quote:
Op maandag 25 september 2006 21:43 schreef JasperV het volgende:Mag ik weten wat je leeftijd is en opleiding? , dat is bepaald vaak ook het inkomen.
Managment functie? het is maar hoe je het noemt nietwaar? Daar ik verder niets overzeggen.
1750 is niet veel, zeker niet voor de uren. Zoals anderen ook zeggen, met zo;'n salaris wil je elk overuur betaald krijgen. normaal ligt de grens dan rond 3000 bruto als een werkgever "kan"eisen dat de overuren bij de functie horen.
En dan natuurlijk alleen de uurtjes doordeweeks. Als iji een zaterdag werkt, gewoon compenseren is mijn advies!
Je kan beter een leuke baan hebben met slecht salaris dan een slechte baan met leuk salaris, want dat hou je never zo lang vol!
Wat betreft dat laatste, daar heb je helemaal gelijk in
![]()
De branche waar ik in werk is de reisbranche. Mijn functie is junior product manager. Omdat er op mijn product geen product manager zit, neem ik eigenlijk die taken ook waar, iemand moet het toch doen, en ik doe het met plezier. Alleen kom ik nu over in het werk. Het is gewoon te veel en te lang. Mijn leeftijd is 27 en mijn vooropleiding is HBO (kort HBO, dat dan weer wel, maar toen bestond er nog geen bachelor en master). HBO diploma is dus gewoon in huis. Tevens nog wat aanvullende cursussen, maar niet direct gericht op de functie die ik nu heb. Totale serieuze werkervaring is ongeveer 3 tot 4 jaar. Er zullen allicht mensen op Fok rondsurfen die bij hetzelfde bedrijf werkzaam zijn als ik, dus teveel details wil ik ook niet kwijt
![]()
Feit is, dat iedereen klaagt op mijn afdeling, maar dat iedereen het ook maar laat gebeuren, omdat men het werk zo leuk vindt, of omdat je er anders wordt uitgewerkt. De baan die ik nu heb ligt niet voor het oprapen. Dus ik moet maar eens serieus gaan nadenken wat ik wil, solliciteren (en dan waarschijnlijk op een ander marktsegment terechtkomen), of nog een tijdje zo doorgaan en meer werkervaring opdoen in deze functie. Ik vind het moeilijk...