dat is dan ook een van de mooie dingen van 24quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:32 schreef Arjan79 het volgende:
De vraag is waar en hoe willen ze het loslaten. Tot zover zijn het alleen terroristen die het verdrag willen ondermijnen. Die is nu getekend dus ik ga er vanuit dat dit niet het hele verhaal omvat.
Daar komt nog een flinke staart achteraan. Ze weten de spanning wel op te bouwen elke keer
heb al bijna geen vingers meer over van het nagelbijten![]()
Ziet er wel slim uit, jezelf quoten =P.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:58 schreef MrManiak het volgende:
Muaha, ik wil de volgende dubbele aflevering weer zien! NU!
Op dat moment wisten ze toch nog niet van Jack's onschuld af, als ze op de banden zouden schieten zou Chloe in gevaar kunnen komen, of zou hij zichzelf van kant kunnen makenquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:01 schreef Molline het volgende:
Wat ik heel slecht vond: die ontsnapping van Jack, Chloe en Derek uit de parkeergarage!!!![]()
Rennen ze daar met een man of dertig achteraan. 'Don't shoot, we want him alive ....'
Ze hadden toch ook de banden lek kunnen schieten?
Verder gebeuren er natuurlijk wel meer dingen die niet kunnen, maar vond dit ronduit slecht.
Verder: topserie!!!![]()
Dat vraag ik me ook wel is af, wie zou zich dáár nu voor aanmeldenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:00 schreef Aarti het volgende:
wie meldt zich daar nou voor aan, een echte fan zit een half uur van te voren al klaar
nee begonnen bij 5quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:08 schreef IV_Xample het volgende:
voor het eerst dat je 24 kijkt?
dan ben je toch wel bij seizoen 1 begonnen mag ik hopen....anders mis je een hoop links naar de volgende seizoenen...
eigenlijk hier niet kijken. je hebt dan al gelijk een enorme spoiler te pakkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Toffe serie. Volg nu seizoen 1 , maar ben pas bij aflevering 2 haha
ga ik ook niet meer doen nee, heb nu ook alf 2 gezien, leuke serie. zal veel tijd kosten om tot seizoen 5 mee te blijven kijken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
eigenlijk hier niet kijken. je hebt dan al gelijk een enorme spoiler te pakken
Jack heeft 10 mannetjes geklaard en de wereld gered....ownee, dat waren de eerste 5 minutenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:10 schreef MrManiak het volgende:
KUT, heb de eerste 40 minuten gemist
wat heb ik precies gemist?
Ga Prison Break kijken ofzo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jack heeft 10 mannetjes geklaard en de wereld gered....ownee, dat waren de eerste 5 minuten![]()
![]()
Jack is geen verdachte meer en heeft security clearance gekregenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:10 schreef MrManiak het volgende:
KUT, heb de eerste 40 minuten gemist
wat heb ik precies gemist?
Nee, houd vol, geef je niet over aan de duistere krachten!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:46 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vandaag de afleveringen van gisteravond gekeken, moest weg dus had ze maar ff opgenomen
Het wordt steeds spannender! Na 6 afleveringen vind ik 't al beter dan 1 tm 4!
Op naar volgende week! Zou m bijna al gaan downloaden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |