Agh, met een "eeuwige student" is dit een "eeuwige discussie" ..quote:Op maandag 25 september 2006 21:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sommige ja, niet 25000.![]()
En dan vraag je gewoon vrij, wanneer je 's avonds moet werken en Feijenoord speelt.
Zo is het gewoon en niet anders.quote:Op maandag 25 september 2006 21:15 schreef renz0r het volgende:
Succes supporters
Nu zitten de echte supporters er (15 a 20.000) naarmate feyenoord verder komt zit het vol
Offtopic: wat doet die voetballer in je avator? kotsen?quote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef Erasmusch het volgende:
Huh? Ik zie op feyenoord.nl dat Magrao meedeed. Maar volgens 2 scouts voor mij was die linksbuiten Aneira De Lima oid
the Robotquote:Op maandag 25 september 2006 21:26 schreef renz0r het volgende:
[..]
Offtopic: wat doet die voetballer in je avator? kotsen?
Dan krijg je vind ik zelf al wel een beetje een beeld hoor. Leonard is in ieder geval traag. Vond hem dus ook echt niet sterk spelen.quote:Op maandag 25 september 2006 20:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, lekker simpel weer, iemand beoordelen op een wedstrijd waarin hij 63 minuten speelt.![]()
Gewoon niet als een achterlijke lullen. Niemand, zelfs jij als superscout, kan iemand aan de hand van een wedstrijd beoordelen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan krijg je vind ik zelf al wel een beetje een beeld hoor. Leonard is in ieder geval traag. Vond hem dus ook echt niet sterk spelen.
Maargoed, ik zal hem wel keer op keer kansen moeten blijven geven he, net als Kolkka
waarom komt fr-fans altijd aan die wedstrijd formulierenquote:Op maandag 25 september 2006 21:48 schreef Erasmusch het volgende:
Ja Jordy idd.
Maar die linksbuiten was volgens mij echt geen Magrao. Op het wedstrijdformulier stond ook iets anders...
Staat ie op hun site dan? Gewoon vragen als je iemand mee ziet lopen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom komt fr-fans altijd aan die wedstrijd formulieren
Ook gewoon niet weten dat het Crouch isquote:Op maandag 25 september 2006 21:26 schreef renz0r het volgende:
[..]
Offtopic: wat doet die voetballer in je avator? kotsen?
Feyenoord.nl;quote:Op maandag 25 september 2006 21:48 schreef Erasmusch het volgende:
Ja Jordy idd.
Maar die linksbuiten was volgens mij echt geen Magrao. Op het wedstrijdformulier stond ook iets anders...
Daarom juist. Volgens mij klopt dat nietquote:Op maandag 25 september 2006 21:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Feyenoord.nl;
Jong Feyenoord: Aerts; Collen (13’ Buijs), Altheer, Derijck, Léonard (63’ Hammouti); Abubakari, Sammuel (79’ Blonk), Davids; Kogeldans, De Ceulaer en Magrão.
ja, waarom opeensquote:Op maandag 25 september 2006 21:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
De NOS zendt nu het duel dondag wel HELEMAAL LIVE uit ( van Feyenoord dan he)
Stom, komen er nog minder mensen naar de Kuip...quote:Op maandag 25 september 2006 21:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
De NOS zendt nu het duel dondag wel HELEMAAL LIVE uit ( van Feyenoord dan he)
Boeiequote:Op maandag 25 september 2006 22:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Stom, komen er nog minder mensen naar de Kuip...
Inderdaad. Ik ben er ook gewoon. Ik vind het toch best raar dat deze wedstrijd niet leeft. Het is weer de eerste Europese thuiswedstrijd na lange tijd.quote:Op maandag 25 september 2006 22:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
zie ik donderdag dan de echte die hards , de Feyenoord fans in hard en nieren![]()
Linksbuiten was 100% Magraoquote:Op maandag 25 september 2006 21:48 schreef Erasmusch het volgende:
Ja Jordy idd.
Ga je echt?quote:Op maandag 25 september 2006 22:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
zie ik donderdag dan de echte die hards , de Feyenoord fans in hard en nieren![]()
Graftegenstander ...quote:Op maandag 25 september 2006 22:22 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben er ook gewoon. Ik vind het toch best raar dat deze wedstrijd niet leeft. Het is weer de eerste Europese thuiswedstrijd na lange tijd.
Ik zie het: Alencar de Lima is zn echte naam. Goed om te zien dat ie nog steeds niet kan ballenquote:Op maandag 25 september 2006 22:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Linksbuiten was 100% Magrao. Sammuel was nummer 10, maar die had ook een andere naam op het formulier staan. Hun echte naam.
Ik zou hem op zijn bek rossen.quote:Op maandag 25 september 2006 22:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ga met de trein. Hij denk ik ook wel. Kan hij weer mooi naar onze Feyenoord liederen luisteren als we bomzat op de terugweg naar huis treinen![]()
Terwijl ze in Gelredome zo'n mooie trommel hebben?quote:Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
vitessezuid113 is in zijn hart een klein beetje voor Feyenoord. Toen hij naar de wedstrijd Feyenoord - Chelsea was geweest, heeft hij even veel sfeer gezien als hij ooit Gelredome heeft gezien![]()
Omdat hier een grote concentratie echte fans aanwezig zijnquote:Op maandag 25 september 2006 22:27 schreef Maikalo het volgende:
Er zijn meer mensen die gaan, dan je op het eerste gezicht denkt.
+ natuurlijk de hardkern met de gemiddelde leeftijd van 16 jaarquote:Op maandag 25 september 2006 22:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Terwijl ze in Gelredome zo'n mooie trommel hebben?
![]()
hehe ja... wordt wel een apart sfeertje donderdagquote:Op maandag 25 september 2006 22:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Stom, komen er nog minder mensen naar de Kuip...
heb kaartje voor de 2de ringquote:Op maandag 25 september 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welk vak zit je? Wij pakken de trein van 4 uur.
ow oke, dat ik hier gezeik hoorde op snorquote:Op maandag 25 september 2006 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
het was vandaag Voetbal '' PSV '' Insite
Dat de supporters zich niet moeten aanstellen en tevens niet Van den Herik als hoofdverantwoordelijke moeten aanwijzen. Hij heeft immers de club geredquote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
wat zegt snor dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |