Jemig, wat een zielig verhaal!!! Omdat ze even oud zijn dacht ik dat ze uit hetzelfde nest kwamen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:13 schreef Flurrie het volgende:
Het zijn geen broertjes van elkaar, wel dikke vrienden
We hebben ze alle 2 uit het asiel gehaald.
Garfield was in een container gevonden met zijn familie en Max is in het bos gevonden. Beide zijn gedumpt.
Mijn vriend heeft Max uitgezocht, Gafield is van mij. Ik ben dol op rode katers.
Met behulp van Royal Canin van de Dierenarts zijn beide jongens goed gegroeid. Nu ze op een goed gewicht zitten krijgen ze nog kitten voer van Royal Canin van de Dierenwinkel.
een paar weken nadat we Garfield hadden (augustus 2006) bleek ook dat hij waarschijnlijk parasieten in zijn darmpjes had zitten. Na een klein kuurtje was het beestje weer de oude gelukkig
Ach, wat sneu!!! Echt rot voor je!!! Wel hele mooie foto's om te zien. Sammetje heeft wel tranen in haar ogen daarvan.......Op de laatste foto lijkt 'ie op onze Quincy en dat is ook al zo'n heerlijk ding! 16 jaar is eigenlijk nog te kort!!! Katten zouden eigenlijk net zo lang moeten leven als hun baasje!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:57 schreef Uhmmie het volgende:
mijn sweety![]()
(lees: heir was er niets aan de hand.. een maand later was hij doodziekmaarja.. het blijft mijn scheetje he)
Ik roep ook altijd, wanneer ik thuiskom op een regenachtige dag als vandaag en de dames lekker lui op de vensterbank voor het raam zie liggen: in een volgend leven kom ik terug als kat....MAAR dan moet ik wel zo'n goed kosthuis hebben als hier.quote:[b]Op maandag 5 maart 2007 14:37
ben het helemaal met je eens hoor
eigenlijk zou ieder mens 1 huisdier moeten hebben dat een leven lang mee gaat
ok.. onder voorwaarde dat ook iedereen zijn huisdier behandelt zoals waar het volgens mij recht op heeft
TLC
Prachtige foto!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef J-net het volgende:
Onze Sylvester heeft weer een nieuwe actie.... Onder het dekbed is het namelijk veel warmer dan erop!
Vandeweek een bult op het bed, en daarlag ie opeens onder het dekbed en vrijdagavond is ie maar bij mijn partner gekropen toen ik nog aan het computeren was
[afbeelding]
hahahaha, heel herkenbaar!! Ff aan de camera snuffelen. Kan je hele mooie shots van maken, maar dan moet je wel een perfecte timing hebben......is mij nog niet gelukt!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef Frutsel het volgende:
Zowww..vandaag even voor het eerst weer in de tuin...en meneer was gelijk gepikeerd dat ik hem op de foto wilde zetten en kwam even kijken wat ik aan het doen was
[afbeelding]
Aaaaaaawquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef J-net het volgende:
Onze Sylvester heeft weer een nieuwe actie.... Onder het dekbed is het namelijk veel warmer dan erop!
Vandeweek een bult op het bed, en daarlag ie opeens onder het dekbed en vrijdagavond is ie maar bij mijn partner gekropen toen ik nog aan het computeren was
[afbeelding]
Ik heb er nog eentje, dies beetje bewogen, das echt vreemde fotoquote:Op zondag 11 maart 2007 21:46 schreef Sammetje het volgende:
[..]
hahahaha, heel herkenbaar!! Ff aan de camera snuffelen. Kan je hele mooie shots van maken, maar dan moet je wel een perfecte timing hebben......is mij nog niet gelukt!
wauw wat een kat zegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:01 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
Wauw je zou niet zeggen dat Ollefuh al 18 jaar is! Wat een schitterend beessie!
Mooie foto“s!!! Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef Lievpopje het volgende:
En dit is onze rood-witte poes!
7 jaar oud, overgenomen van andere mensen, heel lief maar ontzettend ondeugend!
quote:
Holland's Next Top Catquote:Op maandag 26 maart 2007 21:34 schreef J-net het volgende:
Afgelopen donderdag geschoten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Fotomodel dat is.
Vandaag heeft hij de volgende activiteiten ondernomen:
-aan mn voeten gekrabbeld om me wakker te maken
- ontbeten
- zichzelf gewassen
- ochtenddutje
- dat ging direct over in zn voormiddagdutje
- even naar de kattenwc
- rondje balkon gelopen
- tijd voor namiddagslaapje
- baas kwam thuis dus even begroeten, even aan de kattenkrabpaal gehangen
- rustig in de keuken gezeten
- avondeten!!!
- gewassen
- vooravonddutje (is ie nu nog mee bezig).
Als ik zomerteen ga douchen gaat ie mee, wil ie water drinken en daarna... tijd voor naavonddutje/nachtdutje ....
Ja je zou er bijna moe van worden
Ik zie een match! Ontmoet Dondertje (de rechter)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:44 schreef Laton het volgende:
Rode Katten
[afbeelding]
samen met broertje bliksem
[afbeelding]
samen met broertje bliksem
Die gipspootjes!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:39 schreef Pek het volgende:
Hier wat foto's van een aantal jaren geleden; die rooie van mij was van het dak gelazerd en was inderdaad op z'n pootjes geland. Helaas slechts op z'n achterpoten en die trokken het niet, zo van 4 hoog![]()
Hij heeft zo'n 3 maanden in het gips gezeten, maar alles is uiteindelijk weer helemaal goed gekomen, zonder operaties en ijzeren pennen enzo![]()
[afbeelding]
Die staart!En die blik, zo van: "Fuck, heb ik dit.."
![]()
Naar de bak gaan was natuurlijk een hele toer, maar hij werd er behoorlijk handig in
[afbeelding]
[afbeelding]
Synchroon-zitten op de bank![]()
Uiteindelijk ging hij zelf weer aan de wandel, de bikkel![]()
[afbeelding]
Het is, zoals gezegd, weer helemaal goed gekomen.
Hij rent en springt alsof er niets gebeurd is en vermaakt zich tegenwoordig prima met de gezinsuitbreiding![]()
[afbeelding]
Excuus voor de brakke kwaliteit, het zijn scans, op de laatste na![]()
Normaal zie je ze natuurlijk in gebogen toestand, uitgestrekt is het best een eind ja!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:36 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Die gipspootjes!![]()
Wat zijn achterpoten eigenlijk nog lang als je het zo ziet!?
Heh, hier hetzelfde...omdat het nog een jonge kat was toen (anderhalf jaar oud) verwachtte men dat het vanzelf kon genezen, zonder schroeven en platen en dat is ook zo gebleken. Hij heeft alleen 3 knietjes van al het kraakbeen dat extra is aangemaaktquote:Onze vorige rode poes was net een weekje bij ons toen ze een voorpootje brak. Ze wilde van de bureaustoel afspringen maar bleef met een nageltje in de zitting haken en krak zei het pootje terwijl het lijfje van de stoel afviel maar het pootje niet mee wilde.
Omdat de breuk erg hoog zat en ze nog zo jong was is het pootje toen niet in gips gestoken maar moest het vanzelf genezen door 3/4 weken ofzo (bijna) niet te lopen. Zat ze ook opgesloten in zo'n hokje met net ruimte voor de kattenbak en een slaapmandje. NIET leuk voor een klein katje vol energie!
Ach, dat is sneuquote:Is gelukkig ook weer helemaal goedgekomen! Anderhalf jaar later werd ze doodgereden...
Klopt. Volledig rode poezen, dus zonder een streepje wit erop, zijn wel zeldzaam. Toen we die van ons wegbrachten voor sterilisatie zei de assistente van de dierenarts: 'U bedoelt castratie'. Ikke zo van : 'Neehee, sterilisatie'. Geloofde ze niet dat het een vrouwtje was. Dierenarts was trouwens kwaad, en wilde dat we gingen fokken. Maar ik hou mijn dieren niet om mee te fokken.quote:Op maandag 25 september 2006 08:02 schreef DuchessX het volgende:
Het schijnt trouwens dat rode dameskatten vrij weinig voorkomen...heeft met de genen oid te maken.
Nou, volgens mijn dierenarts niet hoor. En de moeder van mijn poes was ook een volledig rooie.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef Cat22 het volgende:
Mooie rooie poezen! En wat bijzonder dat Latifa kitten(s) heeft gekregen. Ik dacht altijd dat rode poezen onvruchtbaar waren.
Dat is dus geen rode damequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:11 schreef Nonneke het volgende:[..]
Pagina terug staat Terra, een rode dame, volgens mij zijn de rest wel heren
Ik wil ook een rode dame![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |