quote:Op maandag 25 september 2006 17:54 schreef freud het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een toelatingsexamen voordat je mag stemmen?
Dat is Geert alquote:Op maandag 25 september 2006 17:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Wouter Bos, de grootste klootviool uit de hedendaagse politiek.
Als dat gebeurt, hoop ik echt dat Wouter Bos zaktquote:Op maandag 25 september 2006 17:54 schreef freud het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een toelatingsexamen voordat je mag stemmen?
De uitstraling van een pauperige rat, jaquote:Op maandag 25 september 2006 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
"... want hij heeft zo'n leuke uitstraling"
Bestaan er dan ook kakkerige ratten? Ik bedoel in de biologie, in de natuur zijn ze vooral bij de VVD te vindenquote:Op maandag 25 september 2006 18:23 schreef Lidia het volgende:
[..]
De uitstraling van een pauperige rat, ja
Heb je dus nog nooit je stem uitgebrachtquote:Op maandag 25 september 2006 16:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik stem altijd op het eerste lekkere wijf van de grootste linkse partij.
Namens Agnes Kant en de gehele SP: Bedankt!quote:Op maandag 25 september 2006 16:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik stem altijd op het eerste lekkere wijf van de grootste linkse partij.
Zelfs WIlders haalt het wat dat betreft niet bij mongolen als SMit en die knakker van de NVU; Teijn ofzo heet ie.quote:
Dat is net zo iets als een Smart dat is echte autoquote:Op maandag 25 september 2006 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
Voor dat soort mensen zou het wat zijn op het verkiezingsrijbewijs in te voerenquote:Op maandag 25 september 2006 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ze zouden je godverdomme je stemrecht af moeten nemen, hoer
Wat is er mis met het stemmen op de partij die je het minst dwars zit dan?quote:Op maandag 25 september 2006 17:17 schreef Koenholio het volgende:
Of:
"Ik stem SP/andere partij omdat de CDA/andere partij stom zijn."![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ze zouden je godverdomme je stemrecht af moeten nemen, hoer
Ja nou... En de grootste anti-stemmers (de Wilder-fanatico's of de Eén NL'ers) worden uiteraard buiten beschouwing gelaten, want links is het kwaadquote:Op maandag 25 september 2006 17:17 schreef Koenholio het volgende:
Of:
"Ik stem SP/andere partij omdat de CDA/andere partij stom zijn."![]()
Waar ik meer op doelde waren de mensen die alleen kunnen zeggen dat een partij "stom" is met geen of maximaal 1 argument, en de andere partij is dan "goed want die andere is stom", zonder verdere argumenten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat is er mis met het stemmen op de partij die je het minst dwars zit dan?
quote:Op maandag 25 september 2006 16:40 schreef dubidub het volgende:
Gisteren op tv, een uitspraak van Bos: Prettig Pragmatisme
Wat een mongool is dat toch ook.
Net zo goed ter rechter zijde, maar dat 'vergeten' we voor het gemak maar evenquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 19:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Namens Agnes Kant en de gehele SP: Bedankt!
Want?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, nou, V.
Nu klink je zelf bijna als een rechtse populist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |