Al iets meer in de buurtquote:Op zondag 24 september 2006 15:27 schreef Supersheep het volgende:
¤1400
Ja zou wel leuk zijn..quote:Op zondag 24 september 2006 15:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En waarschijnlijk klopt dat gewoon exact
je mag er max ¤200 nasst zitten... dus nog even + een beetje doen dan?quote:Op zondag 24 september 2006 15:45 schreef Supersheep het volgende:
De volgende poging in de Algemene Gok Quiz:
¤7000 dan maar?
¤7400quote:Op zondag 24 september 2006 15:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
je mag er max ¤200 nasst zitten... dus nog even + een beetje doen dan?![]()
Neem het puntje van me af of deponeer een brief met een gedetailleerde uitleg van uw klacht (inclusief een pasfoto van Sinterklaas) in de prullenklachtenbak.quote:
stil zijn knijntjequote:
Je bedoelt die van Harrods? in augustus dacht ikquote:Op zondag 24 september 2006 16:02 schreef B.ertha het volgende:
Wanneer is dit jaar de beroemdste kerstafdeling in een warenhuis geopend?
Harrods ja.quote:Op zondag 24 september 2006 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Harrods? in augustus dacht ik
24 Augustus?quote:Op zondag 24 september 2006 16:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Harrods ja.
Weet je t nog iets preciezer? (begin/eind)
Etcetera zat er dan dichterbij maarja de vragensteller beslistquote:Op zondag 24 september 2006 16:09 schreef B.ertha het volgende:
Nee, 8 augustus,
maar das puur gokwerk, dus
Yurithemaster +1
voor je 1e antwoord, was al goed genoeg
Dat was dodi zijn zoonquote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef Etcetera het volgende:
al fayed, van princess diana
quote:Op zondag 24 september 2006 16:14 schreef Supersheep het volgende:
Mohammed Al Fayed
oh ja, is ook zoquote:
Nee ik wou toch graag de goede voornaam ook horenquote:Op zondag 24 september 2006 16:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Had Etcetera het punt dan gekregen als 'van prinses diana' niet in het antwoord had gestaan?
maakt dat uitquote:Op zondag 24 september 2006 16:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Had Etcetera het punt dan gekregen als 'van prinses diana' niet in het antwoord had gestaan?
Ook nietquote:
juist!quote:Op zondag 24 september 2006 16:34 schreef B.ertha het volgende:
Forrest Gump
Nee, dezelfde man als op de 2e en 3e foto in de 2e postquote:Op zondag 24 september 2006 16:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is die man op die eerste foto's niet die Jake Gyllenhaal?
liggen veel hoger dan chiliquote:Op zondag 24 september 2006 16:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Gelapogos in de grote oceaan in de buurt van chili
Goedgekeurd, ter hoogte van Equadorquote:Op zondag 24 september 2006 16:43 schreef Supersheep het volgende:
Ten noordwesten van Zuid-Amerika
Ik zou t echt niet wetenquote:Op zondag 24 september 2006 16:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar ze horen toch wel bij Chili![]()
Film is Amerikaansquote:Op zondag 24 september 2006 16:44 schreef B.ertha het volgende:
En die film, is dat een Canadese?
Ziet er iig niet amerikaans uit, achtergronden enzo
Bijna goedquote:
Volgens wiki behoren rendieren tot de hertachtigequote:Op zondag 24 september 2006 17:16 schreef U het volgende:
hoewel ik me afvraag of een rendier ook niet tot de herten behoort.. maar ik ben geen expert
Tijgers en Leeuwen zijn ook allebei katachtigen, maar nogal verschillende dieren.quote:Op zondag 24 september 2006 17:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens wiki behoren rendieren tot de hertachtige
Wat is fok weer traag![]()
Hoi, hoi, alhoewel het niet als een verdiend punt voelt.quote:Op zondag 24 september 2006 17:50 schreef U het volgende:
Gooitzen + 1
'tis tussen 9 en 10 maanden in elk geval; beide had ik goedgerekend.
En ook al is het gegokt, toch 'n puntje voor de moeite om erbij te blijven terwijl het forum zo traag is
Komt me bekent voor die meldingquote:Op zondag 24 september 2006 18:38 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik de enige die al de hele avond deze melding krijgt?
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
En nu viel het zelfs helemaal weg
Nee, ik had hem ook.quote:Op zondag 24 september 2006 18:38 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik de enige die al de hele avond deze melding krijgt?
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
En nu viel het zelfs helemaal weg
In afwezigheid van Gooitzen deel ik dan maar het punt uitquote:Op zondag 24 september 2006 18:15 schreef Jayhawk het volgende:
in de buurt van Berlijn, Leipzig
Ik reken het goed!quote:Op zondag 24 september 2006 19:00 schreef B.ertha het volgende:
Dus ook in het gezuiverde water dat we drinken
Dat kan idd goed. Laatst nog iets over gelezen dat dat dus ook nadelig is voor mannenquote:Op zondag 24 september 2006 19:00 schreef B.ertha het volgende:
Dus ook in het gezuiverde water dat we drinken
ik reken het goed het wads Field Marshal Arthur Wellesley, 1st Duke of Wellingtonquote:Op zondag 24 september 2006 19:17 schreef Jayhawk het volgende:
wellington volgens mij
Dank je. Heb hier nogal wat gedonder, plus de eindeloze meldingen, dus toen ik Fok niet meer op kwam ben ik maar geen eten. Excuus!quote:Op zondag 24 september 2006 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In afwezigheid van Gooitzen deel ik dan maar het punt uit
Jayhawk+1
Maar jayhawk is ook al een tijdje weg dus wie stelt er een nieuwe vraag?
Fok werkt inderdaad niet meequote:Op zondag 24 september 2006 19:33 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dank je. Heb hier nogal wat gedonder, plus de eindeloze meldingen, dus toen ik Fok niet meer op kwam ben ik maar geen eten. Excuus!
Gooitzen +1 voor de openstaande vraagquote:Op zondag 24 september 2006 17:27 schreef Gooitzen het volgende:
The Notebook, waardeloze film, en op elke dvd die je huurt zit er een trailer op.
cest!?quote:Op zondag 24 september 2006 19:40 schreef Jayhawk het volgende:
in......
geheugentraining?quote:Op zondag 24 september 2006 19:44 schreef Jayhawk het volgende:
het eerste wat jonge gansjes zien is hun moeder en dit onthouden ze en dat heet ...
Gelukkig maar, want opzoeken doen we hier niet aan...quote:Op zondag 24 september 2006 21:38 schreef Yurithemaster het volgende:
De vraag is eigenlijk ook te onduidelijk omschreven om op te zoeken
Zo bedoel ik het nietquote:Op zondag 24 september 2006 21:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want opzoeken doen we hier niet aan...
behalve prutser Jayhawk dan natuurlijk
De minister vanm finacien dacht ik maar hoe ie heetquote:Op zondag 24 september 2006 22:05 schreef Berkery het volgende:
Nieuwe vraag?
Wie volgde Tony Blair op als leider van Labour?
Nee, misschien heb ik de vraag niet duidelijk geformuleerd, ik zoek dus de naam van de leider van Labour, voor Tony Blair, toen Labour nog in de oppositie zat.quote:Op zondag 24 september 2006 22:12 schreef Gooitzen het volgende:
Gordon Brown?
Frans builder dan?quote:Op zondag 24 september 2006 22:32 schreef Berkery het volgende:
Neuh, geen Thatcher![]()
Zijn naam is het Engelse equivalent van een Nederlandse zanger met een heel algemene naam.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
John Smith
Verenigde engels nederlandse zuivelquote:Op zondag 24 september 2006 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De merknaam Venz (bekend van hagelslag) was oorspronkelijk een afkorting. Waar stond die afkorting voor?
Is niet goedquote:Op zondag 24 september 2006 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zoals je zelf waarschijnlijk verwachtte, is dat niet goed
Majoquote:Op zondag 24 september 2006 23:29 schreef MaJo het volgende:
Ben ik ook weerIs fok bij jullie ook zo traag?
die heb ik ook hoor dus het ligt niet aan jouquote:Op zondag 24 september 2006 23:33 schreef MaJo het volgende:
Stouterds zijn hetIk krijg ook de hele tijd allemaal foutmeldingen enzo
Dat is volgens mij imprinting.quote:Op zondag 24 september 2006 19:22 schreef Jayhawk het volgende:
Welk soort van aangeleerd gedrag zien we hier?
Warm, maar niet helemaal goed. De V verwijst naar de achternaam, en de oprichter had blijkbaar meer dan 1 zoon.quote:Op zondag 24 september 2006 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Vincent en zoon dan?
Niet Verkade. In het telefoonboek zou je er nog een woordje voor zien staan, maar met een kleine letter. (Een tussenvoegsel dus)quote:Op zondag 24 september 2006 23:50 schreef macondo het volgende:
Verkade en zonen?
We hebben een winnaar!quote:Op zondag 24 september 2006 23:54 schreef macondo het volgende:
de Vries en Zonen
Die was toch opgeblzen door de franse geheimedienstquote:Op maandag 25 september 2006 00:01 schreef MaJo het volgende:
Rainbow Warrior?
Ah, enkelvoudquote:Op maandag 25 september 2006 00:02 schreef macondo het volgende:
Daffodil +1
Achille Lauro, om precies te zijn
quote:Op maandag 25 september 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
Vin blanc?
Hahahaquote:Op maandag 25 september 2006 00:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, DAT staat er zeker niet op![]()
Dat is een benaming van een gecontroleerd proces of locatie waar de wijn is gemaakt. Kan dus ook op rode wijn of op Rosé staan.quote:Op maandag 25 september 2006 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Apellation Controlee
Hoi MaJo en Bwenquote:
Zeg, kun jij gedachten lezen ofzo........quote:Op maandag 25 september 2006 00:14 schreef MaJo het volgende:
Truste timIk ga het ook niet te laat maken, moet om half 8 weer op
Ook hoi!quote:
Alles goed hier hoor!quote:Op maandag 25 september 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
BB, alles goed?
Daar sta ik wel om bekend jaquote:Op maandag 25 september 2006 00:15 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Zeg, kun jij gedachten lezen ofzo........
Wilde hetzelfde zeggen
quote:Op maandag 25 september 2006 00:20 schreef MaJo het volgende:
Gabriël is de enige die ik kan bedenken
quote:
dartfanaat +1quote:Op maandag 25 september 2006 00:22 schreef dartfanaat het volgende:
En Rafael ook
Slaapse BBquote:Op maandag 25 september 2006 00:26 schreef BwennieBren het volgende:
Ohw, ik zoek t net op maar Rafael is een aartsengel in het Jodendom maar ik reken m toch goed omdat ik pcies deze 3 in mijn gedachten had en bovendien had ik Lucifer ook goedgerekend...
Anyway lieve luitjes, het was kort maar krachtig morgen moet ik vroeg op dus ik ga slapen. Een goede voortzetting van AKQ en voor later een welterusten![]()
Trusten Bwenquote:Op maandag 25 september 2006 00:26 schreef BwennieBren het volgende:
Ohw, ik zoek t net op maar Rafael is een aartsengel in het Jodendom maar ik reken m toch goed omdat ik pcies deze 3 in mijn gedachten had en bovendien had ik Lucifer ook goedgerekend...
Anyway lieve luitjes, het was kort maar krachtig morgen moet ik vroeg op dus ik ga slapen. Een goede voortzetting van AKQ en voor later een welterusten![]()
Vind ik ook alquote:
Wyccie +1quote:Op maandag 25 september 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Wiardi Beckmanstichting
Nu, weet ik dus weer niet wat te doen.........quote:
Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik vind wel dat ik het goed had. Ik heb later nog stichting toegevoegd, toen ik wyccie's post nog niet had gezienquote:Op maandag 25 september 2006 00:34 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Nu, weet ik dus weer niet wat te doen.........
![]()
Deze redenering staat natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 00:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik vind wel dat ik het goed had. Ik heb later nog stichting toegevoegd, toen ik wyccie's post nog niet had gezien
Excuus Wyccie, beoordelingsfoutje gemaakt. Kan gebeuren. Al laat enzo......quote:Op maandag 25 september 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik heb het punt gekregen. Sorry MaJo
Ik zal even een vraag bedenken.
Geen probleem, ik vond ook wel dat MaJo het goed had.quote:Op maandag 25 september 2006 00:41 schreef dartfanaat het volgende:
Excuus Wyccie, beoordelingsfoutje gemaakt. Kan gebeuren. Al laat enzo......
Heb het punt ingetrokken, en toch aan MaJo gegeven
Nopequote:Op maandag 25 september 2006 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
Moskou
Ook nietquote:Op maandag 25 september 2006 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Kiev dan
Truste MaJoquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Is dat niet de driekoepelkerk ofzo ?
Slaapse dart![]()
We've got a winnerquote:Op maandag 25 september 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Tallinn?
1982quote:Op maandag 25 september 2006 01:01 schreef MaJo het volgende:
Geen idee maar het klinkt heel eighties
Mijn geboortejaarquote:
Ik ben er al mee bezigquote:Op maandag 25 september 2006 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb ook echt geen idee
Open jij een nieuw topic Majo of zal ik het doen?
Na een wat mindere periode gaat alles nu weer topquote:Op maandag 25 september 2006 01:13 schreef Soempie het volgende:goed. Druk wel met vanalles. Maar goed hoor
![]()
Met jullie?
Jij, stalkert!!!quote:Op maandag 25 september 2006 01:13 schreef broer het volgende:
Land of Make Believe - Bucks Fizz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |