Dat gelul van de snor moet je nooit zo serieus nemen. Die zit met zijn arm zeer diep in de reet van de GKL ...quote:Op maandag 25 september 2006 23:44 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Dat de supporters zich niet moeten aanstellen en tevens niet Van den Herik als hoofdverantwoordelijke moeten aanwijzen. Hij heeft immers de club gered[beetje hetzelfde liedje dus]
een vraag daarna over die fictieve rente van 12% ontweek de snor maar![]()
Ach, dat zeg ik ook altijd als het negatief uitkomt voor mijn club. Helaas zit hij er niet altijd naast.quote:Op maandag 25 september 2006 23:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat gelul van de snor moet je nooit zo serieus nemen. Die zit met zijn arm zeer diep in de reet van de GKL ...
Als ie mensen te vriend moet houden welquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach, dat zeg ik ook altijd als het negatief uitkomt voor mijn club. Helaas zit hij er niet altijd naast.
2weken nadat Rijnmond het meldde.quote:Volgens jou was het bijvoorbeeld toen met Kolkka ook maar 'de snor' die het zei.
Zou kunnen, ondanks dat zou het toen niet zo zijn omdat Derksen het maar was.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als ie mensen te vriend moet houden wel
[..]
2weken nadat Rijnmond het meldde.
Hoogendorp had ook al getekend. Ik bedoel dat Kolkka dus niet eens zijn scoop was. En van (financieel) beleid/supporterszaken heeft ie al helemaal geen kaas gegeten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou kunnen, ondanks dat zou het toen niet zo zijn omdat Derksen het maar was.
veel plezier heaquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:16 schreef ViVe het volgende:
Donderdag ook gewoon me werk verzet. FF een keer lekker brullen in het stadion.
Tijdje geleden dat ik in de Kuip ben geweest. Wat is makkelijker om er te komen? Auto of het OV?
wie niet springt is voor vitesquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
en wie niet springt die is een jood , en wie niet springt en wie niet springt die is een jood![]()
of gaan ze dit keer andere liedjes zingen![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wie niet springt is voor vites
net als met de knvb finalequote:Op dinsdag 26 september 2006 10:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
dan zal de hele 2 de ring gaan trillen zeker![]()
maar toen zat er ander volk in de kuipquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
net als met de knvb finale![]()
Wat een goeie ideeen heeft die Woerts toch ook. Volgens mij heeft hij wel iets beters te doen op dit moment...quote:26/9/2006 - Woerts wil lobby voor extra Nederlandse plaats in Champions League
In het Algemeen Dagblad laat Chris Woerts weten dat hij vind dat Nederland zich sterk moet maken voor een extra plek op het miljoenenbal van de UEFA. "Nederland is op dit moment de zesde voetbaleconomie ter wereld, in geld uitgedrukt. Dan praat je over het totaalplaatje van omzetten van de clubs, televisiegelden, enzovoort. En dat op een totaal van meer dan 200 bij de FIFA aangesloten landen. Ik denk dat het redelijk is om naast een sportieve coëfficiënt ook een commerciële coëfficiënt in het leven te roepen, want daarom heet het betaald voetbal. Nederland zou in mijn ogen dan standaard één vaste plaats in het hoofdtoernooi van de Champions League moeten hebben en twee plaatsen in de voorronde. Tegenwoordig gaat tachtig procent van de inkomstenstroom uit de Champions League naar de vijf sterkste landen. Als nummer zes valt Nederland daar net buiten. We hebben al vaker bij de UEFA aangekaart dat dat onredelijk is. De NOS, ook niet onbelangrijk, heeft het zesde voetbalcontract bij de UEFA."
Hahaha, die Woerts.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:09 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Wat een goeie ideeen heeft die Woerts toch ook. Volgens mij heeft hij wel iets beters te doen op dit moment...
zien we daar Erasmusch dan staanquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:33 schreef Erasmusch het volgende:
Wie dan wel?
http://www.telesport.nl/v(...)ord_zetten_door.html
Stond die foto ook in de papieren versie?
Hah ik sta er ook duidelijk op. Op de eerste rij met mijn Feyenoord Rotterdam trui aanquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zien we daar Erasmusch dan staan![]()
Wellichtquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Bahia en Vlaar. Moet dus wat achter de hand zijn voor donderdag...quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:33 schreef Erasmusch het volgende:
Wie dan wel?
Geen idee.quote:http://www.telesport.nl/voetbal/644525/Fans_Feyenoord_zetten_door.html
Stond die foto ook in de papieren versie?
Die krant is van gisterquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
anders ga je nog ergens kijken waar ze die krantjes verkopen![]()
staan er nog meer FOk- Hoolies op![]()
Ik wil nog een beetje anoniem blijven hieroquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Erasmusch wie ben jij op die foto dan?
Die was uit een andere hoek genomenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:15 schreef JaWi het volgende:
Die foto heeft in de spits of metro gestaan, tijdje terug.
Die is 3,5 cm meer naar links genomen ofzoquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die was uit een andere hoek genomen![]()
Jij als jood bent vast wel lid van de Telegraaf?
Vak X4quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef Maikalo het volgende:
In welk vak zit wie trouwens, komende donderdag? Ik in U
Ah toe.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die is 3,5 cm meer naar links genomen ofzo.
En ik heb geen scanner, al zou ik de moeite al doen.
M'n eigen vak.. T..quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef Maikalo het volgende:
In welk vak zit wie trouwens, komende donderdag? Ik in U
Ja joh dalijk krijg je nog een extra plaats kan je de play offs weer in de prullebak gooien. Slim bezigquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:09 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Wat een goeie ideeen heeft die Woerts toch ook. Volgens mij heeft hij wel iets beters te doen op dit moment...
anders ga je naar de Bieb daar hebben ze altijd nog wel oude kranten , en dan leg je hem ff onder het kopieeraparaatquote:
ik sta er wel op iig, al is 't maar een klein, heel klein, stukjequote:Op dinsdag 26 september 2006 15:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wat een kul verhaal, Nederland als 6de voetbal economie zo dus redelijk makkelijk zich in de CL moeten kunnen voetballen. Het feit dat we nu maar 1 deelnemer hebben, maakt het alleen nog maar triester door dit betoog.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:09 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Dat zou niet eens geheel vervelend zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:44 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja joh dalijk krijg je nog een extra plaats kan je de play offs weer in de prullebak gooien. Slim bezig
Je bent een BN'er!quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben trouwens met die actie bij Sparta ook op voetbalinsite geweestKreeg meteen 2 smsjes en een belletje. Later spraken mensen mij op school en in het dorp mij nog aan dat ze mij gezien hadden. Het toppunt was wel dat er iemand met een feest naar me toe kwam: "Hey ik heb jou op tv gezien toen ik op vakantie was in Cran Canaria"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |