Misschien komt het ook wel voort uit schuldgevoel.quote:Op maandag 25 september 2006 18:28 schreef Kinga het volgende:
Milica wil het dus niet aan E10 geven omdat ze weet dat het dan via Sabrina bij Monique terecht kan komen....En Jeroen is alleen etc... wel lief op zich
Nee ze geeft het aan Jeroen anders komt het theoretisch altijd terug naar Monique. Etienne > Sabrina > Monique of Rik > Tijn > Moniquequote:Op maandag 25 september 2006 18:24 schreef mazaru het volgende:
E10 krijgt Milicia's geld!
Hopelijk live in de uitzending nomineren!quote:Op maandag 25 september 2006 18:29 schreef Kinga het volgende:
Sow, Marlies dus al officieus op de bank volgende week
is er dan al gestemdquote:Op maandag 25 september 2006 18:32 schreef n1ek het volgende:
Wel wazig dat ze nog steeds geen koffer hebben moeten inpakken..
Zal er dan toch nog wat gebeuren met de huidige bank?
Maarja dit kunnen ze nooit maken t.o.v. de sms-ers
Al een paar dagen op de talpasite.quote:Op maandag 25 september 2006 18:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
is er dan al gestemdik heb tot nu toe geen oproep gezien
Tsja bijna iedereen stemt op d'r. In ieder geval: Eg, Semih, Tijn, Jeroen (indien hij blijft), Janine, Monique (?)quote:Op maandag 25 september 2006 18:29 schreef Kinga het volgende:
Dat moest van haar mammie.quote:Op maandag 25 september 2006 18:33 schreef Gert het volgende:
Heeft Milica dan zó de schurft aan Monique?(sorry, ben er ff uit geweest
)
Etienne ook, zei hij net geloof ik.quote:Op maandag 25 september 2006 18:43 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja bijna iedereen stemt op d'r. In ieder geval: Eg, Semih, Tijn, Jeroen (indien hij blijft), Janine, Monique (?)
Ja sinds Monique ruzie met Hilde heeft gehadquote:Op maandag 25 september 2006 18:33 schreef Gert het volgende:
Heeft Milica dan zó de schurft aan Monique?(sorry, ben er ff uit geweest
)
Ok stel dat iedereen op Marlies stemt...wat dan? Staat maar 1 iemand op de bank?quote:Op maandag 25 september 2006 18:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Etienne ook, zei hij net geloof ik.
Zij en de gene wie Marlies zelf genomineerd heeft denk ik danquote:Op maandag 25 september 2006 18:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ok stel dat iedereen op Marlies stemt...wat dan? Staat maar 1 iemand op de bank?
quote:Op maandag 25 september 2006 18:29 schreef Kinga het volgende:
Opzich natuurlijk BS, want het maakt uiteindelijk geen kont uit aan wie je het geeft.quote:Op maandag 25 september 2006 18:28 schreef Kinga het volgende:
Milica wil het dus niet aan E10 geven omdat ze weet dat het dan via Sabrina bij Monique terecht kan komen....En Jeroen is alleen etc... wel lief op zich
En omdat ze prompt steeds deed wat haar mammie wil vindt ik het dus een trut en dat blijft ze ook voorlopig voor mij. Met haar stinkende geroddel ala mammie!quote:
dan moet tijn ookquote:Op maandag 25 september 2006 18:29 schreef Kinga het volgende:
Er staat een vraagteken bij!quote:Op maandag 25 september 2006 18:52 schreef Myriam1978 het volgende:
De telefoon gaat dus vanavond rinkelen! Lees op de site.
Het mooie is dat als Marlies er achter komt dat Tijn op haar gestemt zou hebben, ze hem ook een oor aan kan naaien door haar Joker in te leveren en Tijn op de bank te zetten.quote:Op maandag 25 september 2006 18:29 schreef Kinga het volgende:
quote:Op maandag 25 september 2006 18:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het mooie is dat als Marlies er achter komt dat Tijn op haar gestemt zou hebben, ze hem ook een oor aan kan naaien door haar Joker in te leveren en Tijn op de bank te zetten.
Het is ook niet erg moeilijk om er achter te komen, Tijn heeft altijd gezegt op wie hij gestemt heeft, dus als hij het niet zou zeggen als Marlies het vraagt, kan ze daarvan uitgaan.
Tis dus voor Tijn niet heel erg slim om op Marlies te stemmen imo...
Kan hem z'n joker kosten...
(Marlies weet heel goed waar ze mee besig is imo)
Gaat ze niet leuk vinden nee, vooral omdat het Tijn is.quote:Op maandag 25 september 2006 18:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het mooie is dat als Marlies er achter komt dat Tijn op haar gestemt zou hebben, ze hem ook een oor aan kan naaien door haar Joker in te leveren en Tijn op de bank te zetten.
Het is ook niet erg moeilijk om er achter te komen, Tijn heeft altijd gezegt op wie hij gestemt heeft, dus als hij het niet zou zeggen als Marlies het vraagt, kan ze daarvan uitgaan.
Tis dus voor Tijn niet heel erg slim om op Marlies te stemmen imo...
Kan hem z'n joker kosten...
(Marlies weet heel goed waar ze mee besig is imo)
Het zou btw erg leuk zijn als er vanavond face-to-face gestemt wordt, en hoeveel mensen dan door de mand vallen (juist omdat er zoveel afspraken zijn gemaakt!)
quote:Op maandag 25 september 2006 18:58 schreef Verida het volgende:
Als Marlies Tijn op de bank zet, kan Tijn ook zijn joker weer inleveren en alsnog marlies op de bank zetten, in een klap twee jokers weg, en alsnog marlies op de bank
Dus moet Tijn dat risico niet nemen, vooral nu hij weet dat iedereen op haar gaat stemmen zowat...quote:Op maandag 25 september 2006 18:58 schreef Verida het volgende:
Als Marlies Tijn op de bank zet, kan Tijn ook zijn joker weer inleveren en alsnog marlies op de bank zetten, in een klap twee jokers weg, en alsnog marlies op de bank
Scherp.quote:Op maandag 25 september 2006 18:58 schreef Verida het volgende:
Kan het me voorstellen. Vind het nogal laf en juist goed van semih dat hij het wel heeft gezegd tegen haar.quote:Op maandag 25 september 2006 18:33 schreef Kinga het volgende:
Marlies gaat dat niet trekken volgens mij, die massale nominatie, vooral omdat dat allemaal achter haar rug om is gegaan dat gelul.
Maar dat is toch het hele idee achter het nomineren? Dat het achter elkaars rug omgaat?quote:Op maandag 25 september 2006 19:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Vind het nogal laf en juist goed van semih dat hij het wel heeft gezegd tegen haar.
Heeft hij dan zo een hekel aan Marlies nu?quote:Op maandag 25 september 2006 18:58 schreef Verida het volgende:
denk ik ookquote:Op maandag 25 september 2006 19:13 schreef arneaux het volgende:
Ik hoop Milcia ik denk Jeroen. Simpelweg omdat hij minder in beeld is geweest dan haar.
deze groep heeft de hele tijd met elkaar besproken wat ze gingen doen. Daar zit het verschil in.quote:Op maandag 25 september 2006 19:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar dat is toch het hele idee achter het nomineren? Dat het achter elkaars rug omgaat?
jah dat hoop ik ook! Wordt wel tijd voor een beetje actie en scheve gezichten!quote:Op maandag 25 september 2006 18:32 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Hopelijk live in de uitzending nomineren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |