een vermoeden zelfsquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je maakt me nu wel nieuwsgierig, maar ik heb al een vermoedenIk ga 's morgens ook wel eens zwemmen bij de ochtendgroep en dat begint om 7:00...maar dan is het de helft van de prijs
Alleen dat opstaan hè.
Je valt ons daar helemaal niet lastig mee, daarnaast helpt het jezelf om erover te praten. Ik heb tien keer liever dat je alles desnoods 100 keer hier typt dan dat je het op gaat kroppen.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:40 schreef Levitation het volgende:
Sorry, dat ik jullie steeds lastigval met m'n ellende... 't is gewoon hier een beetje een rare tijd. Allemaal mensen om me heen die zo zinloos sterven en veel te jong. Bah. Ik zit er ook aardig doorheen onderhand. Nog 10 dagen en dan ga ik op vakantie, hopelijk komen we weer in wat rustiger vaarwater en kan ik een beetje bijkomen.
Je bent een schat.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Je valt ons daar helemaal niet lastig mee, daarnaast helpt het jezelf om erover te praten. Ik heb tien keer liever dat je alles desnoods 100 keer hier typt dan dat je het op gaat kroppen.
Nietus. Ik ben echt wel gewoon een trut hoor. Geloof mequote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:31 schreef Troel het volgende:
Nietus. Ik ben echt wel gewoon een trut hoor. Geloof me![]()
Ja, die gaf gisteren ineens commentaar over een afbeelding van een tiet en vertelde dat hij op google had zitten zoeken op rimpeltiet en dat hij verwachtte dat mijn post van gisteren vandaag als zoekresultaat nummer 1 zou komenquote:Op woensdag 27 september 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Big Bert is watching us?
Dan zwaai ik ook even
Ik denk dat iedereen dat wel heeft. Ik heb dat ook minstens 5 keer per dag.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:53 schreef Levitation het volgende:
Voel me af en toe net een klein kind dat nog niets van de "grote mensen wereld" begrijpt.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel heeft. Ik heb dat ook minstens 5 keer per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |