Stoppen met roken hoeft ook nooit meer, als je niet weer begint.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit met afstervende benen achter mijn bureau omdat mijn broek niet meer past
Hell, aankomen zuigt, ik stop nooit meer met roken
ALT al geprobeerd? De linker ALT... of de Crtl?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:01 schreef ymme het volgende:
Ik heb een nieuwe laptop en nu weet ik niet hoe ik het 'apenstaartje' voor elkaar krijg. Het zijn bij de toets ' en staat bovenaan. Dus boven het ' teken. Nu heb ik al van alles geprobeert, met shift en dergelijke, maar het lukt me niet. En dat frustreert mij enorm![]()
Lekker offtopic maar misschien dan iemand van jullie het me weet te vertellen
Welk typje, Ymme? R51 of R52 toevallig?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:36 schreef ymme het volgende:
Hihi ja shift2 werkt gewoon@
Dank je rewimo. Verder is het toetsenbord gewoon normaal, naar mijn inzien. Het is een IBM Thinkpad laptopDaar moet je dus waarschijnlijk gewoon bij nadenken ofzo
Ok, nu kan ik me aanmelden bij outlook en msn. Dank
quote:Ook bij Lenovo accu's retour
Na Dell, Toshiba en Apple is de volgende laptop-fabrikant aan de beurt; ook IBM / Lenovo ziet zich gedwongen om accu's van Sony-fabrikaat terug te roepen. Het gaat om maar liefst 526.000 stuks die bij of voor de ThinkPads zijn geleverd, in de periode tussen februari 2005 en september 2006. De accu's kunnen gratis voor een nieuwe bij Lenovo worden ingeruild (in mei 2005 ging IBM PC over in Lenovo). Ook bij deze accu's is er gevaar voor oververhitting en brand. http://www.lenovo.com/batteryprogram
Leuk! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:58 schreef Ikiskoel het volgende:
Mijn vriend belde net vanuit ons nieuwe huisje
Totaal onverwacht krijgen we vandaag de sleutel! Ik ben zoooooo blij! Straks maar even naar Kwantum voor verhuisdozen en dan kijken hoeveel spullen we dit weekend kunnen verslepen. Maandag begin ik bij mn nieuwe baan, dus het wordt druk druk druk. Maar ik vind het heerlijk
![]()
Edit: ik ga zo even bijlezen
Mijn vriend heeft een licensiequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:56 schreef ymme het volgende:
Ok dank Rewimo. En dan na die 30dagen gewoon weer verwijderen en opnieuw downloaden? Of betaal jij daarna netjes
Aanradertje. Erg goede, Bert heeft het hier ook in gebruik (inclusief licentie dus)quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt een prima 30-dagen-versie van Norman downloaden op www.norman.nl
Jawel hoor. Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:28 schreef YPPY het volgende:
Leuk een nieuw huis!
Wat posten jullie verschrikkelijk snel. Dat ga ik nooit bijhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |