quote:Op maandag 25 september 2006 19:30 schreef Addi het volgende:
Had E10 shag gepikt? (zag ik net in de uitzending)
Allemaal gevluchtquote:Op maandag 25 september 2006 19:31 schreef arneaux het volgende:
Wtf? Waar is iedereen?!
Nee,want ik weet niet of ik het goed zag.quote:Op maandag 25 september 2006 19:31 schreef arneaux het volgende:
[..]. Geef je niet zelf het antwoord.
De enige reden dat Semih het wel verteld heeft is om zichzelf in te dekken. Kan hij achteraf zeggen 'Maar ik heb het wèl tegen je verteld'quote:Op maandag 25 september 2006 19:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Vind het nogal laf en juist goed van semih dat hij het wel heeft gezegd tegen haar.
vorige week moesten ze ook al hun geluid checken en allemaal iets tegen zo'n BB gast zeggen. Toen was er geen beeld maar wel geluid.quote:Op maandag 25 september 2006 19:37 schreef Verida het volgende:
aan de gezichten te zien zijn ze inderdaad in gesprek met bb mensen. Ze kijken erbij alsof ze voor het eerst voor een camere iets moeten zeggen.
Fok KUT altijd op maandagavond.... en vanavond dus weer lijkt mijquote:Op maandag 25 september 2006 19:41 schreef arneaux het volgende:
O ja, Fok, doe ff niet kutten vanavond.
Ik denk dubbel zo erg, net nu het extra spannend lijkt te worden...quote:Op maandag 25 september 2006 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fok KUT altijd op maandagavond.... en vanavond dus weer lijkt mij
Het zal positief zijn deze keer denk ik.quote:Op maandag 25 september 2006 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
was dit al vermeld?
Hij gáát...
Er is al veel over gespeculeerd over de Hot Line. Maar zo heet als hij nu is, is de telefoon nog niet geweest. Egbert geeft te kennen dat hij wel weer op wil nemen. Ook Sabrina heeft geen angst. Maar zullen de Bewoners met de grootste mond ook het initiatief nemen op het moment suprême?
En wat te denken van Tijn en Marlies, die nog steeds beschikken over een Joker. Zij hebben niets te verliezen…of wel?
Een van de twee genomineerden zal in ieder geval niet de Hot Line opnemen, die misschien vanavond in de Live-uitzending gaat rinkelen. Maar wie van de Bewoners neemt wel de telefoon op?
Hij gaat af dus
Hij was ook heul nie zenuwachtig zeittie.quote:Op maandag 25 september 2006 19:59 schreef CartWOman het volgende:
Wat een bikkel die Jeroen, zit koelbloedig te schaken!
Werkendamse nuchteheidquote:Op maandag 25 september 2006 19:59 schreef CartWOman het volgende:
Wat een bikkel die Jeroen, zit koelbloedig te schaken!
Die is best zelfverzekerd volgens mij, wat zal 'ie op z'n bek gaan straks.quote:Op maandag 25 september 2006 20:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij was ook heul nie zenuwachtig zeittie..
Werkendamse geslotenheid.quote:
Ik erger me eigenlijk behoorlijk aan Egbert. Lacht altijd maar een beetje mee, speelt de allemansvriend. Ze hebben t er wel over dat het nagenoeg onmogelijk is om ruzie te krijgen met Marlies maar datzelfde geld voor hem ook.quote:Op maandag 25 september 2006 20:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die is best zelfverzekerd volgens mij, wat zal 'ie op z'n bek gaan straks.
Maar ja, dat denk ik altijd en iedereen reageert heel koel als het moment daar is.![]()
Minne rotstreek van Etiënne trouwens, dat jatten van die shag. Die sneaky kop er ook bij...![]()
Alleen BB kan hier iets mee doen, can't wait....
Als Egbert lacht moet ik altijd meelachen.![]()
"Zalig zijn de armen van geest"quote:Op maandag 25 september 2006 20:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen is denk ik inderdaad wel zelfverzekerd maar dat komt omdat hij niet beter weet.
net gedaan nog niet okquote:Op maandag 25 september 2006 19:54 schreef BorTheWolf het volgende:
Moest opnieuw inloggen
We hebben weer beeld !
Geheel in de sfeer van Werkendam.quote:
Nog bedankt voor je uitleg 2 COS jes geleden over het slapenquote:Op maandag 25 september 2006 19:37 schreef BONG4002 het volgende:
Herstel: Alles nu volledig geblokt (logo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |