Half 9.quote:Op maandag 25 september 2006 20:17 schreef wolferl het volgende:
hoelaat begint BB live?
Hoe vaak het me ook is uitgelegd: Ik snap niks van het wel of niet mogen praten over de nominatiesquote:Op maandag 25 september 2006 20:18 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat iedereen behalve Marlies volgende week genomineerd staat!!![]()
Op stemafspraken rustte toch een sanctie?? (zie E10 en z'n vader)
![]()
Die hebben over het nomineren gesproken (op wie) toen het niet mog. nu mag het gewoon.quote:Op maandag 25 september 2006 20:18 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat iedereen behalve Marlies volgende week genomineerd staat!!![]()
Op stemafspraken rustte toch een sanctie?? (zie E10 en z'n vader)
![]()
Thxquote:Op maandag 25 september 2006 20:20 schreef Verida het volgende:
de sanctie was omdat ze tijdens de "nominatiestilte" dus de tijd tussen het nomineren en het bekend maken van de genomineerden over hun nominatie hadden gepraat. Voor en na de nominatiestilte mogen ze praten wat ze willen
Half 9quote:Op maandag 25 september 2006 20:17 schreef wolferl het volgende:
hoelaat begint BB live?
Iets met een trechter en dikke stront.quote:Op maandag 25 september 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
is fok bij jullie ook traag ? Mijn streams zijn wel snel....
Wat een geknuffel weer met Saartje....
Beau kan zo haar navel zien.quote:Op maandag 25 september 2006 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Half 9
mooi meisje op talpa... bij dat programma van beau
Ja,zag het,viel mij ook op!quote:Op maandag 25 september 2006 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
Viel het jullie ook op dat ze in de uitzending over Marlies begonnen en een spin lieten zien ?
Doe niet zo onnozel, hoe kan Egggbert nou de eerste zijn? Nogal een sukkel hè? Op geen enkel vlak in zijn leven ooit de eerste.quote:Op maandag 25 september 2006 21:04 schreef Addi het volgende:
Egbert was het eerste maar Rik krijgt vreten?
Ik doe niet onnozel,de rest riep ook Egbert,evenals Rik!quote:Op maandag 25 september 2006 21:05 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Doe niet zo onnozel, hoe kan Egggbert nou de eerste zijn? Nogal een sukkel hè? Op geen enkel vlak in zijn leven ooit de eerste.
hehe GMTAquote:Op maandag 25 september 2006 21:08 schreef wolferl het volgende:
Diegene die de hotline opneemt is 4 weken lang genomineerd.
Janine of Marlies pak die telefoon op.
ik vrees het ergstequote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Semih redt het wel
Geen idee....quote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar lachen ze nou om
Mag dat wel met de ramadam?quote:Op maandag 25 september 2006 21:29 schreef Fikkert het volgende:
semih eet iig 4 zondagen goed !!!!
das de stress van vandaagquote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar lachen ze nou om
na zonsondergang toch welquote:Op maandag 25 september 2006 21:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mag dat wel met de ramadam?
ze kwam zon beetje als laatste aansloffenquote:Op maandag 25 september 2006 21:31 schreef natronic het volgende:
Janine stomme kut.. ik had hem bijna opgenomen....geloof je hetzelf
Janine moet weer de aandacht trekken.quote:Op maandag 25 september 2006 21:31 schreef natronic het volgende:
Janine stomme kut.. ik had hem bijna opgenomen....geloof je hetzelf
Ik denk dat Jeroen en Marlies veel stemmen krijgen, dat Marlies haar 'joker' gebruikt en daarmee Sjaan op de bank zet.quote:Op maandag 25 september 2006 21:33 schreef pullup het volgende:
Ok geef ze even de tijd om dit te verwerken.
Ik schat dat ze na enig nadenken toch weer op Etienne gaan stemmen met zijn allen.
En dan krijgen we de mooie bank Semih tegen Etienne![]()
Dan zijn we eindelijk verlost van Etjenquote:Op maandag 25 september 2006 21:33 schreef pullup het volgende:
Ok geef ze even de tijd om dit te verwerken.
Ik schat dat ze na enig nadenken toch weer op Etienne gaan stemmen met zijn allen.
En dan krijgen we de mooie bank Semih tegen Etienne![]()
misschien wel 4quote:Op maandag 25 september 2006 21:36 schreef KonnieKipke het volgende:
misschien dat we dan eindelijk nog eens een wippie te zien krijgen.
Zou héel goed kunnen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen en Marlies veel stemmen krijgen, dat Marlies haar 'joker' gebruikt en daarmee Sjaan op de bank zet.
Jeroen vs. Sjaan vs. Semih dus.![]()
Wil ik eens iets posten krijg ik eerst dit:quote:Op maandag 25 september 2006 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
wil iemand even lijn 99 in {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php nakijken !!
KUT database !![]()
Volgens mij zit Rik met zijn gedachten bij haar. Die is opvallend stil.quote:Op maandag 25 september 2006 21:36 schreef Marrije het volgende:
Niemand hoor je meer over Milica, die is al vergeten.
week 1 : Jeroenquote:Op maandag 25 september 2006 21:32 schreef Tazmaniac het volgende:
week 1: jeroen
week 2: e10
week 3: monique omdat er wat met der gebeurd (emotioneel gezien)
week 4: janine
zo ongeveer
janine vind dat ze er ook 1 verdiend heeftquote:Op maandag 25 september 2006 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
Janine: "Nou, 't was me het avondje wel zeg"
Rik: "Nee, ik krijg nog een frietje oorlog"
Das te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 25 september 2006 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan zijn we eindelijk verlost van Etjen![]()
Hij heeft nog altijd Etiënne.quote:Op maandag 25 september 2006 21:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Scan is verdwenen... wat zal 'ie balen.![]()
dat denk ik ook want als er wat thuis gebeurd met monique is het een vrijwillge exit het kan ook nog zo zijn dat marlies als 3 eruitgaatquote:Op maandag 25 september 2006 21:38 schreef funkie-indo het volgende:
[..]
week 1 : Jeroen
week 2 : e10
week 3 : Marlies
week 4 : Janine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |