I think...quote:Op maandag 25 september 2006 10:49 schreef Aarti het volgende:
Don't worry, he is really good at this
Die zin was best wel voorspelbaar, stiekemquote:
Het klopt toch nog wel redelijk? Hij zat gewoon vrij dicht bij LA...quote:Op maandag 25 september 2006 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
van het realtimeconcept klopt echt geen zak meer, da's wel jammer
Haha, ja zag het..quote:Op maandag 25 september 2006 00:20 schreef Renate_88 het volgende:
[..]
Leuke icon
Tony is gewond geraakt toen de bom in de auto van Michelle ontplofte..
Agh CNN had ook binnen 4 minuten live coverage van de aanslagen op het WTC.quote:Op maandag 25 september 2006 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
nee bijv. die aanslag op tony en michelle. in de volgende scene was CTU er gelijk van op de hoogte.
en bijvoorbeeld hoe snel het nieuws van palmer op tv was, dat kan ook nooit.
Zaterdag: 20:30 - 22:30, RTL 5quote:Op maandag 25 september 2006 16:26 schreef Roellio het volgende:
Wat zijn nu precies de zendtijden?
NVM, kan gebeuren hequote:Op maandag 25 september 2006 16:32 schreef SlimShady het volgende:
-late reactie-
Lijkt mij van wel als in Januari S6 in amerika van start gaatquote:Op maandag 25 september 2006 16:40 schreef Riesjart1974 het volgende:
Is er al bekend of Sjakie al met S6 bezig is ??
Elke zondagquote:Op maandag 25 september 2006 19:28 schreef __Saviour__ het volgende:
was die herhaling zondag eenmalig ivm de opening of gaat dat altijd zo zijn?
quote:
Blijft 2 afleveringen, idd...quote:Op maandag 25 september 2006 23:56 schreef Nordic_Blue het volgende:
Klopt het dat de iedere zaterdag en zondag nu steeds 2 afleveringen komen?
Of wat dat alleen nu, om de mensen die het nog niet volgen over de streep te trekken?
Mail me maar even (zie profiel), en je krijgt dan een reply terug met de tonequote:Op dinsdag 26 september 2006 16:17 schreef Sender_ het volgende:
Dat is wel beter gewoon steeds 2 afleveringen, kijkt een stuk beter zo.
Heeft iemand trouwens een idee waar ik de ringtone/geluid van de CTU telefoon vandaan kan halen.
Ik heb hem geprobeerd te downloaden maar dan vind ik hem wel maar krijg je er gelijk ook steeds het beginmuziekje erbij en ik zoek echt alleen dat telefoon geluid.
Ik ben zo brutaal om je ook even te mailenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:24 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Mail me maar even (zie profiel), en je krijgt dan een reply terug met de tone
Nouja zeg, de brutaliteit van tegenwoordig!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:29 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik ben zo brutaal om je ook even te mailen![]()
You've got mail...quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:24 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Mail me maar even (zie profiel), en je krijgt dan een reply terug met de tone
Kun je die zin ook in 1 adem zeggen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:54 schreef Kontiki het volgende:
Echt een goede opening van het seizoen! En weer een originele inval. Gelukkig zijn ze een beetje van het idee 'we moeten het nog grootser maken' afgestapt. Anders hadden we nu een dreiging gehad van een kernbom met virus, vastgetaped op een meteoriet die uit zijn baan is geschoten door Al Quada, die dreigt de aarde in tweeen te splitsen.
Lekker lopende zin ook![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:29 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik ben zo brutaal om je ook even te mailen![]()
Top! ik ben die ringtone al tijden aan het zoeken!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:28 schreef MrManiak het volgende:
Ik ben te goed voor deze wereld =). Mail er maar op los, ik reply terug met de ringtones
@Nordic_Blue:[afbeelding]
Valt wel mee toch
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |