Dus eigen spelers uitjouwen moeten we maar toestaan. Tyft toch een end op. Waar heeft Kolkka het aan verdient om zo behandeld te worden?quote:Op zondag 24 september 2006 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je moet je maar kritiekloos als simplistisch klapvee gedragen?
Ik vindt dat je het best mag laten weten als je iets niet accepteerd, we betalen met z'n allen grof geld om daar te zitten/staan, het is een deel van ons leven want we offeren er heel wat voor op - dan mag je ook wat eisen.
Juist als je in het stadion zit heb je de mogelijkheid om te laten weten wat je er van vindt.
Toen Feyenoord hem een contract aan bood had hij moeten zeggen: Ik teken geen contract want ik ben te min voor Feyenoord 1quote:Dus eigen spelers uitjouwen moeten we maar toestaan. Tyft toch een end op. Waar heeft Kolkka het aan verdient om zo behandeld te worden?
Ik vind het al erg genoeg om te horen. Getuigt van weinig respect jegens een speler. Het mag dan geen goede linksbuiten zijn, hij verdient het echter niet om op zo een manier benaderd te worden door een deel van het legioen.quote:Op zondag 24 september 2006 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is natuurlijk niet zo zwart-wit, maar om eerlijk te zijn vond ik het gejuich voor de wissel van Kolkka nou niet zó erg hoor.
Vanzelfsprekend.quote:Er zijn echt wel ergere dingen om een speler of een team duidelijk te maken dat we als supporters niet tevreden zijn met het getoonde spel.
Deed het nog slechter dan Kolkka.quote:Ik heb overigens niet gejuicht toen hij werd gewisseld maar vooral geklapt voor de invalbeurt van Timmy Vincken.
Gewoon niet meer gaan.quote:Maar goed, al met al hebben wij als supporters in het stadion nu ook weer niet zo heel veel mogelijkheden om duidelijk te maken dat het ons niet zin.
Uitfluiten vind ik ook niet kunnen. Ze gaan er echt niet beter door spelen...quote:Maar het uitfluiten aan het einde van de wedstrijd vond je ook niet kunnen dan Cart_man?
quote:Op zondag 24 september 2006 22:28 schreef Cart_man het volgende:
Tyft toch een end op.
morgen kan niemand met de trams, dus wouden ze nog even genietenquote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom stond er trouwens zo'n ongelooflijke rij bij de trams? Reden de treinen niet?
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 24 september 2006 23:38 schreef Mindlight het volgende:
Onze enorme schare fans was met de tram
quote:Op zondag 24 september 2006 22:28 schreef Cart_man het volgende:
Dus eigen spelers uitjouwen moeten we maar toestaan. Tyft toch een end op.
Is dan ook jonger, minder ervaring enzo.. Verdient eerder een basisplek dan die Finse "wervelwind".quote:Op zondag 24 september 2006 23:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Deed het nog slechter dan Kolkka.
Geen nut.quote:[..]
Gewoon niet meer gaan.
Uitfluiten heb je niets aan, maar om hier na afloop nou voor te klappen ging mij toch iets te ver.quote:[..]
Uitfluiten vind ik ook niet kunnen. Ze gaan er echt niet beter door spelen...
Idd, je kunt een hoop te mekkeren hebben over Kolkka, maar het is niet alsof hij er niet voor loopt ofzo.quote:Op zondag 24 september 2006 23:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik vind het al erg genoeg om te horen. Getuigt van weinig respect jegens een speler. Het mag dan geen goede linksbuiten zijn, hij verdient het echter niet om op zo een manier benaderd te worden door een deel van het legioen.
[..]
Witte zakdoekjes is wat dat betreft even wat directer tegen het bestuur gericht, want daar was het toch in eerste instantie om te doen?quote:Vanzelfsprekend.
[..]
Deed het nog slechter dan Kolkka.
[..]
Gewoon niet meer gaan.
[..]
Uitfluiten vind ik ook niet kunnen. Ze gaan er echt niet beter door spelen...
Mag ik hier op reageren ? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar het gaat even over het uitfluiten. Voordat ik naar het buitenland verhuisde had ik een seizoenkaart Ajax, inclusief de rampseizoen 2000/2001 etc.quote:Op zondag 24 september 2006 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar het uitfluiten aan het einde van de wedstrijd vond je ook niet kunnen dan Cart_man?
Zonde van 't geld om 'em weg te sturen + wie wilde je als vervanger?quote:Op maandag 25 september 2006 08:40 schreef DivineJester het volgende:
Hoe lang gaat Koeman nog blijven zitten? Hij heeft het vorig jaar natuurlijk boven verwachting gedaan, maar lijkt dit elftal niet echt goed op de rails te krijgen. Zelfs simpele dingen gaan fout.......
je bedoelt echt nietquote:Op maandag 25 september 2006 08:40 schreef DivineJester het volgende:
niet echt
Van mij hoeft hij ook nog niet weg, maar als het spelbeeld niet gaat verbeteren, dan kun je erop wachten dat (zeker als de resultaten uitblijven) er kritiek op zijn functioneren gaat komen. En toch niet helemaal onterecht, want de motivatie van de heren voetballers lijkt niet bijzonder groot, er zitten geen automatismen in het elftal, communicatie is zwak en er staat geen basis waarmee je verder kunt bouwen (op dit moment). En dat terwijl je toch goede voetballers als De Guzman, Hofs, Greene, Bahia, Lucius, Timmer, Buijs en Saidi hebt en natuurlijk ook wel redelijke aanvallers met Charisteas, van Hooijdonck en zelfs Boussaboun. Na de goede start van vorig jaar valt dit me ronduit tegen. Ik had gehoopt dat hij er op zijn minst een elftal neer zou zetten, maar voorlopig staan er 11 spelers in het veld die toevallig samen een balletje trappen. Ik mis het Bloed-Zweet-en-Tranen voetbal, het bikkelen om elke vierkante meter voor je team, het kunnen overspelen over meer dan 15 meter en het overtuigend winnen van wedstrijden tegen zwakke teams als Excelsior. Talent loopt er zeker rond, maar op dit moment komt dat er totaal niet uit.quote:Op maandag 25 september 2006 08:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zonde van 't geld om 'em weg te sturen + wie wilde je als vervanger?
Eentje, alleen is die niet welkom.quote:Op maandag 25 september 2006 09:08 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
er is momenteel geen betere trainer die zonder club zit
Onzin en dat weet je zelf ook. Kolkka was werkelijk dramatisch.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 10:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Kolkka was niet zo slecht hoor gister,
Maar vanavond amsterdam slachten
Hahahahaha, rot toch op.quote:Op maandag 25 september 2006 10:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Onzin en dat weet je zelf ook. Kolkka was werkelijk dramatisch.
quote:Daarnaast ben ik het met je eens dat er zo ongelooflijk respectloos met een speler wordt omgegaan, ongeacht of hij nou kan voetballen of niet. Dan moet je bij Koeman zijn, die stelt hem op.
Niks van meegekregen maar dat hoort ook niet inderdaad.quote:Ik vond het trouwens ook behoorlijk respectloos dat tijdens de ere-ronde van Paauwe liederen tegen het bestuur werden gezongen...
Nee, heeft geen zin om hem te ontslaan.quote:edit: En hoe slecht Koeman het ook doet, het heeft geen nut hem weg te doen. Kost onnodig veel geld en een betere ie ik idd ook niet zo op het oog.
Maar het gaat me zo langzamerhand ook wel wat te ver om de gehele sportieve malaise van dit moment op vd Herik af te schuiven. er zijn inderdaad stomme dingen gedaan en vd Herik moet maar eens plaats gaan maken omdat Feyenoord duidelijk een frisse wind nodig heeft, maar hij is toch niet degene die de mensen opstelt, en die verantwoordelijk is voor de trainingen. Ook met dit materiaal moet je beter presteren, en zeker aangezien het grootste deel van de selectie intact is gebleven.quote:edit: En hoe slecht Koeman het ook doet, het heeft geen nut hem weg te doen. Kost onnodig veel geld en een betere ie ik idd ook niet zo op het oog.
De sportieve malaise is ook niet de reden, waarom supporters tegen van den Herik ageren, op dit moment. Ik kan in ieder geval nergens uit op maken dat zoiets ook gebeurd?quote:Op maandag 25 september 2006 10:32 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Maar het gaat me zo langzamerhand ook wel wat te ver om de gehele sportieve malaise van dit moment op vd Herik af te schuiven. er zijn inderdaad stomme dingen gedaan en vd Herik moet maar eens plaats gaan maken omdat Feyenoord duidelijk een frisse wind nodig heeft, maar hij is toch niet degene die de mensen opstelt, en die verantwoordelijk is voor de trainingen. Ook met dit materiaal moet je beter presteren, en zeker aangezien het grootste deel van de selectie intact is gebleven.
Goh, mogen die woorden weer gebruikt worden? Leuk trouwens, zo'n persoonlijke knokploeg in de Kuip.....quote:Op zondag 24 september 2006 22:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet maar als ik ergens niet tegen kan is het dat soort gedrag. Dan kanker je maar lekker op uit de Kuip en anders wil ik wel een handje helpen.
Die wil zelf ook niet.quote:Op maandag 25 september 2006 10:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eentje, alleen is die niet welkom.
De draaikolk?quote:Op maandag 25 september 2006 11:35 schreef Erasmusch het volgende:
De Draaikolk bedoel ik trouwens. Die heb ik gister bedacht![]()
Topic doorgelezen?quote:Op maandag 25 september 2006 15:13 schreef DeTolk het volgende:
Is Ome Co Adriaanse niet wat voor jullie als trainer?
En hoe had hij het volgens jou dan moeten opnemen voor Greene en Bahia? Volgens mij valt er weinig anders van te maken, dan wat Koeman zegt. Als die gasten gecommuniceerd hadden, waren ze niet tegen elkaar gebotst. En al had hij een al een geheim contract bij Real Madrid op zak, aanmodderen doe je als trainer nooit. Lijkt me nogal grote onzin dus.quote:Op maandag 25 september 2006 14:37 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg bij Koeman de laatste tijd het idee dat hij inmiddels al een aanbieding van een andere club op zak heeft en maar een beetje aanmodderd bij Feyenoord, de volgende dingen versterken dat gevoel:
- "als het niet goed gaat is toch de trainer de lul", klinkt erg veel als een geworpen handdoek
- botsing bahia - greene: "als je niet communiceert krijg je dit", ipv de spelers in bescherming nemen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet bezig heb gezien op het trainingsveld, maar maakt hij daar ook zo een uitgebluste, ongeinteresseerde indruk? (als de trainingen een keer doorgaan)
Ik denk niet dat Co op veel steun kan rekenen hier.quote:
Co is ook een zeer goede trainer, Koeman niet.quote:Op maandag 25 september 2006 15:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Co op veel steun kan rekenen hier.
Toch denk ik dat hij wel beter zal presteren dan Oom Erwin.
Ik zie vaak zat spelers van hetzelfde team in het heetst van de strijd met de hoofden tegen elkaar knallen (beiden gefocussed op de bal), dan wordt het gedrevenheid genoemd.quote:Op maandag 25 september 2006 15:20 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
En hoe had hij het volgens jou dan moeten opnemen voor Greene en Bahia? Volgens mij valt er weinig anders van te maken, dan wat Koeman zegt. Als die gasten gecommuniceerd hadden, waren ze niet tegen elkaar gebotst. En al had hij een al een geheim contract bij Real Madrid op zak, aanmodderen doe je als trainer nooit. Lijkt me nogal grote onzin dus.
Ik weet nog wel een goeie Koffieshop in Zuid hoorquote:Op maandag 25 september 2006 16:04 schreef Piles het volgende:
Hoeveel kaarten zouden er inmiddels verkocht zijn voor donderdag. Ik hoop dat er een beetje sfeer is, want voor goed voetbal hoef je er niet naar toe
Jij had het over doelbewust aanmodderen, omdat hij zogenaamd toch al een andere club zou hebben. Ruud Gullit is gewoon een belabberde trainer. Zijn falen had puur te maken met onkunde, het is niet zo dat hij z'n best niet wilde doen. Ik vrees dat Erwin Koeman ook wel een beetje tot jouw lijstje behoort.quote:Op maandag 25 september 2006 15:54 schreef DonRaja het volgende:
Hoe bedoel je eigenlijk, aanmodderen doe je als trainer nooit? Ik kan aardig wat voorbeelden opnoemen: Aad de Mos, Arie Haan, Hans Kraay Sr, Ruud Gullit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |