abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42101230
quote:
QUIMPER - Inbrekers hebben in de nacht van zaterdag op zondag brand gesticht in een moskee in de stad Quimper in Bretagne en de buitenmuren beklad met swastika's. De brandweer werd om 04.20 uur door een voorbijganger gealarmeerd en wist het vuur te doven voordat er grote schade werd aangericht. In de Penhars-moskee, een van de twee islamitische gebedshuizen in Quimper, werden vier brandhaarden aangetroffen, aldus plaatsvervangend prefect Philippe Paolantoni. Het openbaar ministerie is een strafrechtelijk onderzoek begonnen.

Ook in Carcasonne, in het zuiden van het land werd een moskee beklad, onder meer met hakenkruisen en racistische leuzen.

Bij een moskee in Jaroslavl in Midden-Rusland werden in de nacht van zaterdag op zondag brandbommen door de ramen naar binnengegooid. In de moskee was een gebedsdienst gaande, maar niemand raakte gewond, aldus de voorzitter van de islamitische vereniging van Jaroslavl tegen het persbureau Interfax. De dienstdoende agent in de meldkamer van de politie van Jaroslavl zei van geen incident te weten
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gestoken.html?p=3,1

Zij die racisten willen Buitenlanders molestreren ze en nu vallen ze Moskeeen aan
schande hun hart is zo kwaadaardig dat ze elke ras en buitenlander haten en het liefst vermoorden

waarom bestaan er zo zulke mensen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 24 september 2006 @ 23:29:00 #2
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_42101374
Waar ligt Bretagne Meki?
pi_42101436
In Frankrijk
  zondag 24 september 2006 @ 23:32:32 #4
93744 Finder_elf_towns
pi_42101465
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
In Frankrijk
Heel goed, dus je TT is wederom incorrect.
pi_42101525
Tja, dan hadden ze de paus ook maar niet op zo'n gemene manier moeten beledigen, nu hebben ze het aan zichzelf te wijten.
pi_42101526
jah verkeerd gezien maar ook Rusland is getrovven hoor

Titel moet zijn Rusland / Frankrijk
pi_42101546
Wel apart dat de politie van Jaroslavl niet eens van een incident wist.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zondag 24 september 2006 @ 23:39:15 #8
139275 Tefton
miscellaneously random
pi_42101647
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:34 schreef Meki het volgende:

pi_42101653
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:23 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)_gestoken.html?p=3,1

Zij die racisten willen Buitenlanders molestreren ze en nu vallen ze Moskeeen aan
schande hun hart is zo kwaadaardig dat ze elke ras en buitenlander haten en het liefst vermoorden

Nogmaals, religie heeft niets met ras te maken en veel meer met cultuur. Rascisten zijn dan mogelijkerwijs culturisten
  zondag 24 september 2006 @ 23:40:43 #10
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_42101694
de TT is geweldig
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_42101865
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:34 schreef Meki het volgende:

om meki zijn vraag maar te beantwoorden

de moslims worden steeds minder populair om begrijpelijke redenen (bomaanslagen, oorlog, haat en hun lange tenen waardoor ze van elke mug een olifant maken) ik keur het natuurlijk af, maar ja enigzins wel te begrijpen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_42102603
Triest. Ik hoop dat de daders gepakt en keihard gestraft worden.
pi_42102814
Moet er niet gewoon een spatie in de TT?

Brandaanslagen teisteren Moskee en Rusland
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 25 september 2006 @ 00:26:17 #14
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_42102901
-lalala ik ben dom -
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_42102915
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:23 schreef Lucille het volgende:
Moet er niet gewoon een spatie in de TT?

Brandaanslagen teisteren Moskee en Rusland
Of we maken er een echte (weliswaar omgekeerde) Meki titel van:
Provocaties door Moslims lokken protest uit

pi_42103927
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

de moslims worden steeds minder populair om begrijpelijke redenen (bomaanslagen, oorlog, haat en hun lange tenen waardoor ze van elke mug een olifant maken) ik keur het natuurlijk af, maar ja enigzins wel te begrijpen
Ik keur 9/11 ook af, maar het valt enigzins wel te begrijpen! Kom op zeg, je bent of voor of tegen.
pi_42103964
Mwhahahahahaha!
Je doet het erom of niet meki b.v.?

Rusland.
pi_42105450
Ik snap het niet, veel moslims prediken hoe vrede lievend de Islam is en toch horen wij dagelijks over die vele "zinloze" zelfmood aanslagen.
Verder zijn dit soort "brandaanslagen" regelmatig aan de orde van de dag, dit komt door dat de Islam niet echt geaccepteerd wordt in Rusland. Ze zijn er best wel conservatief geloof ik.
pi_42105682
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:23 schreef Meki het volgende:

Ja, wie zijn toch die lui in Indonesie die bij de vleet Christenen vermoorden?

En wat zijn toch die landen in het Midden Oosten waar je als Christen geen rechten hebt, en waar je niet eens een kerk mag bouwen? Wat een tolerante religie daar toch!

Die spuuglelijke schreeuwmoskeeen in Nederland zijn zeker ook een toonbeeld van het westerse racisme... alleen een racistisch land had al die moskeeen laten bouwen. Toch Meki?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_42105722
quote:
Op maandag 25 september 2006 04:06 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ja, wie zijn toch die lui in Indonesie die bij de vleet Christenen vermoorden?

En wat zijn toch die landen in het Midden Oosten waar je als Christen geen rechten hebt, en waar je niet eens een kerk mag bouwen? Wat een tolerante religie daar toch!

Die spuuglelijke schreeuwmoskeeen in Nederland zijn zeker ook een toonbeeld van het westerse racisme... alleen een racistisch land had al die moskeeen laten bouwen. Toch Meki?
en wie zijn die lui die zich huishouden in Sudan? miljoenen op de vlucht, duizenden gedood en verkracht, dorpen geplunderd en plat gebrand
-
  maandag 25 september 2006 @ 05:06:37 #21
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_42105808
Er staat moskee of moslim in de TT.....

INSERT random moslim-islam-bash opmerkingen........

Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  maandag 25 september 2006 @ 05:41:52 #22
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  maandag 25 september 2006 @ 05:43:54 #23
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_42105862
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:34 schreef Pony-Lover het volgende:
Tja, dan hadden ze de paus ook maar niet op zo'n gemene manier moeten beledigen, nu hebben ze het aan zichzelf te wijten.
Ik weet niet hoor, maar de paus heeft niet zoveel invloed in Rusland, daar is meer de orthodoxe kerk de afspiegeling van het geloof.
pi_42106318
quote:

[..]

Pff, als er een moslim is die iets tegen de 'dominante Nederlandse cultuur' doet scheeuw je moord en brand... andersom vind je het te begrijpen..
  maandag 25 september 2006 @ 08:48:52 #25
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42106477
Tuurlijk dit is ons land toch, geen moslimland. Ik ben vorige week in Maleisie geweest, hoe het daar is, zo moet het zeker niet in Nederland worden. Wat is er mis mee dat mensen niet willen dat hun land beinvloed wordt door moslims ?

IK heb nog weinig positieve dingen zien komen uit die hoek. Ik blijf erbij dat de ontwikkeling van de islam in Nederland moet afgeremd worden. Maar goed deze aanslagen zijn niet goed te praten.
mai pen rai
pi_42107393
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:48 schreef niet_links het volgende:
Tuurlijk dit is ons land toch, geen moslimland. Ik ben vorige week in Maleisie geweest, hoe het daar is, zo moet het zeker niet in Nederland worden. Wat is er mis mee dat mensen niet willen dat hun land beinvloed wordt door moslims ?

IK heb nog weinig positieve dingen zien komen uit die hoek. Ik blijf erbij dat de ontwikkeling van de islam in Nederland moet afgeremd worden. Maar goed deze aanslagen zijn niet goed te praten.
Idd, de Islam in de staat waarin het nog steeds verkeerd is ondenkbaar in NL eigenlijk. NL is van oudsher het meest vrije/ liberale land in het Westen en een absolute semi-politieke religie als staatsreligie zou een flinke streep door de rekening zijn. De Islam moet gemoderniseerd worden, en dat lijkt me een prima taak voor de Westerse moslims. De verlichting binnen de katholieke kerk begon ook in t westen.
pi_42107482
Ook ik keur het af, maar kan ergens wel begrip vinden voor deze acties
  maandag 25 september 2006 @ 10:32:54 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_42107782
quote:

[..]

Mooi, laten we dat dan als uitgangspunt nemen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_42107858
Ik weet niet of ik het begrijpelijk vind. Dit gebeurt al jaren en het zou een beetje raar zijn om nu te zeggen dat het OK is omdat moslims zich ook niet altijd vredelievend gedragen. Ik denk wel dat het wat vaker voor gaat komen nu in principe elke moslim oproer tegenwoordig in beeld en geluid in de media komt waardoor tegenstanders van de islam waarschijnlijk ook gaan denken dat het tijd wordt hun standpunt wat extra kracht bij te zetten.
  maandag 25 september 2006 @ 10:52:06 #30
13462 BansheeBoy
pi_42108091
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:15 schreef Flawless2006 het volgende:
Dat nemen we als uitgangspunt, ik ben blij dat je het afkeurt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_42108180
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat nemen we als uitgangspunt, ik ben blij dat je het afkeurt.

²
Wie zijn 'we'?
  maandag 25 september 2006 @ 11:08:36 #32
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_42108310
Bij mij en m'n vrouw zijn er vannacht ook een aantal dingen geteisterd op franse en russische manieren
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_42108330
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bij mij en m'n vrouw zijn er vannacht ook een aantal dingen geteisterd op franse en russische manieren
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 25 september 2006 @ 11:16:01 #34
13462 BansheeBoy
pi_42108418
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Jouw vrouw heet herman.

²
pi_42108603
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:15 schreef Flawless2006 het volgende:
je spreekt jezelf tegen
of je bent voor aanslagen of niet
pi_42108674
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:27 schreef Meki het volgende:

[..]

je spreekt jezelf tegen
ik heb zoiets van doe wat je niet laten kunt, dat doen anderen namelijk ook
pi_42108928
Ben je ook zo verontwaardigd over de talloze kerken die in brand staan nav de uitspraak van de paus, Meki?
Of vind je dat heeeel normaal?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_42109049
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:46 schreef lionsguy18 het volgende:
Ben je ook zo verontwaardigd over de talloze kerken die in brand staan nav de uitspraak van de paus, Meki?
Of vind je dat heeeel normaal?

dat is hun cultuur hé
pi_42109142
quote:

[..]

je spreekt jezelf tegen
wat flawless en anderen (waaronder ikzelf) proberen duidelijk te maken is het volgende:

ja het is fout om moskeeen in de fik te steken, MAAR het is begrijpelijk.

paus quote een keizer uit de 14e eeuw (met een quote die volledig waar is overigens) moslims willen hem dood hebben en er breken wereldwijd geweldadige rellen uit. dat en de prijs op de paus zijn kop. zegt een aantal dingen (die we al lang wisten natuurlijk)

1. de islam staat niet voor vrede
2. moslims hebben lange tenen
  maandag 25 september 2006 @ 12:25:28 #40
93744 Finder_elf_towns
pi_42109599
Het is fout om die gebedshuizen in de fik te zetten niet omdat islamitische gebedshuizen zo'n geweldige aanvulling zijn op straatbeeld, maar omdat moslims door de verbranding een sterkere onderhandelingspositie verkrijgen. De underdog heeft per definitie in Nederland sympathie en daar kunnen ze na elke verbranding van een moskee gretig gebruik van maken.
pi_42109822
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:02 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wat flawless en anderen (waaronder ikzelf) proberen duidelijk te maken is het volgende:

paus quote een keizer uit de 14e eeuw (met een quote die volledig waar is overigens) moslims willen hem dood hebben en er breken wereldwijd geweldadige rellen uit. dat en de prijs op de paus zijn kop. zegt een aantal dingen (die we al lang wisten natuurlijk)

1. de islam staat niet voor vrede
2. moslims hebben lange tenen
En, vergeet ook niet, de moslims voelen zich beledigd door de paus. Maar hoe denk je dat de katholieken zich voelen wanneer de paus doodsbedreigingen krijgt? De paus wordt gezien als de 'opvolger' van Jezus.

Sowieso vind ik het gewoon grappig en illustrerend voor de lange tenen brigade: de bedreigen DE PAUS for god sake
Als ze al niet geloven in de integriteit van de paus dan is het eind zoek en gaan we in de toekomst zeker een harde strijd tegemoet.
pi_42110362
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:02 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Ah ok, hetzelfde als ik eigenlijk:
Ik keur Palastijnse terrorisme af, maar ik vind het begrijpelijk - maar toch word ik hier once a while mee afgebrand
Ah, vind je Palastijnse zelfmoordterroristen ook begrijpelijk?
pi_42110396
quote:

[..]

je spreekt jezelf tegen
En jij Meki? Begrijp jij de terroristische aanslagen van sommige Palastijnen?
pi_42110916
quote:

[..]

precies in stijl met die imams in NL petje af
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_42125866
Tja, waarom doen mensen dat...wraak misschien?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_42126089
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:38 schreef Tikorev het volgende:
Tja, waarom doen mensen dat...wraak misschien?

dit riekt naar goedkeuring

al de Al Qaida aanslagen zijn tog ook wraak ? dan moet je bij die ook TJA zeggen
pi_42126417
Ben het nu toch wel eens met meki's gedachten - voor de verandering
pi_42126559
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:43 schreef Meki het volgende:

[..]

dit riekt naar goedkeuring
Ik keur niets goed, ik probeer een mogelijke verklaring te geven.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_42127298
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:48 schreef niet_links het volgende:
Tuurlijk dit is ons land toch, geen moslimland.
tja, dat zeiden de moslims ook tig jaar geleden .. dit is een moslim en geen christenen/joden land ..

en wat gingen wij doen .. van alles om een dikke vette vinger in de (olie)pap te houden, zoals de states in iran bvb, en als hun lopen gillen van : "sodemieter op, dit land is van ons" gooien we er nog een paar troepen extra tegenaan ..
pleased to meet you
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:21:39 #50
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_42137818
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jouw vrouw heet herman.

²
je bent in de war met mijn stier
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')