Innsbruck (LOWI, volgens mij) , maar die ken je vast alquote:Op donderdag 2 november 2006 14:26 schreef Saekerhett het volgende:
Kent iemand nog een zeer leip vliegveld waar ik kan landen (hoog tussen de bergen), liefst wel met ILS frequenties?
Mmmm dat met de joystick heb ik niet al te veel last van (trimmen), maar ik vlieg dan ook 99% op de AP. Dan is het simpelweg invoeren op welke je hoogte je wilt vliegen en de mate (ft) waarin je wilt stijgen/dalen (VS = vertical speed).quote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef Theamerican het volgende:
misschien dat iemand me kan helpen ik heb dus een joystick (duh) maar stel ik ga naar beneden vliegen en ik zit op de juiste hoogte dan laat ik de joystick los en zet hem in midden maar dat vliegtuig blijft dan zakken hoe kan ik die vliegtuig op die hoogte laten vliegen?
misschien simepele vraag maar ik ben noob en snap niet
dit hoort zo. Wat je kan doen om je vliegtuig op het goeie punt een balans te laten vinden, is 'trimmen' (apart stel vleugeltjes op je staart omhoog en omlaag doen). De knopjes om dit te doen moet je ff opzoekenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef Theamerican het volgende:
misschien dat iemand me kan helpen ik heb dus een joystick (duh) maar stel ik ga naar beneden vliegen en ik zit op de juiste hoogte dan laat ik de joystick los en zet hem in midden maar dat vliegtuig blijft dan zakken hoe kan ik die vliegtuig op die hoogte laten vliegen?
misschien simepele vraag maar ik ben noob en snap niet
kan je geen thumbnails gebruiken? Mn browser vliegt maar heen en weer alstie elke keer opnieuw die plaatjes moet laden, leest nogal irritantquote:Op donderdag 2 november 2006 15:39 schreef Fillipe het volgende:
Change of weather @ Hawaii :
Klikbaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen touchdown, maar taxi to parking
[afbeelding]
Okay, zeikstraalquote:Op donderdag 2 november 2006 16:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
kan je geen thumbnails gebruiken? Mn browser vliegt maar heen en weer alstie elke keer opnieuw die plaatjes moet laden, leest nogal irritant
wat?quote:
Niet mijn broer, vriend van m'n broer, le-zenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waar heeft je broer trouwens zn opleiding gevolgd?
ik had het onthouden, niet gelezenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Niet mijn broer, vriend van m'n broer, le-zenEn die heeft hem in Amerika gevolgd, ik weet niet precies waar...
je kan gewoon niet vliegen.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
De zoveelste crash van FSX tijdens het vliegen. Het werkt allemaal voor geen meter. Ik word er droefgeestig van.
Dan weet je meteen waarom games downloaden zijn voordeel heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef imported_sphinx het volgende:
je kan gewoon niet vliegen.
Was dat het maar. Nee FSX crasht gewoon. Ik crash nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dan heb je een kut pcquote:Op donderdag 2 november 2006 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Was dat het maar. Nee FSX crasht gewoon. Ik crash niet.
Ik heb een Pentium VIIV dualcore 3 ghzquote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef imported_sphinx het volgende:
dan heb je een kut pc![]()
kan aan de koeling liggen i.v.m. overbelasting videokaart ofzo..
handige link:
[afbeelding]
ok, daar ligt het niet aan dusquote:Op donderdag 2 november 2006 22:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb een Pentium VIIV dualcore 3 ghz
2048 Mb intern geheugen
Geforce 7800 GTX
PC is een paar maanden oud. Misschien ligt het aan de nieuwste beta driver die ik vorige week heb gedownload voor mijn videokaart.
Ik vraag me af of Windows Vista een verbetering oplevert of dat ik ook een DX10 videokaart moet kopen tzt.
Gelukkig, maar dan toch blijft ik me afvragen waarom het allemaal niet lekker looptquote:Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef imported_sphinx het volgende:
ok, daar ligt het niet aan dus
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef Bhuddy het volgende:
Wohoo! Ik heb hem nu ook en ben er zo ontzettend blij mee! Super. Ben ook enorm verrast dat mijn Aldi PC (anderhalfjaar oud, volledig on-aangepast) het nog trekt op volle resolutie (1680 x 1050) en settings op high!
Hier één screenshotje:
[afbeelding]
Enig probleem: ik kan nog niet landen, geeneens met een Ultra LightDus dat wordt flink veel lessen volgen.
hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef Bhuddy het volgende:
Wohoo! Ik heb hem nu ook en ben er zo ontzettend blij mee! Super. Ben ook enorm verrast dat mijn Aldi PC (anderhalfjaar oud, volledig on-aangepast) het nog trekt op volle resolutie (1680 x 1050) en settings op high!
Hier één screenshotje:
[afbeelding]
Enig probleem: ik kan nog niet landen, geeneens met een Ultra LightDus dat wordt flink veel lessen volgen.
Nope, je kan wel je transponder op 7700 zetten maar dan begint de atc te zeiken dat je de transponder moet terugzetten....quote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef Piles het volgende:
Nog ff een vraagje van mij. Ik probeer het nu iets spannender te maken door met failures te gaan vliegen (brandende motoren e.d.). Ik zou het dan wel fijn vinden om aan ATC te laten weten dat ik met een noodgeval zit, en snel ergens wil landen. Kan dit tijdens een IFR-flight?
zet je dat uit..quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:21 schreef Blue Thunder het volgende:
wat overigens ook zwaar irritant is, is dat als de atc window up komt, dat je gelijk niet kan sturen (althans, met keyboard)
Mjah, kweet et.. maar heb nog niet echt zin om een joystick te kopen... en met een beetje oefenen is het best te doen. Boeing neerploffen op St Maarten is rottig, maar het lukt wel maar als je een ifr vlucht maakt krijg je de atc automatisch....Bij de vorige versie ook, maar daarmee kan je nog wel doorvliegen cq. landenquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zet je dat uit..
keyboard vliegen![]()
Cliché; FSX in de winkel kopen. Aangezien ik zelf ook niet van die antwoorden hou, moet je op zoek gaan naar de Repack van volgens mij DVD 2.quote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef Marcussi het volgende:
Het zal waarschijnlijk al een enkele keer gevraagd zijn maar ik kan het niet zo snel vinden. Hoe kan ik deze error verhelpen?:
[afbeelding]
Alvast bedankt
Bijna goed, DVD 1quote:Op zondag 5 november 2006 18:06 schreef Fillipe het volgende:
Cliché; FSX in de winkel kopen. Aangezien ik zelf ook niet van die antwoorden hou, moet je op zoek gaan naar de Repack van volgens mij DVD 2.
Niet specifiek voor FSX, maar je schijnt vliegtuigen uit FS9 simpelweg te kunnen gebruiken in FSX. Zelf nog niet geprobeerd, maar ik zie op sommige screenshots genoeg FS9 vliegtuigen. Oh en voor diegene die de 757 van CaptainSim hebben, die kan je nu ook updaten en in FSX gebruikenquote:
Als ik mn PMDG 747 in FS2004 draai blijft dr al amper wat van mn performance over (fps gaat van 40 naar <20quote:Op zondag 5 november 2006 18:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Niet specifiek voor FSX, maar je schijnt vliegtuigen uit FS9 simpelweg te kunnen gebruiken in FSX. Zelf nog niet geprobeerd, maar ik zie op sommige screenshots genoeg FS9 vliegtuigen. Oh en voor diegene die de 757 van CaptainSim hebben, die kan je nu ook updaten en in FSX gebruiken.
Dat schiet dan inderdaad niet op. Enne pssst is dit nog wat?quote:Op zondag 5 november 2006 19:07 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Als ik mn PMDG 747 in FS2004 draai blijft dr al amper wat van mn performance over (fps gaat van 40 naar <20), dus ga t niet proberen in FSX
weet ik eigenlijk niet, ik gebruik de JustFlight traffic 2005 add-on voor traffic.. Die werkt aardig, maar ik heb eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal. Ik heb gehoord dat Adobe AI traffic oid ook heel goed is.quote:Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dat schiet dan inderdaad niet op. Enne is dit nog wat?
Coole filmpjes. Altijd leuk om te zien hoe ze het in het echt doen.quote:Op maandag 6 november 2006 14:07 schreef Fillipe het volgende:
Even wat off-topic, maar wel erg gave filmpjes:
Cathey 747, take-off/climb, erg mooi filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=4147604860974111184&q=747
MD-11 even doorspoelen op het laatst een mooi uitgevoerde go-around:
http://video.google.nl/videoplay?docid=258406597762808482&q=md-11
dat soort dingen zijn altijd leukquote:Op maandag 6 november 2006 14:07 schreef Fillipe het volgende:
Even wat off-topic, maar wel erg gave filmpjes:
Cathey 747, take-off/climb, erg mooi filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=4147604860974111184&q=747
MD-11 even doorspoelen op het laatst een mooi uitgevoerde go-around:
http://video.google.nl/videoplay?docid=258406597762808482&q=md-11
Ik heb volgensmij dezelfde pc als jou (MD8386), maar ik kan FS niet op hoogste settings draaien..quote:Op maandag 6 november 2006 16:41 schreef Bhuddy het volgende:
Mijn aldiPC die alles op high draait heeft ook maar een 128 MB kaart (ati x700 pro)... Ligt daar dus echt niet aan
Dat zou dan met de laadtijden te maken hebben, maar mijn grafische kaart kan het gewoon niet aan. Als ik de settings op het hoogst (very high) zet, gaat mijn framerate aardig omlaag.quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb inderdaad de MD8386. Misschien ligt 't eraan dat ik iedere week mijn HD's defragmenteer, hitman draai, schijfopruiming doe?
Klopt! Ook leuk dat je nu gewoon bijna alle termen en procedures kent, en weet wat het inhoud. Blijft toch grappigquote:Op maandag 6 november 2006 15:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat soort dingen zijn altijd leuk
Haha nee, ik gok 4x maar dat je kan wellicht heel eenvoudig aanpassen in FSX.cfgquote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef Kevin1Bravo het volgende:
O ja, maar is dat dan ook 16x AA zoals ik hem heb aanstaan?
Ohja, ik ben verder wel benieuwd naar welke drivers je draait (+instellingen) en wat je configuratie bestand voor FSX is.quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb inderdaad de MD8386. Misschien ligt 't eraan dat ik iedere week mijn HD's defragmenteer, hitman draai, schijfopruiming doe?
quote:Op zondag 12 november 2006 21:47 schreef LoggedIn het volgende:
wat is het opeens stil hier? allemaal neergestort?
Dit porbleem is te verhelpen door gewon je vuurmuur uit te zetten en je spyware blocker.quote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef Marcussi het volgende:
Het zal waarschijnlijk al een enkele keer gevraagd zijn maar ik kan het niet zo snel vinden. Hoe kan ik deze error verhelpen?:
[afbeelding]
Alvast bedankt
het was niet in je opgekomen em zelf maar te openen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef GoodGawd het volgende:
Ik ben te laat >.> Ik bleef maar zoeken naar de nieuwe Flight Simulator Topic, maar ik kon niks vinden lole. Nou hier ben ik dan weer![]()
Pffff 1,80mb hier!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan moet je hem downloaden via nieuwsgroepen. 800kb down![]()
PMDG > panel > save panel statequote:Op maandag 20 november 2006 11:16 schreef jozef444 het volgende:
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar kun je de instellingen zo klaarzetten dat je elke vlucht begint met alles uit ipv dat je alleen je engines nog ff aan moet zwengelen ?
het einde van de vlucht ging kutquote:Op maandag 20 november 2006 23:45 schreef LoggedIn het volgende:
ik ga morgenavond een vluchtje maken, ik zal wel kijken of het deze keer lukt om fraps aan te zetten voor ik screenies ga maken
Ziet er leuk uit. Waarom maak je geen mooi Fok! vliegtuig, denk dat daar ook wel interesse in isquote:Op maandag 27 november 2006 18:10 schreef H3NK het volgende:
Plaatjes?![]()
Ben dit weekend aan het schilderen geweest.
Allemaal op basis van de default fsx 737 aangezien er nog geen leuke addons zijn.
American
Plaatjes
Heb ze hier met download linkjes staan voor de geinteresseerden.
Ik snap sowieso geen hol van de eisen van dat spel. De een zegt dat ie op een goedkope aldi PC alles high res draai en nog soepel ook, de ander krijgt met veel betere specs slechtere kwaliteit.quote:Op zondag 26 november 2006 18:09 schreef anisubs het volgende:
Ik heb Flight Simulator X uitgeprobeert en het valt me echt vies tegen.
Ik heb een Geforce 6800 XT en een P4 Prescott 3.2 GHZ en het spelen is supertraag en fliegt onrealistisch.
Bij andere 'mooie'spelletjes kan ik gewoon alles op medium-high laten spelen, en alles gaat soepel.
Alleen bij FS X niet.
Ik heb FSX, maar La Palma en vluchtje Alaska zal ik binnenkort eens doenquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:10 schreef RAVW het volgende:
La Palma is ook wel zeer leuk
En ga eens in alaska vliegen![]()
als je FS 9 heb zijn daar zeer mooie payware producten voor te krijgen.
Kijk maar op de site van FSaddon.
als je goed bij dat 747 filmpje kijkt, zie je dat hij opstijgt met zijn flaps op 20-25 graden. Dit vind ik meer een landingsconfiguratie, en ik weet ook niet of je officieel mag opstijgen met zo veel flaps. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? De runway is volgens mij niet zo heel kort...quote:Op maandag 6 november 2006 14:07 schreef Fillipe het volgende:
Even wat off-topic, maar wel erg gave filmpjes:
Cathey 747, take-off/climb, erg mooi filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=4147604860974111184&q=747
MD-11 even doorspoelen op het laatst een mooi uitgevoerde go-around:
http://video.google.nl/videoplay?docid=258406597762808482&q=md-11
Een 747 mag met flaps 20 opstijgen, het gewicht voor een lange vlucht met volle bak passagiers is de TOW erg hoog waardoor flaps 20 echt nodig is.quote:Op zondag 3 december 2006 16:49 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
als je goed bij dat 747 filmpje kijkt, zie je dat hij opstijgt met zijn flaps op 20-25 graden. Dit vind ik meer een landingsconfiguratie, en ik weet ook niet of je officieel mag opstijgen met zo veel flaps. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? De runway is volgens mij niet zo heel kort...
ja okay, maar er zit toch een max.speed aan 20 graden? als je die bereikt, moeten ze naar 15 ofzo... als dat al bij 150 knopen is, lijkt dat me ook niet echt handig na de take offquote:Op zondag 3 december 2006 16:58 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Een 747 mag met flaps 20 opstijgen, het gewicht voor een lange vlucht met volle bak passagiers is de TOW erg hoog waardoor flaps 20 echt nodig is.
volgens mij is het limiet 200kts. Is goed te doen hoorquote:Op zondag 3 december 2006 17:04 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
ja okay, maar er zit toch een max.speed aan 20 graden? als je die bereikt, moeten ze naar 15 ofzo... als dat al bij 150 knopen is, lijkt dat me ook niet echt handig na de take off
La palma @ Alaska ...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb FSX, maar La Palma en vluchtje Alaska zal ik binnenkort eens doen![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 20:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
La palma @ Alaska ...![]()
dan moet je wle een b747 nemen maar die kunnen niet vertrekken vanaf La palma.
Bij een Go Around moet je gewoon terug vliegen naar het punt voor de ILS en dan weer even toestemming vragen om te mogen landen .quote:Op zondag 3 december 2006 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik ga gelijk ff kijken
Net wel een stukje naar Schiphol gevlogen, met zwaar onweer. Kreeg een Go-Around, en toen duurde het wel erg lang voor ik terug mocht vliegen. Zat op den duur 45 miles van Schiphol![]()
Vandaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
Bij een Go Around moet je gewoon terug vliegen naar het punt voor de ILS en dan weer even toestemming vragen om te mogen landen .
Dan zal vaak wel hetgeval zijn ILS onderscheppen en dan landen.
Ik ga hier vanuit dta de baan ILS heeft.
Anders moet je gewoon even rondjes gaan vliegen en wachten op toestemming dat je weer mag landen.
Joystick kopenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:23 schreef Secretus het volgende:
Alleen, ik kan helemaal niet goed sturen tijdens het taxi'en. Het vliegtuig lijkt dan compleet onbestuurbaar en zwengelt van links naar rechts als ik het enigzins recht wil houden.
Ik heb een joystickquote:
doe je het wel goed? gewoon zachtjes sturen met je rudderquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:33 schreef Secretus het volgende:
[..]
Ik heb een joystick
Deze : http://www.amazon.com/Thr(...)969050/dp/B00008ELI0
Zonder FFB dan. Niet echt fantastisch, maar zou toch wel redelijk moeten sturen ? Waarschijnlijk doe ik iets fout bij het taxi'en maar ik heb al veel geprobeerd.
Soms werkt het, bijvoorbeeld als ik héél zachtjes vooruitga, zodat ik bijna stilsta. Hier had ik minimale last van het probleem, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een half uur zou moeten taxi'en op een klein vliegveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |