Lachen als je morgen op de rollert moetquote:Op maandag 25 september 2006 19:23 schreef C2C het volgende:
vrijdag komen er nieuwe rolletjes in me scootkijken of ie dan wat sneller trekt
magoed, nu wel 90
boeien ik heb maar 1 kwquote:Op maandag 25 september 2006 19:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lachen als je morgen op de rollert moet
Kzou rollerbank.nl maar is ff in de gaten gaan houden, of woon je in een gat
Je moet ook niet in je gevoelloze fallus knijpenquote:Op maandag 25 september 2006 19:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dit kan niet waar zijn.
* Diemietuhriej knijpt zichzelf
Klopt, ik voel niks, ik droom gewoon.
quote:Op maandag 25 september 2006 19:28 schreef BazzieK het volgende:
Wat lul je nou met je OP man Dharma!
[..]
Je moet ook niet in je gevoelloze fallus knijpen
Wehehe, kijk mij, ik ben een cave troll!quote:Op maandag 25 september 2006 19:28 schreef BazzieK het volgende:
Wat lul je nou met je OP man Dharma!
[..]
Je moet ook niet in je gevoelloze fallus knijpen
pwnedquote:Op maandag 25 september 2006 19:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, kijk mij, ik ben een cave troll!![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 19:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, kijk mij, ik ben een cave troll!![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 19:33 schreef Messenga het volgende:
En weer mooi.
kudquote:Op maandag 25 september 2006 19:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, BazzieK is er btw niet omdat hij WoW heeft gekocht.![]()
![]()
Hoe triest.![]()
Hij is kei verslaafd zei die pas.![]()
beter wel zoéén:quote:Op maandag 25 september 2006 19:45 schreef hardcorebass het volgende:
Ik ga binnekort me scooter ruilen tegen een rieju(verkapt tvp)
quote:Op maandag 25 september 2006 19:45 schreef hardcorebass het volgende:
Ik ga binnekort me scooter ruilen tegen een rieju(verkapt tvp)
rieju spike racing wel te verstaanquote:Op maandag 25 september 2006 19:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
beter wel zoéén:
[afbeelding]
Dan zo'n nepmotor
lelijk hok.. en nee.. alleen 50cc van mt(x) is niet vooruit te brandenquote:Op maandag 25 september 2006 20:07 schreef no1uknow het volgende:
Deze is wel netjes hoor:
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/brommers_crossbrommers/51248828.html?return=eJw1jNEOgjAMRf%2BFBB5hG6CwZTHwJ1MgEAZrWImo8d%2FtNPahOSe9vUZy%2BZokU17ySsjI92a7jWpEBJlls4N%2BTRezzQjWGPTparNfJIURLnjVbkgOq3nSeY0uzhse562l1ZzOVUDxxZoQ9v8ZCZ4TBDwIa8HLIsiDpChZlTOybiIrGQ3J4Emoqp3vBAvSW%2Bt8SIgENI%2FU%2BwNKaDoH&df=1&fta=
En is 70cc trouwens standaard op een MT(X) ofzo? Ik zie alleen maar 70cctjes, en heb eik niet zon zin in een boete oid.
Das wel te hopen met 45 kubieke centimeters meer.quote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik had net trouwens een 125cc Gorilla op visite, en verdorie wat zijn dat mooie dingen. Dat geluid is gewoon subliem, en toen hij optrok me jongen! Trek menig 80cc variomaatje eruit
Dat ligt maar net aan je setupjequote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Das wel te hopen met 45 kubieke centimeters meer.
Je staat momenteel in de OP, en in de wiki.quote:Op maandag 25 september 2006 20:32 schreef wudstik het volgende:
Diemie
Hier mijn scooter voor in de op
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/9/25510105260.jpg]afbeelding][/URL]
En dan op Fok! zittenquote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Willen alle moraalridders even
"Stoere jongen."
zeggen?
Hehe, ik ben niet dronken hoor.quote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En dan op Fok! zitten
Om 10 uur al dronken zijn
Jij telt niet.quote:
Nee, het is "Stoere jongen", punt erachten, spatie, en dan de "quote:Op maandag 25 september 2006 22:52 schreef hardcorebass het volgende:
stoere jongen?
dat was jij eerst ookquote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En dan op Fok! zitten
Om 10 uur al dronken zijn
ja totaal useless dat hele certificaat zowiezoquote:Op maandag 25 september 2006 22:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens weer eens zo'n bromfiets proefexamen gedaan. Wat een realiteitswaan
Zelfdequote:
Er rijden er nog zat rond, en aan het 'design' te zien zijn ze al best oud, dus ze zullen best wel goed zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:16 schreef Zuen het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een Suzuki TSX, zo ja: is dat ding een beetje goed?
Post dan een foto van je shizzle!quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:44 schreef Devolution het volgende:
ik sta niet bij de vaste klanten
![]()
Oh enne ik ben van plan om me motorrijbewijs te gaan halen, zodra ik er geld voor heb
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:44 schreef Devolution het volgende:
ik sta niet bij de vaste klanten
![]()
Oh enne ik ben van plan om me motorrijbewijs te gaan halen, zodra ik er geld voor heb
*eensch*quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik begin lekker in het voorjaar met mijn A bewijsje
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:16 schreef Zuen het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een Suzuki TSX, zo ja: is dat ding een beetje goed?
Jupilerquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Bier!
Wat voor MTX?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:39 schreef hardcorebass het volgende:
Zal ik mijn aprilia SR uit 99 met wat werk ruilen tegen een honda mtx?
Ziet er wel tof uit, en als je crossen moet je zoiets hebben ja.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:57 schreef hardcorebass het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3D , myn SR heeft wel wat werk trouwens.. en ik wil crossen over de weilanden en in de bossen
tuurlijk joh tis toch geen scooterquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:10 schreef hardcorebass het volgende:
en hoe zit dat met de kappen? kun je die makkelyk losmaken?? makkelyke andere koplichten erop zitten? wil eigenlyk zelf gaan spuiten dan, das dan toch 10x minder werk als bij een SR ( met al die kappen) ?
Kappen zit met 2 of 3 schroefjes vast allemaal, kun je ook nog eens makkelijk bij, die heb je er zo af.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:10 schreef hardcorebass het volgende:
en hoe zit dat met de kappen? kun je die makkelyk losmaken?? makkelyke andere koplichten erop zitten? wil eigenlyk zelf gaan spuiten dan, das dan toch 10x minder werk als bij een SR ( met al die kappen) ?
doet het elk jaar.. en dan wonnen we nog in nederlandquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Want het gaat binnenkort weer stervens koud worden
Juist helemaal orgineel maken.. En voor site's zou ik even Google raadplegen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:46 schreef hardcorebass het volgende:
mooi zo dan, dan ga ik hem ruilen denk ik. Iemand nog suggesties aan dingen die ik moet veranderen op dat ding? Iemand een verwijzing naar een website waar ik wat spullen voor dat ding kan halen?
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/52quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:06 schreef hardcorebass het volgende:
Ik wil natuurlijk wel een mooie hebben hee
Hij is hier wel al langer lid zie ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:08 schreef Unknowd het volgende:
Dag hallo zuigende apen.
Dit is no1uknow op zijn neefs account.
Ja die neef die sinds pas een Puch Maxi heeft.
Ik heb hem ff geïntroduceerd in dit topic, en misschien komt ie wel vaker hier langs.
Kut nicknames zitten zo te zien in de familie.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:08 schreef Unknowd het volgende:
Dag hallo zuigende apen.
Dit is no1uknow op zijn neefs account.
Ja die neef die sinds pas een Puch Maxi heeft.
Ik heb hem ff geïntroduceerd in dit topic, en misschien komt ie wel vaker hier langs.
Mij (no1uknow) jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hij is hier wel al langer lid zie ik. [afbeelding]
Ook met dank aan?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kut nicknames zitten zo te zien in de familie.
Wehehe, ik heb geen idee. Zorg eerst maar dat je je MTX haalt en duidelijke foto's maakt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:13 schreef hardcorebass het volgende:
Weet iemand een leuke kleurencombi toevallig voor een mtx?@dimietuhriej: nog geiler probeer ik
Je hebt zelf niet eens een schakel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:24 schreef Unknowd het volgende:
Check deze
[afbeelding]
En deze
[afbeelding]
Deze is ook leuk
[afbeelding]
das best een eindje wegquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, ik heb geen idee. Zorg eerst maar dat je je MTX haalt en duidelijke foto's maakt.
Woon je daar trouwens vlakbij? Was toch in Posterholt ofniet? Dat is hier nl niet zo ver vanaf volgensmij.
Kun je mee naar de meeting, ik moet toch langs Den Bosch.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:29 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
das best een eindje weg, maar hij komt maar hierheen, ik woon in Den Bosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |