Kijk wat een gedoe zeg. Anti-terreur eenheden die misschien wel dé drukste snelweg van NL afsluiten omdat er een lekke band (quote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Omdat?
Het zal gewoon procedure zijn hoor.
Als hier niet op gereageerd wordt, wordt het erg makkelijk om zo'n geldtransport te overvallen... een lekke band is zo verzorgd..
spijkerstrips zul je bedoelen....quote:Op maandag 25 september 2006 13:52 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Het zal wel weer niks zijn. Gevalletje spijkers op laag water zoeken, lijkt me
Daarom werken hun bij de KMar en jij ergens anders. Iedereen kijkt er met een andere blik naar.quote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dus is het meest logische om gewoon door te rijden. Daar zijn die transportwagens op berekend.
Een dergelijk zwaar beveiligd transport stilzetten vanwege een suffe lekke band, en dan met veel misbaar de hele snelweg afsluiten? Da's zelfs voor NL begrippen een te groot staaltje prutswerk.
Het zijn gewoon zwaar bewapende KMAR, geen anti-terreur voertuigen of personen te zien op die foto's.quote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
verder wordt er dan niet de anti-terreur eenheid bijgeroepen.
Whehequote:Op maandag 25 september 2006 13:54 schreef hermandeperman het volgende:
Ze hebben in ieder geval toepasselijke reclame op nu.nl
[afbeelding]
dat las ik hier maar zie nu op de foto`s dat het marechausse is.quote:Op maandag 25 september 2006 13:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Anti terreureenheden is een groot woord. Dit is standaard beveiliging. Lange wapens betekent niet meteen anti terrerur.
En dan hebben ze het waarschijnlijk ook nog zelf veroorzaakt.quote:Op maandag 25 september 2006 13:52 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zou dit echt weer typisch Nederland vinden als het om een lekke band gaat![]()
quote:AMSTERDAM - De marechaussee heeft maandagmiddag rond 13.00 uur de A2 ter hoogte van Zaltbommel afgezet. Zwaarbewapende anti-terreureenheden houden de rijbaan richting Utrecht bezet. Volgens onbevestigde berichten zou een geldtransportwagen een klapband hebben gekregen.
Twee geldwagens staan langs de vluchtstrook geparkeerd. De marechaussee heeft op de rijrichting onder meer spijkermatten geplaatst. Volgens ooggetuigen zochten anti-terreureenheden eerder de omgeving af.
quote:Op maandag 25 september 2006 13:54 schreef hermandeperman het volgende:
Ze hebben in ieder geval toepasselijke reclame op nu.nl
[afbeelding]
Denk je dat ze dat zelf ook niet hebben bedachtquote:Op maandag 25 september 2006 13:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat las ik hier maar zie nu op de foto`s dat het marechausse is.
maar wat ik bedoelde die wagens hadden makkelijk naar een andere lokatie kunnen doorrijden om daar alles af te zetten.
quote:Op maandag 25 september 2006 13:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan hebben ze het waarschijnlijk ook nog zelf veroorzaakt.![]()
[..]
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 13:51 schreef I_PANDA_I het volgende:
Die lekke band komt natuurlijk door die spijkermat die ze op de weg hebben gelegd![]()
precies. En het verklaart het vermeende afzoeken van de omgeving nog niet.quote:Op maandag 25 september 2006 13:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat las ik hier maar zie nu op de foto`s dat het marechausse is.
maar wat ik bedoelde die wagens hadden makkelijk naar een andere lokatie kunnen doorrijden om daar alles af te zetten.
quote:Marechaussee sluit A2 afDe A2 van Den Bosch naar Utrecht is maandag aan het begin van de middag bij Zaltbommel helemaal afgesloten, nadat een geldtransport met pech was gestrand. Een defensiewoordvoerster heeft dat gezegd. De Koninklijke Marechaussee bewaakt het voertuig.
Woordvoerders van het Korps landelijke politiediensten en de ANWB meldden dat de geldwagen een lekke band heeft. Achter de afsluiting stond omstreeks 13.30 uur een file van tien kilometer.
In de andere rijrichting staat een kijkersfile. De marechaussee verwacht dat het voertuig zijn weg snel weer kan vervolgen.
Meisje Peijs, ik bedoel, als de wegen zo slecht zijn ................quote:Op maandag 25 september 2006 13:56 schreef Razor21 het volgende:
Ben benieuwd wie er nu gaat aftreden, gaan kamervragen komen Donner is natuurlijk al weg![]()
Man het gaat niet om die lekke band, maar om het feit dat zo'n WAARDE transport stil staat langs de kant van de weg als een sitting duck.quote:Op maandag 25 september 2006 13:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kijk wat een gedoe zeg. Anti-terreur eenheden die misschien wel dé drukste snelweg van NL afsluiten omdat er een lekke band () is.
Bronquote:De A2 van Den Bosch naar Utrecht is maandag aan het begin van de middag bij Zaltbommel helemaal afgesloten, nadat een geldtransport met pech was gestrand. Een defensiewoordvoerster heeft dat gezegd. De Koninklijke Marechaussee bewaakt het voertuig.
Woordvoerders van het Korps landelijke politiediensten en de ANWB meldden dat de geldwagen een lekke band heeft. Achter de afsluiting stond omstreeks 13.30 uur een file van tien kilometer.
In de andere rijrichting staat een kijkersfile. De marechaussee verwacht dat het voertuig zijn weg snel weer kan vervolgen.
Oke nog een keer uitleggen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
precies. En het verklaart het vermeende afzoeken van de omgeving nog niet.
daarom vind ik het zo vreemd dat ze juist daar staan en niet gewoon 1 of ander kut weiland afsluiten.quote:Op maandag 25 september 2006 13:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat zelf ook niet hebben bedacht![]()
Amen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:59 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Man het gaat niet om die lekke band, maar om het feit dat zo'n WAARDE transport stil staat langs de kant van de weg als een sitting duck.
Het gaat erom dat het best een truuk had kunnen zijn van criminelen om de wagen te overvallen...
Maar focus jij maar lekker op die lekke band
Hopen dat het niet gejat wordt, dan kan het vervolgens uitgekeerd worden om de economische schade van deze show te dekken.quote:Op maandag 25 september 2006 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
dan zal het wel om veel geld gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |