Whehe, moest ik ook al aan denkenquote:Op maandag 25 september 2006 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar uhm... Als er alleen een lekker band () zou zijn, waarom speuren ze dan de omgeving af?? Zoeken ze soms de schuldige scherf/spijker?
quote:Op maandag 25 september 2006 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar uhm... Als er alleen een lekker band () zou zijn, waarom speuren ze dan de omgeving af?? Zoeken ze soms de schuldige scherf/spijker?
Omgeving veilig stellen lijkt me he.quote:Op maandag 25 september 2006 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
UMTS'enquote:Op maandag 25 september 2006 13:50 schreef Razor21 het volgende:
Ik vraag me af hoe iemand live ter plaatse zo snel die foto's online krijgt op NU.NL![]()
Die jeeps en motorrijders rijden standaard mee met zo´n transport. Ik denk dat het niet slim is om een transport met weet ik veel erin stil te zetten naast de snelweg met voorbij razende auto´s en vrachtwagens.quote:Op maandag 25 september 2006 13:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dan is het nog steeds overdreven. tenzij ze denken dat de lekke band gepland was.
He, een a.s. baby is toch belangrijker dan een lekke bandquote:Op maandag 25 september 2006 13:45 schreef Razor21 het volgende:
Wel raar dat Maxima Hoofd Nieuws blijft op NU.NL
Ga maar even op CNN kijken![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2006 13:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Omgeving veilig stellen lijkt me he.
Mobiele telefoon, laptop, internet, digitale camera..... Lijkt mij niet zo erg moeilijk hoor...quote:Op maandag 25 september 2006 13:50 schreef Razor21 het volgende:
Ik vraag me af hoe iemand live ter plaatse zo snel die foto's online krijgt op NU.NL![]()
Misschien zijn bepaalde eenheden daar wel voor uitgerust, gewone politie niet trouwens, maar daar zijn ze niet voor bedoeld.quote:Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja voor het beveiligen van een defecte waardetransport auto is normaal gesproken de reguliere politie toch prima uitgerust?
wat wil je doen ze kunnen 1 baan afsluiten maar een complete snelweg is echt overdreven zeker omdat die krengen nog 30km kunnen doorrijden op lekke banden.quote:Op maandag 25 september 2006 13:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Die jeeps en motorrijders rijden standaard mee met zo´n transport. Ik denk dat het niet slim is om een transport met weet ik veel erin stil te zetten naast de snelweg met voorbij razende auto´s en vrachtwagens.
Omdat?quote:Op maandag 25 september 2006 13:52 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zou dit echt weer typisch Nederland vinden als het om een lekke band gaat![]()
quote:Hoe lang de afzetting duurt is nog niet bekend. In de andere rijrichting staat een kijkersfile.
Dus is het meest logische om gewoon door te rijden. Daar zijn die transportwagens op berekend.quote:Op maandag 25 september 2006 13:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Die jeeps en motorrijders rijden standaard mee met zo´n transport. Ik denk dat het niet slim is om een transport met weet ik veel erin stil te zetten naast de snelweg met voorbij razende auto´s en vrachtwagens.
Ze vervoeren echt geen zak met stuivers, het zou pas echt Nederlands zijn als een dergelijk vervoer daadwerkelijk wordt overvallen en we achteraf gaan roepen "hoe heeft dit kunnen gebeuren !".quote:Op maandag 25 september 2006 13:52 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zou dit echt weer typisch Nederland vinden als het om een lekke band gaat![]()
Anti terreureenheden is een groot woord. Dit is standaard beveiliging. Lange wapens betekent niet meteen anti terrerur.quote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat wil je doen ze kunnen 1 baan afsluiten maar een complete snelweg is echt overdreven zeker omdat die krengen nog 30km kunnen doorrijden op lekke banden.
verder wordt er dan niet de anti-terreur eenheid bijgeroepen.
Ja wellicht vervoeren ze geen geld, maar gevangenen o.i.d.quote:Op maandag 25 september 2006 13:54 schreef IkWilbert het volgende:
Wat moet er in godsnaam wel niet achter in die bus liggen om daarvoor zoiets op touw te zetten...
Lijkt wel of Bin Laden in dat geldtransport zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |