Johquote:Op maandag 25 september 2006 16:09 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
... maar het lijkt me eerder dat hij de rust probeert te bewaren...
ze zullen wel spandoeken op de 2de ring leggen om het allemaal iets sfeervoller te doen maken , ( net zoals vorig jaar alleen nu mag er wel publiek komen )quote:Op maandag 25 september 2006 16:04 schreef Piles het volgende:
Hoeveel kaarten zouden er inmiddels verkocht zijn voor donderdag. Ik hoop dat er een beetje sfeer is, want voor goed voetbal hoef je er niet naar toe
De hele tweede ring is donderdag afgesloten. Alleen de businessunits zijn open...quote:Op maandag 25 september 2006 16:04 schreef Piles het volgende:
Hoeveel kaarten zouden er inmiddels verkocht zijn voor donderdag. Ik hoop dat er een beetje sfeer is, want voor goed voetbal hoef je er niet naar toe
Hij staat nogsteeds bij de rugnummerlijstquote:
Omdat het anders te druk wordt weet jequote:Op maandag 25 september 2006 16:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De hele tweede ring is donderdag afgesloten. Alleen de businessunits zijn open...
is watquote:Op maandag 25 september 2006 16:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hij staat nogsteeds bij de rugnummerlijst![]()
ja, jullie hoeven jullie dáár niet zorgen over te maken he?quote:
De tweede ring is idd. afgesloten behalve de 2de ring op de maastribune, vak VV zal dus ook gewoon geopend zijnquote:Op maandag 25 september 2006 16:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De hele tweede ring is donderdag afgesloten. Alleen de businessunits zijn open...
Zeker langs de macquote:Op maandag 25 september 2006 17:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De tweede ring is idd. afgesloten behalve de 2de ring op de maastribune, vak VV zal dus ook gewoon geopend zijn![]()
Ik verwacht niet zoveel publiek komende donderdag, 28.000 ofzo.
Ik heb er in ieder geval zin in, al moet ik wel gelijk uit mijn werk doorrijden naar Rotterdam![]()
Ja doen we dat maar, heb ik even geluk dat ik mijn auto toch naast de Mac parkeerquote:
overstappen in eindhoven ? in je Feyenoord shirtquote:Op maandag 25 september 2006 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb er al zin in! 4 uur vertrekken vanaf Arnhem Centraal met een sixpack richting Rotterdam![]()
0-1 is al goed voor sofia tochquote:Op maandag 25 september 2006 18:01 schreef Tomatenboer het volgende:
15.000 maar![]()
Dit is toch juist een interessante wedstrijd!
Er staat echt iets op het spel, en het is tegen een redelijke tegenstander.
Ik snap niet dat er bij een wedstrijd tegen bijv. Heracles Almelo of Excelsior (met alle respect) wél gewoon 40.000 supporters kunnen zitten, en als het er dan om gaat, tegen een tegenstander van een iets hoger kaliberdan laat men het afweten.........
Voor die ¤ 24,- hoef je het toch niet te laten? Of gokt iedereen op komende Europacup wedstrijden met wellicht aansprekendere tegenstanders?
Dan moeten we wel eerst nog eens zover zien te komen!
Maar ik heb er wel vertrouwen in![]()
Edit: Even voor de duidelijkheid heh; het is nu 2-2 en bij een gelijkspel tellen uitdoelpunten dubbel. Dus Sofia moet met tenminste 2 doelpunten verschil winnen, heb ik dat dan goed begrepen?
Je moet ook een broodje Unox kopen.quote:Op maandag 25 september 2006 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die kroketten etc. van Koebrugge bij de Kuip vindt ik toch niet te vreten (en bovendien te duur)![]()
Omdat de competitie wedstrijd gratis te bezoeken zijn en er voor Europese wedstrijden losse kaartverkoop geld? Mijn kaartje op mijn vaste vak W is trouwens maar 16 euro.quote:Op maandag 25 september 2006 18:01 schreef Tomatenboer het volgende:
15.000 maar![]()
Ik snap niet dat er bij een wedstrijd tegen bijv. Heracles Almelo of Excelsior (met alle respect) wél gewoon 40.000 supporters kunnen zitten, en als het er dan om gaat, tegen een tegenstander van een iets hoger kaliberdan laat men het afweten.........
Voor die ¤ 24,- hoef je het toch niet te laten? Of gokt iedereen op komende Europacup wedstrijden met wellicht aansprekendere tegenstanders?
Edit: Even voor de duidelijkheid heh; het is nu 2-2 en bij een gelijkspel tellen uitdoelpunten dubbel. Dus Sofia moet met tenminste 2 doelpunten verschil winnen, heb ik dat dan goed begrepen?
Ja het zou goed kunnen hoor, maar ik ben nooit goed geweest in die trucendoos van die uitdoelpunten etc.quote:Op maandag 25 september 2006 18:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
0-1 is al goed voor sofia toch
aan Fokquote:Op maandag 25 september 2006 18:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik krijg trouwens regelmatig een of andere 'SQL' foutmelding, en dan kom ik niet op 't Fok! forum.![]()
Ligt dat aan Fok zelf, of is er iets mis met mijn computer of verbinding? (ik ben een computer nitwit hoor).
Gelul.quote:Op maandag 25 september 2006 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Boeie.... Het zijn juist de nepsupporters die nu geen kaartje hebben. Die mis je echt niet qua geluid.
Wat ik weet bij 2 gasten die altijd met mij meereizen is dat ze die dag zelf moeten sporten.quote:Op maandag 25 september 2006 18:01 schreef Tomatenboer het volgende:
15.000 maar![]()
Dat dat het hele uitdoelpunten verhaal alleen gaat spelen bij twee maal een gelijkspel is toch zeker wel duidelijk?!quote:Op maandag 25 september 2006 18:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja het zou goed kunnen hoor, maar ik ben nooit goed geweest in die trucendoos van die uitdoelpunten etc.
Bij de halve finale UEFA Cup Feyenoord-Inter Milaan stond ik na de 2-2 ook om de minuut aan omstanders te vragen of we nu toch wel doorgingen![]()
Maar nu ik nadenk is 0-1 idd. gewoon voldoende voor Sofia.
1 sixpack maarquote:Op maandag 25 september 2006 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb er al zin in! 4 uur vertrekken vanaf Arnhem Centraal met een sixpack richting Rotterdam![]()
Voor een treinritje riching Rotterdam is een sixpack halve liters Bavaria van de Kiosk genoeg ja....quote:
moet je nou naar eindhovenquote:Op maandag 25 september 2006 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor een treinritje riching Rotterdam is een sixpack halve liters Bavaria van de Kiosk genoeg ja....
Was dat toen niet kouwer? Was de koudste avond in een lange tijd oid...quote:Op maandag 25 september 2006 19:11 schreef FrankyMcG het volgende:
NAC thuis voor de Amstelcup bij -10 graden bijvoorbeeld....
Gelukkig hebben we in de Kuip Amstel Lite....quote:Op maandag 25 september 2006 19:17 schreef Staanplaats het volgende:
Een vingerdoppie van Bavaria zou ik al genoeg vinden, wat zooi is dat zeg..
Geen moment koud gehad toen toch? Haha, geweldige avond inderdaad!quote:Op maandag 25 september 2006 19:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was dat toen niet kouwer? Was de koudste avond in een lange tijd oid...
Heerlijk Amstel Cup avondje was dat![]()
Gaan ze vanuit het werk naar Feijenoord. Want waarom zijn ze er wel wanneer we een of twee rondes verder zijn?quote:Op maandag 25 september 2006 18:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gelul.
[..]
Zo zal het voor velen ook nog meespelen dat ze moeten werken
Ik zou normaal gegaan zijn vanuit het Zuiden, maar gezien we deze week kwartaaleinde hebben op het werk kom ik no way weg op mijn werk om 4-5 uur...quote:Op maandag 25 september 2006 19:28 schreef Cart_man het volgende:
Gaan ze vanuit het werk naar Feijenoord. Want waarom zijn ze er wel wanneer we een of twee rondes verder zijn?
Dat zal dan altijd dingen waar je weinig aan kunt doen natuurlijk, maar normaal is het wel mogelijk en dan ben je er gewoon toch.quote:Op maandag 25 september 2006 19:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik zou normaal gegaan zijn vanuit het Zuiden, maar gezien we deze week kwartaaleinde hebben op het werk kom ik no way weg op mijn werk om 4-5 uur...
je zat zeker op W sneeuwbalhoolie?quote:Op maandag 25 september 2006 19:26 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Geen moment koud gehad toen toch? Haha, geweldige avond inderdaad!
Klopt, maar aan de andere kant maakt juist dat die potjes zo relax. De 15.000 - 20.000 mensen die er zitten zijn bloedfanatiek (meestal).quote:Op maandag 25 september 2006 19:35 schreef Cart_man het volgende:
Dat zal dan altijd dingen waar je weinig aan kunt doen natuurlijk, maar normaal is het wel mogelijk en dan ben je er gewoon toch.
Zoiets geld echter niet voor de 25000 andere supporters die er niet zijn.
die Aerts johquote:MINI-KLASSIEKER MET TWEE GEZICHTEN: 1-1
Jong Feyenoord heeft de mini-Klassieker tegen Jong Ajax gelijk gespeeld: 1-1. De wedstrijd tussen de aartsrivalen kende twee gezichten. De Amsterdammers waren sterker in de eerste helft. Na rust was Feyenoord de bovenliggende partij. Benjamin De Ceulaer opende na veertig minuten de score. Edgar Manucharyan maakte op slag van rust gelijk. Philippe Léonard speelde 63 minuten mee. Pieter Collen viel na dertien minuten uit met een schouderblessure.
Jong Feyenoord had het zwaar in de eerste helft. De thuisploeg werd regelmatig ver naar achteren gedrongen door een sterker Ajax. Het combinatiespel van de bezoekers was beter verzorgd en Feyenoord had alle moeite de bal in de ploeg te houden. Het had logischerwijs een Amsterdams veldoverwicht tot gevolg én een aantal goede mogelijkheden. Het stelde Maikel Aerts in de gelegenheid tot beste man aan Feyenoord-zijde uit te groeien. De doelman redde op een aantal schoten waarvan die van Tom de Mul en Michael Krohn-Dehli het gevaarlijkst waren.
Domper voor Scholten en –met het oog op de wedstrijd tegen Lokomotiv Sofia in de UEFA Cup- mogelijk ook voor Koeman, was het uitvallen van Collen. De Belg viel ongelukkig op de schouder die hem al vaker in zijn carrière dwars heeft gezeten. Na een behandeling door fysiotherapeut Dennis Lion bleek de rechtsback niet in staat verder te spelen.
Vijf minuten voor rust was het Feyenoord dat verrassend de voorsprong nam. Daarmee toonden de Rotterdammers zich bijzonder efficiënt, want het was de eerste doelpoging. De Ceulaer werd bediend door Rico Kogeldans en schoot geplaatst binnen: 1-0.
Lang kon Feyenoord er niet van genieten. Op slag van rust stond de Armeniër Manucharyan aan het eindstation van de aanval. De voorzet van Murat Yildirim werd door de aanvaller simpel binnengewerkt: 1-1.
Feyenoord en Ajax maakten er een attractieve tweede helft van. De thuisploeg speelde beduidend frisser dan voor rust, wat meteen in offensief opzicht tot uiting kwam. Léonard schoot van grote afstand op doel. Kenneth Vermeer had alle moeite het schot tot hoekschop te verwerken.
De Ajax-doelman hield zijn ploeg na rust op de been. De jeugdinternational redde op de inzetten van Jeffrey Altheer en Lorenzo Davids. Indrukwekkend was de manier waarop hij na zeventig minuten de kopbal van de volledige vrijstaande Sammuel uit het doel ranselde.
Aan de andere kant hadden de hoofdstedelingen even daarvoor een grote kans gekregen. Yildirim en Manucharyan speelden net zo vaak over tot laatstgenoemde vrij voor Aerts kwam te staan. De aanvaller had de hoek voor het uitkiezen, maar mikte naast. Vijf minuten voor tijd was de inzet van Manucharyan beter gericht, maar voorkwam Aerts dat Ajax met drie punten De Kuip verliet.
Jong Feyenoord – Jong Ajax 1-1
Scoreverloop:
40’ 1-0 De Ceulaer
45’ 1-1 Manucharyan
Geel: Magrão, Buijs, Kogeldans, Anita, Krohn-Dehli
Opstellingen
Jong Feyenoord: Aerts; Collen (13’ Buijs), Altheer, Derijck, Léonard (63’ Hammouti); Abubakari, Sammuel (79’ Blonk), Davids; Kogeldans, De Ceulaer en Magrão.
Jong Ajax: Vermeer; Yildirim, Timisela, Vertonghen, Slijngard; Anita, De Mul (46’ Martina), Sarpong (75’ Huisman); Poepon (70’ Lewis), Krohn-Dehli en Manucharyan.
Ja, lekker simpel weer, iemand beoordelen op een wedstrijd waarin hij 63 minuten speelt.quote:Op maandag 25 september 2006 20:55 schreef Tomasso het volgende:
Leonard
Werd er vandaag al uitgelopen, nee, die gaat het helemaal maken
Dat is in tegenwoordigquote:Op maandag 25 september 2006 20:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, lekker simpel weer, iemand beoordelen op een wedstrijd waarin hij 63 minuten speelt.![]()
Sommige mensen werken savonds?quote:Op maandag 25 september 2006 19:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gaan ze vanuit het werk naar Feijenoord. Want waarom zijn ze er wel wanneer we een of twee rondes verder zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |