Kun je dus weer aansluitkosten betalenquote:Op zondag 24 september 2006 16:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is hier al 8 jaar de deur uit, dat is het probleem.
Dat is idd de pest...quote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit bij Chello, dus dan moet ik eerst een KPN-lijn aanschaffen enzo.
ach er zijn altijd wel acties etc. maar vind het stom dat je altijd een telefoonlijn moet hebben als je adsl wiltquote:Op zondag 24 september 2006 16:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je dus weer aansluitkosten betalen
Niet alleen AZ ... ...of was dat je niet opgevallen...quote:Op zondag 24 september 2006 16:20 schreef versabommie het volgende:
az trouwens op 0-2 voor
Weet het, heeft me in Engeland ook handen vol geld gekost omdat ze daar ook geen kabel hadden, gelukkig heb ik hier gewoon glasvezelquote:Op zondag 24 september 2006 16:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ach er zijn altijd wel acties etc. maar vind het stom dat je altijd een telefoonlijn moet hebben als je adsl wilt
Nee, was me eerlijk gezegd niet opgevallen, 1 van die streams zit net in mijn blinde hoekquote:Op zondag 24 september 2006 16:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet alleen AZ ... ...of was dat je niet opgevallen...![]()
HEY!quote:Op zondag 24 september 2006 16:33 schreef Jappie het volgende:
Weet je dat die skele naast Booy door mijn baas betaald wordt ? ...ik zal eens met hem gaan praten...![]()
Wij gebruikte zijn naam vroegah als scheldwoordquote:Op zondag 24 september 2006 16:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!Booy wippen ala, maar niet aan Johnie komen he!
Krijgen altijd veel bier en goede humor van 'm![]()
"berney" ?quote:Op zondag 24 september 2006 16:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij gebruikte zijn naam vroegah als scheldwoord
Je kan veel over hem zeggen, maar dik is hij nooit geweestquote:
quote:Op zondag 24 september 2006 16:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan veel over hem zeggen, maar dik is hij nooit geweest
Het was de bedoeling om het FB topic te verbergen, maar dat is een beetje uit de hand gelopenquote:Op zondag 24 september 2006 16:42 schreef Talitha het volgende:
Fok is er wel op vooruit gegaan sinds gisteravond.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 16:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was de bedoeling om het FB topic te verbergen, maar dat is een beetje uit de hand gelopen
Tsja ach, als vroeger iemand een domme fout maakte op het pleintje, dan waren de john van loens niet van de luchtquote:Op zondag 24 september 2006 16:43 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nah...zo slecht speelde hij toch ook weer niet......hij is altijd ingezet geworden als soort van Vennegoor of Hesselink en in die rol voldeed ie toch wel aardig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |