Alleen Jack bauer is beter voor de wereld, maar ik kom aardig in de buurtquote:Op donderdag 28 september 2006 16:08 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Top! ik ben die ringtone al tijden aan het zoeken!
Ik mail je meteen even!

Dacht je dat!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:19 schreef SlimShady het volgende:
Nog 10 minuten!
Iedereen is andere dingen doen zeker...

dit waren 3 en 4quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:55 schreef mic_forever het volgende:
hej dubbele aflveringen ofzo
maar welke episode is dit nou?

Zekersquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.;-)http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)

Die komt mooi niet, maar wie nog wel in deze serie gaan komen zijn;quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef Apache4U het volgende:
ben nu ook aan t kijken.. Ik wacht op het moment dat Frodo CTU binnen komt lopen.. Sam is er al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik heb de 'guest stars' lijst gezien. niemand bijzonders vind ik zelf.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:20 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Die komt mooi niet, maar wie nog wel in deze serie gaan komen zijn;

eensch dat ze niet op de banden schoten von dik ook écht raar!!! ik ben ff de cliff kwijt, wie helpt me mijn geheugen op te frissen, sinds vanmorgen kom ik er niet meer op... grrr...quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:01 schreef Molline het volgende:
Wat ik heel slecht vond: die ontsnapping van Jack, Chloe en Derek uit de parkeergarage!!!![]()
Rennen ze daar met een man of dertig achteraan. 'Don't shoot, we want him alive ....'
Ze hadden toch ook de banden lek kunnen schieten?
Verder gebeuren er natuurlijk wel meer dingen die niet kunnen, maar vond dit ronduit slecht.
Verder: topserie!!!![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:59 schreef PartyAnimal87 het volgende:
in de preview voor volgende week werd zelfs al gezegd wat er in zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?

quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:47 schreef Mr_Romano het volgende:
men moet zich vooral niet teveel letten op de gaatjes in het verhaal ;-) Top entertainment.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |