fijnquote:Op zondag 24 september 2006 23:42 schreef dndiek het volgende:
Ik was op jou aan het wachten borisz
In het donker?quote:Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
Nog het e.e.a. op de video te bekijken hier.
??quote:Op maandag 25 september 2006 00:25 schreef rubbereend het volgende:
zevenkamp? wie is er geband?
quote:Op maandag 25 september 2006 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
hoi
quote:Op maandag 25 september 2006 07:28 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Nee, Eilanden had z'n tanden nog niet gepoetst.quote:Op maandag 25 september 2006 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Lagen we er weer uit of zo?
quote:Op maandag 25 september 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, Eilanden had z'n tanden nog niet gepoetst.
Moet dat dan elke morgen?quote:Op maandag 25 september 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, Eilanden had z'n tanden nog niet gepoetst.
En sterk zaad, want elke keer was het raakquote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering, Maxima alweer zwanger.
Heeft Wim-Lex toch er al drie keer overheen mogen gaan
Ze moeten ook wel opschieten. Ze is al 35.quote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering, Maxima alweer zwanger.
Heeft Wim-Lex toch er al drie keer overheen mogen gaan
Wie zegt dat het van die pannenkoek is en niet van de buurman?quote:Op maandag 25 september 2006 12:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En sterk zaad, want elke keer was het raak
Vergeet je huiggie niet joggiequote:Op maandag 25 september 2006 12:43 schreef Eilanden het volgende:
Moet dat dan elke morgen?
*mompel de mompel de mompel*
* Eilanden pakt een stevige borstel en begint te schrobben
Bovendien moeten ze de oranjes niet uit laten sterven... dus gaan ze door tot het een joggie isquote:Op maandag 25 september 2006 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze moeten ook wel opschieten. Ze is al 35.
we moesten 8.10 beginnen, 40 minuten was ik al klaarquote:Op maandag 25 september 2006 09:14 schreef DeTolk het volgende:
goedemorgen
Nu al een herkansing gemaakt? Zo vroeg?
Heb je het niet afgeraffeld? En wat voor her was het?quote:Op maandag 25 september 2006 15:12 schreef borisz het volgende:
[..]
we moesten 8.10 beginnen, 40 minuten was ik al klaar
Rondje van Maxima en een goeie middag![]()
economie, was 40 multiple choice vragen + een paar eindexamen opgavenquote:Op maandag 25 september 2006 15:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb je het niet afgeraffeld? En wat voor her was het?
Maxi en Lex Fok!ken ook maar door.
soms wel en soms niet, maar vooral VBL heeft kuren, verder heb ik geen problemenquote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef maril het volgende:
Doet fok het bij jullie ook zo slecht, gisteravond ook al.
Klopt. Ze proberen het op te lossen.quote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef maril het volgende:
Doet fok het bij jullie ook zo slecht, gisteravond ook al.
Zo?quote:Op maandag 25 september 2006 15:45 schreef rubbereend het volgende:
<-------------------
als meet mensen dat eens neerzetten, misschien valt het een keertje ergens op en mogen de heren een keer terug!
Precies twee keer in slaap gevallen gisterenquote:Op maandag 25 september 2006 17:29 schreef borisz het volgende:
tong heeft weer normale tijden aangenomen![]()
Mooiquote:Op maandag 25 september 2006 17:33 schreef golfer het volgende:
Ik ben vanmiddag in slaap gedommeld van de nieuwe pijnstiller. Zit codeïne in (soort opiaat). Heerlijk even een uurtje pijnvrij geslapen.
quote:Bijwerkingen:
verstopping (obstipatie). Eet, als dat mogelijk is, vezelrijke voeding en drink veel. Soms schrijven artsen bij dit middel een laxerend middel voor. Raadpleeg uw arts als u last krijgt van verstopping.
misselijkheid. Meestal gaat deze bijwerking over als u na enkele dagen aan dit middel gewend bent geraakt. Vaak helpt het om even te gaan liggen als u zich misselijk voelt.
sufheid, slaperigheid en een verminderd reactievermogen. Dit is vooral lastig bij activiteiten waarbij uw oplettendheid erg nodig is, zoals autorijden, het beklimmen van een ladder of het bewaken van een proces op het werk. Onderneem geen risicovolle activiteiten, zeker niet de eerste twee weken van de behandeling, als u nog aan het middel moet wennen.
duizeligheid, vooral bij het opstaan uit bed of uit een stoel. Dit gaat in het algemeen over als u na een paar dagen gewend bent geraakt aan dit middel. Als u zich duizelig voelt, sta dan niet te snel op uit bed of van een stoel. U kunt het best dan even liggen en de benen wat hoger leggen, bijvoorbeeld op een kussen.
jeuk en galbulten. Dit is meestal niet het gevolg van overgevoeligheid. Neem contact op met uw arts als u er veel last van heeft.
Oh leuk Tong, tnxxquote:Op maandag 25 september 2006 17:43 schreef tong80 het volgende:
Bluezz vanavond in DWDD :
Topkok Jonnie Boer en zijn vrouw Therese van 3-sterren restaurant Librije in Zwolle. Matthijs praat met hen, hoe kan het ook anders, over eten.
Uiteraard gelezen. Heerlijk paardenmiddel is het. Werkt nu al een uurtje of 5 prima.quote:
Mogen mensen die niet op de meet komen het ook doen?quote:Op maandag 25 september 2006 15:45 schreef rubbereend het volgende:
<-------------------
als meet mensen dat eens neerzetten, misschien valt het een keertje ergens op en mogen de heren een keer terug!
Waarom zijn die mensen eigenlijk weg, ik heb geloof ik wat gemistquote:Op maandag 25 september 2006 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mogen mensen die niet op de meet komen het ook doen?![]()
je bent er wel trots op of nietquote:Op maandag 25 september 2006 18:20 schreef appelsientje het volgende:
Bos![]()
Heb je het al gehoord ?? ik ga naar ajax
quote:Op maandag 25 september 2006 18:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je bent er wel trots op of niet![]()
Sjonge jonge, welke malloot gaat er nu kijken naar een andere club in dezelfde competitie waar zijn lievelingsclub in uitkomtquote:Op maandag 25 september 2006 18:20 schreef appelsientje het volgende:
Bos![]()
Heb je het al gehoord ?? ik ga naar ajax
Normaal negeer ik volkome debielheid bevattende posts, maar voor jou maak ik graag een uitzondering. Waar staat dat het uitverkocht is? Kaarten weggeven wordt bij elk evenement gedaan --> sponsors heten die mensen vaak.quote:Op maandag 25 september 2006 18:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind het alleen grappig... ze kunnen een stadion niet vol krijgen dus geven ze gratis kaartjes weg... en dan zeggen dat het is uitverkocht.
dat is toch bij elke voetbalwedstrijd, nou ben jij een keer de boboquote:Op maandag 25 september 2006 18:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind het alleen grappig... ze kunnen een stadion niet vol krijgen dus geven ze gratis kaartjes weg... en dan zeggen dat het is uitverkocht.
ik ga voor GFCE, CC, GP en FXquote:Op maandag 25 september 2006 18:49 schreef tong80 het volgende:
BB, DWDD, Holland Sport, BB-Live, ER, VI, Pauw en Witteman.
quote:Op maandag 25 september 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
rubber, ze willen je flamberen
Gerechten met Eend
Moet een geweldige film zijn. Enjoyquote:Op maandag 25 september 2006 19:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand al bij Zwartboek geweest? Ik ga vanavond.
jaquote:Op maandag 25 september 2006 19:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand al bij Zwartboek geweest? Ik ga vanavond.
Expeditie Robinson en De Slimste vanavondquote:
Schot in de Roos en pruimenbloesemquote:
Alsof ik principieel geen Talpa kijk? Ik ben getrouwd met zo'n Robinson Freak hoorquote:Op maandag 25 september 2006 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Expeditie Robinson en De Slimste vanavond
Zou je wel kijken wanneer er een concert van de Scissor Sisters op zou komen?
hehequote:Op maandag 25 september 2006 18:52 schreef Eilanden het volgende:
Dus Appleseen gaat als PSV-fan naar een wedstrijd van Ajax omdat het kaartje gratis is?Wat een Hollander!
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn homohuwelijken in FrieSCHland dan ook al geaccepteerd?
Waarom denk je dat SCH naar Utrecht is verhuisdquote:Op maandag 25 september 2006 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn homohuwelijken in FrieSCHland dan ook al geaccepteerd?
Okee, dat is inderdaad wel iets anders.quote:Op maandag 25 september 2006 19:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe
Ach het gaat om de uefa cup .. dus dat is altijd wel leuk om te zien(ook ff als antwoord voor Bos)
oja en BS nergens staat dat het is uitverkocht, maar om nu heel vak 123 voor de sponsor 'vrij' te maken (waarschijnlijk nog wel meer) dat noem ik echt stadion opvulling.
pfff gelukkigquote:Op maandag 25 september 2006 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is inderdaad wel iets anders.
Waarom niet? Niemand wil?quote:Op maandag 25 september 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Gatverdarrie, mag hopen van niet zeg maar woon dan ook niet in Friesland, maar wees gerust: ben niet getrouwd hoor
![]()
Nee, hier is het forum gewoon zoals normaal hoorquote:Op maandag 25 september 2006 20:13 schreef appelsientje het volgende:
Hey was het al opgevallen dat Fok traag is
oja fok is altijd traagquote:Op maandag 25 september 2006 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hier is het forum gewoon zoals normaal hoor![]()
Hoe weet hij dat nu ?quote:Op maandag 25 september 2006 20:19 schreef Eilanden het volgende:
Bos zal nog wel met een 28k8 modem zitten te internetten en het verschil niet merken
Kratje voor Tong.quote:Op maandag 25 september 2006 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Tijd voor bier of andere drank. Tot 21.00 uur alles op mijn kosten
We schenken alleen maar vloeibare sappen, geen plastice voorwerpen.quote:
We bespreken hier niet de dildo's van Bluez.quote:Op maandag 25 september 2006 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We schenken alleen maar vloeibare sappen, geen plastice voorwerpen.
Die zijn toch niet van plasticquote:Op maandag 25 september 2006 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
We bespreken hier niet de dildo's van Bluez.
Weet je wel hoe die werkt?quote:
Dan heb je denk ik mijn mobiel...quote:
Daarom heb ik ook geen kaarten voor jou gehaaldquote:Op maandag 25 september 2006 21:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat lijkt me nou echt niks, daar in het publiek zitten en semi-grappige dingen roepen.
Koop kaartjes en verhoog het niveau door wel grappige dingen te noemen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat lijkt me nou echt niks, daar in het publiek zitten en semi-grappige dingen roepen.
Je moet daar ook nog voor betalen?quote:Op maandag 25 september 2006 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Koop kaartjes en verhoog het niveau door wel grappige dingen te noemen.
link?quote:Op maandag 25 september 2006 21:57 schreef SCH het volgende:
Je kan veel goedkoper naar mijn theatersportvoorstelling Eilantsie
Ik hoop voor jullie dat de regen een beetje wegblijft .. toch makkelijker, ook al ben je hoofdzakelijk binnen bezigquote:
Erg link ja om daar naartoe te gaanquote:
Niet kijken joh ... die zijn helemaal niet grappigquote:Op maandag 25 september 2006 22:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo een gozer van de lama's is op BNN.
Misschien ben ik dan wel eens een keer grappig...quote:Op maandag 25 september 2006 21:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wens u een zeer prettige nachtrust.quote:Op maandag 25 september 2006 22:27 schreef Bos81 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
en voor mij is het weer tijd om te gaan![]()
Ik schakel net over daarheen.quote:
Nee, auw.quote:
Trusteh tong. Sterkte bij de tandarts.quote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat ook liggen vroeg naar de tandarts. Trusten mensen
Ben je serieusquote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
Nel Veerkamp en Frans Bauer bij Jensen![]()
Ik droom altijd over de tandartsassistentequote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
Lig ik in bed en droom gelijk over de tandarts.Maar even uitstellen.
Prachtige kop heeft hijquote:
Jensen is gewoon 1 van de grootste lullen die er rond loopt maar de combinatie van Nel en Bauer kon ik wel waarderen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben je serieusDrie lullo's bij elkaar m.i.
Is de moeite waard golfert.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:01 schreef golfer het volgende:
Zo, nog even de video met Holland Sport bekijken.
Was zeer zeker weer de moeite waard.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben je serieusDrie lullo's bij elkaar m.i.
Ook weer vroeg wakkerquote:
Da's wel weer een stuk prettiger he?quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ook weer vroeg wakker
hey Fok! is trouwens snel
quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Da's wel weer een stuk prettiger he?
Mogguh allen
ach ja, we moeten ook straks weer naar schoolquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ook weer vroeg wakker
hey Fok! is trouwens snel
Toen ik nog student was... lang lang geleden (vorig jaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:49 schreef borisz het volgende:
[..]
ach ja, we moeten ook straks weer naar school![]()
20 minuten - half uur., vandaag begin ik om half 10, maar ik moest snel nog ff een brief voor engels schrijvenquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toen ik nog student was... lang lang geleden (vorig jaar) ging ik nooit zo vroeg mijn bed uit om naar 'school' te gaan.... Hoe lang moet je dan reizen?
Kijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:01 schreef borisz het volgende:
[..]
20 minuten - half uur., vandaag begin ik om half 10, maar ik moest snel nog ff een brief voor engels schrijven![]()
op de meeste dagen moet ik om 8.10 beginnen, dan ben ik tussen 7.30 en 7.40 weg
ik ben ook wel wat vroeger uit bed omdat ik dan een beetje rustiger aan kan doen. anders vind ik het altijd zo gehaastquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijkdat verklaart een hoop... dat deed ik ook nog wel eens ... vroeg op staan om alsnog een tentamen te leren.. en meestal ging dat erg goed
Nog verstandig ook.. meestal op dit soort moment denk ik altijd: "De volgende keer ga ik echt eerder beginnen" en dan komt er vervolgens niks vanquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:12 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ben ook wel wat vroeger uit bed omdat ik dan een beetje rustiger aan kan doen. anders vind ik het altijd zo gehaast![]()
Ja... Lag er om half vier in, na toch wel aardig wat biertjes. Dan is 8.30 wakker worden vrij vroeg...quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken op deze mooie ochtend
Slechte nachtrust gehad Sand?
Weer lekker gaan slapen danquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja... Lag er om half vier in, na toch wel aardig wat biertjes. Dan is 8.30 wakker worden vrij vroeg...
Eigen schuld is zeker geen goed antwoord.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja... Lag er om half vier in, na toch wel aardig wat biertjes. Dan is 8.30 wakker worden vrij vroeg...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eigen schuld is zeker geen goed antwoord.
Dat heb ik meestal op zaterdag. En dan is 8.30 vaak 8.00 of eerder. Maargoed dat is vrijwillig.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
S'avonds een kerel s'ochtends ook een kerel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom zuip ik ook minder, ik werd die regen zo zat.....quote:
Nee sorry, lukt niet...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef maril het volgende:
[..]
S'avonds een kerel s'ochtends ook een kerel.![]()
![]()
Het gaat om die combinatie met (veel) alcohol.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:58 schreef rubbereend het volgende:
ach ik zit al tijden op het ritme van 4 a 5 uurtjes slaap per nacht en soms korter. Nadeel is dat ik het maar niet omgeschakeld krijg
Mijn ritme ligt op de 10 a 12 uurtjes slaap, nadeel is dat ik dat niet omgeschakeld kijgquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:58 schreef rubbereend het volgende:
ach ik zit al tijden op het ritme van 4 a 5 uurtjes slaap per nacht en soms korter. Nadeel is dat ik het maar niet omgeschakeld krijg
Ik duik er om een uur of 1 in en ik kom er tegen 12-en ergens uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar haal je die uren vandaan dan? Vroeg erin? Of laat eruit?
ja want dat drink ik nooitquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat om die combinatie met (veel) alcohol.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij drinkt je elke avond lam dan?
Ik zou met trouwens ook meteen aangevallen voelen...![]()
![]()
Staat net in de tip parade clautjequote:Op dinsdag 26 september 2006 14:12 schreef clauwheee het volgende:
Even iets anders, ik vind Jeckyll & Hyde-Frozen Flame tof. Of loop ik achter en is die alweer uit?
Als het dit is dan is het wel tof:quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:12 schreef clauwheee het volgende:
Even iets anders, ik vind Jeckyll & Hyde-Frozen Flame tof. Of loop ik achter en is die alweer uit?
Maar wel al weer een tijdje oudquote:
Een poepende duif?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:20 schreef VoreG het volgende:
Heb ik weer
Doe ik mijn raam open om een wesp eruit te laten vliegt er een vogel naar binnen
Nee gelukkig nietquote:
Maar wél leuk, toch?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wel al weer een tijdje oud.
Sukkelquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:20 schreef VoreG het volgende:
Heb ik weer
Doe ik mijn raam open om een wesp eruit te laten vliegt er een vogel naar binnen
Dat ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wel al weer een tijdje oud.
nee joh, dat is het Amerikaanse leger dat ons mooie weer probeert te verneuken!quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:26 schreef VoreG het volgende:
http://www.buienradar.nl/home.aspx?r=vakantie&jaar=-3&soort=loop1uur
Mensen we gaan er allemaal aan.. Er is net een kernbom op Nederland gedropt..
http://www.meteox.com/h.aspx?r=holiday&jaar=-3&soort=loop3uur
Iew, had je een gatquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wel een lieve tandartsassistente vandaag. Maar boren is niet fijn.
Chemtrails! Reptilians!quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee joh, dat is het Amerikaanse leger dat ons mooie weer probeert te verneuken!
Ja.quote:
Oh ik had deze niet gezien. Dat is umquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als het dit is dan is het wel tof:
http://www.youtube.com/watch?v=YRxqNvRkT98
Gewoon invoeren bij Search...quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb google earth wel, maar van die nummertjes snap ik niks.
Ze zijn geland! Rennen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:52 schreef VoreG het volgende:
Voor mensen met Google Earth
48°51'29.21"N, 10°12'18.54"E
Republikeintjequote:Op dinsdag 26 september 2006 15:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja.En ik moet terug voor een afgebroken kroon
ik ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:19 schreef pascalheister het volgende:
thuis
ben weer eens verkouden, heerlijk zeg
Zomervakantie? In Australie zeker?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Nog 3 daagjes werken dan zomervakantie![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Nog 3 daagjes werken dan zomervakantie![]()
Nee hoor, Bloemendaal aan Zee en 2e week oktober een paar dagen naar Kopenhagen.quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:52 schreef VoreG het volgende:
Voor mensen met Google Earth
48°51'29.21"N, 10°12'18.54"E
Lekker, alleen die bonenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:36 schreef borisz het volgende:
ik ook![]()
vanavond op het menu, rijst + indisch vlees en sperziebonen![]()
Leukquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, Bloemendaal aan Zee en 2e week oktober een paar dagen naar Kopenhagen.
Las het netquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:51 schreef golfer het volgende:
Whoehaha, ze hebben in het BB huis schurft.![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/1931
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |