Eigenlijk viel het bij onze kat nogal mee dus. 2 Weken heeft ze niet/nauwelijks gelopen, maar ze sliep toen ook erg veel. Omdat ze veel pijn had waarschijnlijk? Daarna werd het steeds moeilijker om haar stil te houden, ze begon tegen de wand omhoog te springen, zó graag wilde ze eruit! Niet erg goed voor dat pootje, dus haalden we haar er regelmatig uit en speelden dan wat met haar liggend bij ons op schoot. Zodat ze iig niet op het gebroken pootje stond/liep. Na 3 weken liep ze toch af en toe wat rond, ze was af en toe niet meer te houden, zo'n ondeugend kittenkatje van 12 weken oud!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:12 schreef Pek het volgende:
Heh, hier hetzelfde...omdat het nog een jonge kat was toen (anderhalf jaar oud) verwachtte men dat het vanzelf kon genezen, zonder schroeven en platen en dat is ook zo gebleken. Hij heeft alleen 3 knietjes van al het kraakbeen dat extra is aangemaakt
[..]
Ach, dat is sneu![]()
Vooral omdat het bakken met geld kost, zo'n revalidatie...
Volgens onze dierenarts ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, volgens mijn dierenarts niet hoor. En de moeder van mijn poes was ook een volledig rooie.
Mooie foto!!! Lijkt wel of rode katten altijd extra fotogeniek zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:01 schreef Camplo het volgende:
Ff een foto met m'n phone gemaakt. Hij lag op m'n bed te pitten
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:15 schreef Aventura het volgende:
Simultane voorjaarsschoonmaak![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik jou foto's zie denk ik steeds dat ik naar een foto van onze eigen meiden zit te kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:15 schreef Aventura het volgende:
Simultane voorjaarsschoonmaak![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Als we een ander huis kunnen vinden voor de kittens gaan ze wel bij ons weg ja, lukt dat niet dan houden we ze (zolang). Eén houden we er misschien sowieso wel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:00 schreef Sammetje het volgende:
@Doemijdiemaar
Ga je voor al die kittens weer een huis zoeken of houd je ze zelf? Zou niets voor mij zijn fokken, want ik zou er echt geen afstand van kunnen doen.En als het dan moet, dan zou ik mensen de hemd van het lijf vragen of ze er wel goed genoeg voor zijn en 100keer gaan kijken.
![]()
Kan ni idd alleen die van 60 euro vinden, maar van de week stond er een advertenit eaar op geboden was met een bedrag waarvan ik zoiets had van...quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ongeveer hetzelfde wat je voor een asielkat betaalt dus. Wij waren in ieder geval 70 euro kwijt voor onze rooie.
Of dat 'hoger' is flink hoger, dan lijkt me dat weer overdreven voor een huis-tuin-en-keuken-kat..
Die kosten zijn redelijk hoog idd. Ben zelf nu overal de prijzen aan het vergelijken omdat mijn eigen dierenarts een redelijk hoge prijs rekent. ¤ 47,50 voor de inenting van het eerste kitten en ¤ 40,- voor ieder volgend kitten. En ik denk dat dat anders kan. Ontwormen kun je zelf doen en kost de kop ook niet, evenmin als het voer. Bovendien......hier kan altijd iedereen meeeten met wat er dan ook is dus de kittens ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:40 schreef vamperotica het volgende:
Op marktplaats kwam ik prijzen van 65 euro en hoger tegen... Voor gewone huis tuin en keuken rooitjes...
Bijdrage in het extra voer en idd de eertse prikjes... heb geen idee wat dat ongeveer kost
En wij maar duur speelgoed kopenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:32 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Donder heeft al sinds kitten af aan een obsessie voor schuursponsjes. Ze wordt helemaal wild ervan. Hier heeft ze er weer eentje te pakken
Haha herkenbaar. Mijn andere kitten heeft dat ook. Maar omdat die niet vaak in huis zijn, pakt ze als surrogaat maar wattenstaafjes. Die moet ik echt goed opbergen, anders vind ik ze overal in huisquote:Op woensdag 18 april 2007 08:51 schreef Flurrie het volgende:
Die rode Garfield van ons wordt wild van die stokjes met van die fel gekleurde slieten eraan (die je meestal in een restaurant bij een sorbet krijgt), dan gaat hij echt in de "kill and attack" modus.
We moeten wel de ovenhandschoen aandoen, want voordat je het weet heb je zijn nagels in je hand zitten.
Kan je het echt niet zelf zien dan? Wij hebben toen we ´de meiden´ op gingen halen met 7 weken heel goed kunnen zien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:10 schreef Aventura het volgende:
Wat een schatjes allemaal!
Ze zijn nu een week of 13. Ik ga binnenkort met ze naar de DA en ik hoop dat ik erachter kom wat voor geslacht ze hebben. Ik denk eigenlijk altijd aan ze als mannetjes, zo'n gevoel heb ik.
Ik had al wel plaatjes gekeken, maar niks is duidelijker dan een levend voorbeeld (of twee). Bij dames ligt het plasgaatje heel dicht op het anusje. Denk dat ik het ook voortaan zelf wel kan zienquote:Op donderdag 19 april 2007 21:48 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Kan je het echt niet zelf zien dan? Wij hebben toen we ´de meiden´ op gingen halen met 7 weken heel goed kunnen zien.
Komt wellicht ook omdat er ´vergelijkingsmateriaal´ was![]()
ow damnquote:Op zondag 22 april 2007 18:55 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Onze rode poes Vero is niet meer..
Vanmiddag niet ver hier vandaan gevonden, doodgereden. Ze kwam maar een uurtje per dag buiten, we hielden haar expres zoveel mogelijk binnen. En toch.. dan nog.. arme Vero..![]()
[afbeelding]
Ja hij had chronisch nierfalen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:22 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Was Joris ziek?
Ja ik las net toevallig jouw topic waarin je Doerak terug kreeg en waarin zij ook zo vreselijk ziek was! Hetzelfde verhaal als bij Joris inderdaad. Wat geweldig dat zij nog zo lang leeft! 20 jaar!! En dan te bedenken dat de dierenarts op het punt stond haar in te slapenquote:Op zondag 22 april 2007 23:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb doerakje vanvond maar weer eens extra geknuffeld.
ik las in een ander topic dat joris uiteindelijk maar 14 jaar is geworden. (dat had ik niet uit dit topic gehaald)
wat jong nog.
maar ja, mijn snoes wordt over een paar maanden 20 en die wil ik toch ook nog lang niet kwijt.
Het is een poesje idd.quote:Op zondag 22 april 2007 22:22 schreef Doemijdiemaar het volgende:
@ Bengeltje: wat een snoepie! Je krijgt een rood poesje begrijp ik? Die zijn er niet zoveel nl.
En verder iedereen bedankt voor alle lieve woorden!
Jaaahaaaquote:Op zondag 22 april 2007 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
Wij krijgen over een paar weekjes een kitten.
Hebben zelf al 2 poezen (17 en 16 jaartjes) dit keer krijgen we een rode poes.
Fruts wees me op dit topic, hier wil ik haar dus graag laten zien.
[[url=http://xs514.xs.to/xs514/07146/P4060009.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url] Bijna 3wkn
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07160/Bibi006.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]Bijna 4wkn
Haar broertjes.
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07160/broertjes2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wat is Rosa een lekkere knuffel!quote:Op maandag 23 april 2007 00:24 schreef nokwanda het volgende:
We hebben hier de ouwe Rosa ook maar eens lekker extra geknuft
Ze is nu ook 14. Was ooit bijna het hoekie om door een blaasgruis probleem maar daar waren we gelukkig net op tijd bij.
We willen onze ouwe mop echt nog niet missen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ligt te genieten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:56 schreef Raenius het volgende:
SMILE!
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07172/qsmiley.jpg]afbeelding][/url]
Levensgenieter!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:56 schreef Raenius het volgende:
SMILE!
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07172/qsmiley.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |