quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:58 schreef Staanplaats het volgende:
Op sommige forum volgt nu toch het plaatje van de moraalridder?
Hij is toch echt degene die met deze selectie werkt en moet toch zeker in staat zijn om wat te bewerkstelligen. Het is echt niet zo dat alle spelers waardeloze prutsers zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:58 schreef Canisfire het volgende:
Wat hebben mensen hier ook een Volksbuurt IQ soms he.
Al had je Ernst Happel voor deze groep gezet...,
Dan nog was het met deze selectie niet te doen.
Dit hele gebeuren ligt echt niet aan Koeman.
Hier staat er een ban op het plaatsen van dat plaatje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:58 schreef Staanplaats het volgende:
Op sommige forum volgt nu toch het plaatje van de moraalridder?
Je bedoelt nu toch niet Kolkka hey?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij is toch echt degene die met deze selectie werkt en moet toch zeker in staat zijn om wat te bewerkstelligen. Het is echt niet zo dat alle spelers waardeloze prutsers zijn.
Hahaha, bekende van je? Stond op datzelfde vak in de tweede helft. Stelletje koekwausen die Veendammers. Stewards wisten van ellende niet wat ze moesten doen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:32 schreef Staanplaats het volgende:
ZIe trouwens deze foto op een veendam site haha
[afbeelding]
Vlaardingen de gekstéé!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:32 schreef Staanplaats het volgende:
[afbeelding]
Vlaardingen de gekstéé!
Je stopwoord wordt vervelendquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Stelletje koekwausen die Veendammers.
ik stond 90 min op het veldquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:32 schreef Staanplaats het volgende:
[afbeelding]
Vlaardingen de gekstéé!
Die gozer komt uit Vlaardingen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:51 schreef Steve_I. het volgende:
[..]wat heeft dat dan weer met Vlaardingen te maken
Dat hoor je me ook niet zeggen. Was ook weinig reden toe om te juichen. Ja, Feijenoord had weer 3 punten te pakken.quote:1) C_M heeft tot op zekere hoogte gelijk, iets meer steun en respect voor je spelers mag wel. Wil niet zeggen dat je na een wedstrijd als tegen excelsior nog de longen uit je lijf hoeft te zingen over hoe goed het wel niet was.
En dan stoppen op zn hoogtepuntquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Donderdag zou het een leuk verjaardagskado voor Kolka zijn als Feyenoord de volgende ronde ( de poulefase ) van de Uefa Cup haalt![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En dan stoppen op zn hoogtepunt
quote:NAC-fansite houdt "hilarische" poll
[ Feyenoord.blog.nl/ Jeroen ]
NAC-fansite houdt "hilarische" poll:
Dat ze in Breda niet allemaal even gecharmeerd zijn van Feyenoord is al jaren bekend. Zo rolt de laatste jaren tijdens iedere ontmoeting tussen de twee clubs de yell 'wij haten Rotterdam, wij haten Rotterdam, wij haten Rotterdam' van de tribune. Voor mensen die het nog nooit gehoord hebben: als je het zo leest, lijkt dat heel dreigend, maar neem van mij aan, het komt eerder aandoenlijk over. Hoe dan ook, bij NAC hebben ze behoorlijk het land aan onze club. Dat is hun goed recht, maar ze uiten het soms wel op een manier waarvan ik denk: nounou, niveautje hoor...
Zo staat er momenteel op de de NAC-fansite www.derat.nl een poll, waarbij aan de bezoekers van de site wordt gevraagd wat nou eigenlijk de beste geuze(n)naam voor Feyenoord is. Volgens mij klopt deze vraagstelling niet helemaal, ik denk dat ze scheldnaam bedoelen. Een geuzennaam neem je naar mijn idee min of meer zelf aan. Maar goed, als ze in Breda en omstreken denken dat we dat gaan doen, dan is het wel een verschrikkelijk nuttige poll.
Dit zijn de opties waaruit gekozen kan worden:
- feyenooit
- feyedingus
- de nerds
- schepenschrobbers
- dordt-noord
- "f" (onder het motto: je mag niet vloeken)
Tot nu toe hebben de meeste mensen gestemd op 'de nerds'. Prima joh... doet maar! Ik zal er echt niet slechter door slapen. Als jullie zelf maar lol hebben.
Het is trouwens ook wel even grappig om op die site ook even te kijken naar de voorlopige ranglijst van de beste spelers van het seizoen. Waar komen toch bijna al die spelers vandaan? Inderdaad, van 'de nerds'!
Watquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
elkaar die poll altijd, hoogtepunt van nac uit na elke goal in die hekken hangenvak g
![]()
Havenslaven, samen met schepenschrobbers toch wel m'n favorietquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:48 schreef Erasmusch het volgende:
Geen havenslaven
Goedemorgenquote:Op woensdag 27 september 2006 08:16 schreef Maikalo het volgende:
Ze zijn vroeg met de ludieke acties dit jaar, carnaval is pas laat in het jaar![]()
6 uur instappen in de peugquote:Op woensdag 27 september 2006 09:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ook weer hard aan t werk
Al een beetje zin in morgen![]()
Omdat ik ook komquote:Op woensdag 27 september 2006 09:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb er extra vel zin in... Weet niet waarom![]()
![]()
Dan ben je al lang niet meer geweest!quote:Op woensdag 27 september 2006 09:28 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Omdat ik ook kom. En als ik er ben winnen we altijd met 4 goals verschil
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:30 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dan ben je al lang niet meer geweest!![]()
Omdat je dronken gaat worden, alcoholist.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb er extra vel zin in... Weet niet waarom![]()
![]()
Feyenoord - Odd Grenland volgens mij ofzoquote:Op woensdag 27 september 2006 09:30 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dan ben je al lang niet meer geweest!![]()
Vind het ook schandalig dat er zo weinig mensen komen, maar ze moeten die prijzen gewoon omlaag gooien, 1e ronde is altijd een drma wat bezoekersaantallen.quote:Op maandag 25 september 2006 18:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je moet ook een broodje Unox kopen.
En dat er maar 15.000 supporters zullen zijn geeft maar weer wat voor een geweldig fanatiek en loyaal legioen wij hebben...
Prijzen zijn echt niet zo hoog hoor? Goedkoopste is 15 en duurste is 35 euro. We zijn geen FC Lutjebroek die 5 euro gaan vragen voor entree.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Vind het ook schandalig dat er zo weinig mensen komen, maar ze moeten die prijzen gewoon omlaag gooien, 1e ronde is altijd een drma wat bezoekersaantallen.
Dat valt wel mee inderdaad, ga zo effe een kaart halen.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Prijzen zijn echt niet zo hoog hoor? Goedkoopste is 15 en duurste is 35 euro. We zijn geen FC Lutjebroek die 5 euro gaan vragen voor entree.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |