Geen idee....quote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar lachen ze nou om
Mag dat wel met de ramadam?quote:Op maandag 25 september 2006 21:29 schreef Fikkert het volgende:
semih eet iig 4 zondagen goed !!!!
das de stress van vandaagquote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar lachen ze nou om
na zonsondergang toch welquote:Op maandag 25 september 2006 21:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mag dat wel met de ramadam?
ze kwam zon beetje als laatste aansloffenquote:Op maandag 25 september 2006 21:31 schreef natronic het volgende:
Janine stomme kut.. ik had hem bijna opgenomen....geloof je hetzelf
Janine moet weer de aandacht trekken.quote:Op maandag 25 september 2006 21:31 schreef natronic het volgende:
Janine stomme kut.. ik had hem bijna opgenomen....geloof je hetzelf
Ik denk dat Jeroen en Marlies veel stemmen krijgen, dat Marlies haar 'joker' gebruikt en daarmee Sjaan op de bank zet.quote:Op maandag 25 september 2006 21:33 schreef pullup het volgende:
Ok geef ze even de tijd om dit te verwerken.
Ik schat dat ze na enig nadenken toch weer op Etienne gaan stemmen met zijn allen.
En dan krijgen we de mooie bank Semih tegen Etienne![]()
Dan zijn we eindelijk verlost van Etjenquote:Op maandag 25 september 2006 21:33 schreef pullup het volgende:
Ok geef ze even de tijd om dit te verwerken.
Ik schat dat ze na enig nadenken toch weer op Etienne gaan stemmen met zijn allen.
En dan krijgen we de mooie bank Semih tegen Etienne![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |