je kan hem ook niet duidelijk zien als je hem er helemaal op wil, leuk om het parcours in detail na te gaan, zie diverse auto's bezigquote:Op zondag 24 september 2006 16:11 schreef Bolter het volgende:
De Nordschleife is ook vet om te zien. Lukt alleen ff niet met het plaatje, dus mocht iemand 'm al hebben, post eventjes
quote:Op zondag 24 september 2006 16:11 schreef Bolter het volgende:
De Nordschleife is ook vet om te zien. Lukt alleen ff niet met het plaatje, dus mocht iemand 'm al hebben, post eventjes
met of zonder ijs?quote:Op zondag 24 september 2006 18:15 schreef Terreros85 het volgende:
Iemand de bonkevaart al gevonden?
quote:Op zondag 24 september 2006 22:02 schreef Mip1988 het volgende:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/Amsterdam Arena.th.JPG]afbeelding][/URL]
Amsterdam Arena![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 20:00 schreef Bruce117 het volgende:
The Oval in Indianapolis
[afbeelding]
Bartlehiem ook goed? Zonder ijs, met bruggetje:quote:Op zondag 24 september 2006 18:15 schreef Terreros85 het volgende:
Iemand de bonkevaart al gevonden?
Shit niet gezien.quote:Op maandag 25 september 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]topic één pagina groot en nu al een dubbele
elk jaar ergens andersquote:Op donderdag 28 september 2006 12:03 schreef RJW_NB het volgende:
waar word eigelijk jaarlijks de Superbowl gespeeld? of is dat elk jaar verschillend?
Het honkbalstadion van de Seattle Mariners ligt er vlak naastquote:Op donderdag 28 september 2006 11:59 schreef RJW_NB het volgende:
Seahawks stadium in Seatlle.
[afbeelding]
ik was ook op zoek naar de ijshal "het Vikingschip" in Hamar, maar die ligt onder de wolken![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het honkbalstadion van de Seattle Mariners ligt er vlak naast![]()
Ohja, dat was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 28 september 2006 13:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het honkbalstadion van de Seattle Mariners ligt er vlak naast![]()
Stockholmquote:Op donderdag 28 september 2006 16:09 schreef icebliss het volgende:
[afbeelding]
Globe-sportcomplex in Stochholm![]()
Ik heb ze ook allemaal incluis testcircuits en nog een paar van de A1gp. Helaas heb ik Istanbul Park niet... (gotta collect 'm allquote:Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef -.-martin-.- het volgende:
Ik heb ook een keer een heleboel circuits opgezocht in google earth, iemand interesse in de .kmz file hiervan? Kan je trouwens zo'n hele map in 1 file opslaan?
Die is ook niet te zien, maar de locatie waar die later is gebouwd heb ik wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal incluis testcircuits en nog een paar van de A1gp. Helaas heb ik Istanbul Park niet... (gotta collect 'm all)
Klopt, 4 februari 2007.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:19 schreef jna het volgende:
Dit jaar is de superbowl toch in miami (dat stadion van de dolphins) ?
Op de 2e post van deze pagina staat een file van mij waar die circuits o.a. bijzittenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
iemand al het circuit van buenos aires (autodrome oscar alfredo galvez) gevonden?
Of in Japan het ciruit van Aida (heeft in 94 en 95 de formule1 nog gereden)
Le mans is niet scherp in beeld helaas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:43 schreef bmwm3e46smg het volgende:
Ik mis hier wel een foto van het circuit van Le Mans ik heb even gezocht maar kon het niet in beeld krijgen via google maps earth heb ik niet maar ik wilde toch een foto plaatsen dus dan deze maar.
als er iemand is die wel een foto van google earth kan plaatsen is het nog beter...
[afbeelding]
we zouden 't over sport hebben, niet over een kroegensport als slootjespringenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:41 schreef RJW_NB het volgende:
Een paar Fierljepschansen (Fierljeppen/polsstok hoogspringen)
Bergum
[afbeelding]
't Heidenskip
[afbeelding]
Prachtigquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:41 schreef RJW_NB het volgende:
Een paar Fierljepschansen (Fierljeppen/polsstok hoogspringen)
Bergum
[afbeelding]
't Heidenskip
[afbeelding]
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Le mans is niet scherp in beeld helaas.
Heeft iemand al het circuit van Brno (Tsjechie) gevonden.
darten is geen sport hequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:21 schreef qwerty1973 het volgende:
Heeft iemand Bobby George's huissie (in de vorm van een dartflight) al gespot?
Die staat inderdaad prachtig tussen alle andere voetbalstadions in dit topicquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
Amsterdam Arena
Jammer genoeg met dak dicht, maar goed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |