http://www.telegraaf.nl/b(...)_gestoken.html?p=3,1quote:QUIMPER - Inbrekers hebben in de nacht van zaterdag op zondag brand gesticht in een moskee in de stad Quimper in Bretagne en de buitenmuren beklad met swastika's. De brandweer werd om 04.20 uur door een voorbijganger gealarmeerd en wist het vuur te doven voordat er grote schade werd aangericht. In de Penhars-moskee, een van de twee islamitische gebedshuizen in Quimper, werden vier brandhaarden aangetroffen, aldus plaatsvervangend prefect Philippe Paolantoni. Het openbaar ministerie is een strafrechtelijk onderzoek begonnen.
Ook in Carcasonne, in het zuiden van het land werd een moskee beklad, onder meer met hakenkruisen en racistische leuzen.
Bij een moskee in Jaroslavl in Midden-Rusland werden in de nacht van zaterdag op zondag brandbommen door de ramen naar binnengegooid. In de moskee was een gebedsdienst gaande, maar niemand raakte gewond, aldus de voorzitter van de islamitische vereniging van Jaroslavl tegen het persbureau Interfax. De dienstdoende agent in de meldkamer van de politie van Jaroslavl zei van geen incident te weten
Heel goed, dus je TT is wederom incorrect.quote:Op zondag 24 september 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
In Frankrijk
quote:Op zondag 24 september 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
jah verkeerd gezien maar ook Rusland is getrovven hoor
Titel moet zijn Rusland / Frankrijk
Nogmaals, religie heeft niets met ras te maken en veel meer met cultuur. Rascisten zijn dan mogelijkerwijs culturistenquote:Op zondag 24 september 2006 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gestoken.html?p=3,1
Zij die racisten willen Buitenlanders molestreren ze en nu vallen ze Moskeeen aan
schande hun hart is zo kwaadaardig dat ze elke ras en buitenlander haten en het liefst vermoorden
waarom bestaan er zo zulke mensen
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
jah verkeerd gezien maar ook Rusland is getrovven hoor
Titel moet zijn Rusland / Frankrijk
Of we maken er een echte (weliswaar omgekeerde) Meki titel van:quote:Op maandag 25 september 2006 00:23 schreef Lucille het volgende:
Moet er niet gewoon een spatie in de TT?
Brandaanslagen teisteren Moskee en Rusland
Ik keur 9/11 ook af, maar het valt enigzins wel te begrijpen! Kom op zeg, je bent of voor of tegen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
om meki zijn vraag maar te beantwoorden
de moslims worden steeds minder populair om begrijpelijke redenen (bomaanslagen, oorlog, haat en hun lange tenen waardoor ze van elke mug een olifant maken) ik keur het natuurlijk af, maar ja enigzins wel te begrijpen![]()
Ja, wie zijn toch die lui in Indonesie die bij de vleet Christenen vermoorden?quote:Op zondag 24 september 2006 23:23 schreef Meki het volgende:
Zij die racisten willen Buitenlanders molestreren ze en nu vallen ze Moskeeen aan
schande hun hart is zo kwaadaardig dat ze elke ras en buitenlander haten en het liefst vermoorden
waarom bestaan er zo zulke mensen
![]()
en wie zijn die lui die zich huishouden in Sudan? miljoenen op de vlucht, duizenden gedood en verkracht, dorpen geplunderd en plat gebrandquote:Op maandag 25 september 2006 04:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja, wie zijn toch die lui in Indonesie die bij de vleet Christenen vermoorden?
En wat zijn toch die landen in het Midden Oosten waar je als Christen geen rechten hebt, en waar je niet eens een kerk mag bouwen? Wat een tolerante religie daar toch!
Die spuuglelijke schreeuwmoskeeen in Nederland zijn zeker ook een toonbeeld van het westerse racisme... alleen een racistisch land had al die moskeeen laten bouwen. Toch Meki?
Ik weet niet hoor, maar de paus heeft niet zoveel invloed in Rusland, daar is meer de orthodoxe kerk de afspiegeling van het geloof.quote:Op zondag 24 september 2006 23:34 schreef Pony-Lover het volgende:
Tja, dan hadden ze de paus ook maar niet op zo'n gemene manier moeten beledigen, nu hebben ze het aan zichzelf te wijten.
Pff, als er een moslim is die iets tegen de 'dominante Nederlandse cultuur' doet scheeuw je moord en brand... andersom vind je het te begrijpen..quote:Op zondag 24 september 2006 23:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
de moslims worden steeds minder populair om begrijpelijke redenen (bomaanslagen, oorlog, haat en hun lange tenen waardoor ze van elke mug een olifant maken) ik keur het natuurlijk af, maar ja enigzins wel te begrijpen![]()
Idd, de Islam in de staat waarin het nog steeds verkeerd is ondenkbaar in NL eigenlijk. NL is van oudsher het meest vrije/ liberale land in het Westen en een absolute semi-politieke religie als staatsreligie zou een flinke streep door de rekening zijn. De Islam moet gemoderniseerd worden, en dat lijkt me een prima taak voor de Westerse moslims. De verlichting binnen de katholieke kerk begon ook in t westen.quote:Op maandag 25 september 2006 08:48 schreef niet_links het volgende:
Tuurlijk dit is ons land toch, geen moslimland. Ik ben vorige week in Maleisie geweest, hoe het daar is, zo moet het zeker niet in Nederland worden. Wat is er mis mee dat mensen niet willen dat hun land beinvloed wordt door moslims ?
IK heb nog weinig positieve dingen zien komen uit die hoek. Ik blijf erbij dat de ontwikkeling van de islam in Nederland moet afgeremd worden. Maar goed deze aanslagen zijn niet goed te praten.
Mooi, laten we dat dan als uitgangspunt nemen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat nemen we als uitgangspunt, ik ben blij dat je het afkeurt.quote:Op maandag 25 september 2006 10:15 schreef Flawless2006 het volgende:
Ook ik keur het af, maar kan ergens wel begrip vinden voor deze acties![]()
Wie zijn 'we'?quote:Op maandag 25 september 2006 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat nemen we als uitgangspunt, ik ben blij dat je het afkeurt.²
quote:Op maandag 25 september 2006 11:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bij mij en m'n vrouw zijn er vannacht ook een aantal dingen geteisterd op franse en russische manieren
Jouw vrouw heet herman.quote:Op maandag 25 september 2006 11:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bij mij en m'n vrouw zijn er vannacht ook een aantal dingen geteisterd op franse en russische manieren
je spreekt jezelf tegenquote:Op maandag 25 september 2006 10:15 schreef Flawless2006 het volgende:
Ook ik keur het af, maar kan ergens wel begrip vinden voor deze acties![]()
ik heb zoiets van doe wat je niet laten kunt, dat doen anderen namelijk ookquote:Op maandag 25 september 2006 11:27 schreef Meki het volgende:
[..]
je spreekt jezelf tegen
of je bent voor aanslagen of niet![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 11:46 schreef lionsguy18 het volgende:
Ben je ook zo verontwaardigd over de talloze kerken die in brand staan nav de uitspraak van de paus, Meki?
Of vind je dat heeeel normaal?
wat flawless en anderen (waaronder ikzelf) proberen duidelijk te maken is het volgende:quote:Op maandag 25 september 2006 11:27 schreef Meki het volgende:
[..]
je spreekt jezelf tegen
En, vergeet ook niet, de moslims voelen zich beledigd door de paus. Maar hoe denk je dat de katholieken zich voelen wanneer de paus doodsbedreigingen krijgt? De paus wordt gezien als de 'opvolger' van Jezus.quote:Op maandag 25 september 2006 12:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat flawless en anderen (waaronder ikzelf) proberen duidelijk te maken is het volgende:
ja het is fout om moskeeen in de fik te steken, MAAR het is begrijpelijk.
paus quote een keizer uit de 14e eeuw (met een quote die volledig waar is overigens) moslims willen hem dood hebben en er breken wereldwijd geweldadige rellen uit. dat en de prijs op de paus zijn kop. zegt een aantal dingen (die we al lang wisten natuurlijk)
1. de islam staat niet voor vrede
2. moslims hebben lange tenen
Ah ok, hetzelfde als ik eigenlijk:quote:Op maandag 25 september 2006 12:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat flawless en anderen (waaronder ikzelf) proberen duidelijk te maken is het volgende:
ja het is fout om moskeeen in de fik te steken, MAAR het is begrijpelijk.
En jij Meki?quote:Op maandag 25 september 2006 11:27 schreef Meki het volgende:
[..]
je spreekt jezelf tegen
precies in stijl met die imams in NL petje afquote:Op zondag 24 september 2006 23:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:38 schreef Tikorev het volgende:
Tja, waarom doen mensen dat...wraak misschien?
Ik keur niets goed, ik probeer een mogelijke verklaring te geven.quote:
tja, dat zeiden de moslims ook tig jaar geleden .. dit is een moslim en geen christenen/joden land ..quote:Op maandag 25 september 2006 08:48 schreef niet_links het volgende:
Tuurlijk dit is ons land toch, geen moslimland.
je bent in de war met mijn stierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |