Nee hoor, in vergelijking met een paar uur geleden gaat het hier ook lekker snel.quote:
Het wisselt enorm... nu is het ook weer ff goed...maar 10 minuten geleden leek het nergens op.quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor, in vergelijking met een paar uur geleden gaat het hier ook lekker snel.
heb je niet voetbaltotaal?quote:
Hij heb het goedkope Tele2 pakket genomen...dan krijg je alleen wedstrijden van Heracles en Utrecht.quote:
stand?quote:
Nou da's de pest daar zit Utreg volgens mij niet veel inquote:Op zondag 24 september 2006 15:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij heb het goedkope Tele2 pakket genomen...dan krijg je alleen wedstrijden van Heracles en Utrecht.![]()
Neuh, ik kijk meestal Premiership en de streams daarvoor zijn tegenwoordig erg goed.quote:
AZ maakt net de 1-0 (averladze)quote:
Kwa prijs hoef je het idd ok niet te laten...waar ik een beetje huiverig voor ben is dat je geen garantie hebt op goed werkende spullen....je hoort de meest uiteenlopende verhalen van fantastisch tot ik heb na 3 maanden nog geen internetverbinding........nou wil ik niet zeggen dat bij chello alles vlekkeloos verloopt; maar ik wacht liever nog even met overgaan tot ze de kinderziektes eruit hebben.quote:Op zondag 24 september 2006 15:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou da's de pest daar zit Utreg volgens mij niet veel in![]()
en wat is het nou voor geld...ik zit nu voor 39,95 en volgend jaar 44,95 en dan heb ik :20 Mbit internet (zeg maar MINSTENS 2100 Kbyte/seconde) Alle voetbalwedstrijden live op tv en op de pc, (je kunt van wedstrijd zappen) Telefonie gratis lokaal Televisie en radio
Scheelt me zo'n 20 euro telefonie per maand en 15 euro tv per maand = 35 euro ....hou ik over volgend jaar een 10 euro voor 20 mbit en voetbal ...
tja wat is duur![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 15:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
AZ maakt net de 1-0 (averladze)
Is er ook nog ergens een goksite waar je op de nederlandse BB kan wedden?quote:Op zondag 24 september 2006 15:59 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik kijk meestal Premiership en de streams daarvoor zijn tegenwoordig erg goed.
Roda-AZ staat trouwens 0-0, Mike.
Edit: 0-1 voor AZ.
Ja hoor, stuur mij maar 1000 euro, als BB wint verdubbel ik het.quote:Op zondag 24 september 2006 16:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is er ook nog ergens een goksite waar je op de nederlandse BB kan wedden?
tja, ik heb het, m'n ouders, 2 van mijn collega's en de overbuurman en geen van allen een klacht...maarja elke provider heeft wel een blinde hoek...quote:Op zondag 24 september 2006 16:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kwa prijs hoef je het idd ok niet te laten...waar ik een beetje huiverig voor ben is dat je geen garantie hebt op goed werkende spullen....je hoort de meest uiteenlopende verhalen van fantastisch tot ik heb na 3 maanden nog geen internetverbinding........nou wil ik niet zeggen dat bij chello alles vlekkeloos verloopt; maar ik wacht liever nog even met overgaan tot ze de kinderziektes eruit hebben.
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 24 september 2006 16:05 schreef PC eend het volgende:
Is er ook nog ergens een goksite waar je op de nederlandse BB kan wedden?
Deal, BB wint namelijk altijdquote:Op zondag 24 september 2006 16:09 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja hoor, stuur mij maar 1000 euro, als BB wint verdubbel ik het.
Ik zit bij Chello, dus dan moet ik eerst een KPN-lijn aanschaffen enzo.quote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef versabommie het volgende:
tja, ik heb het, m'n ouders, 2 van mijn collega's en de overbuurman en geen van allen een klacht...maarja elke provider heeft wel een blinde hoek...
de kinderziektes zijn er ook wel uit geloof ik ...
geen idee...kpn is hier nu compleet de deur uit...quote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit bij Chello, dus dan moet ik eerst een KPN-lijn aanschaffen enzo.
Hmm ok, ik ga me maar niet op dat gladde ijs begevenquote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef APK het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Dit zag ik wel bij Unibet staan.![]()
Sterren Dansen op het IJs (SBS)
Wie zal er winnen?
Maud 2.00
Bernal, Jody 2.25
Vergeer, Hein 9.00
Vermolen, Ellemieke 15.00
Thomas, Annamarie 20.00
Dat is hier al 8 jaar de deur uit, dat is het probleem.quote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef versabommie het volgende:
geen idee...kpn is hier nu compleet de deur uit...
Kun je dus weer aansluitkosten betalenquote:Op zondag 24 september 2006 16:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is hier al 8 jaar de deur uit, dat is het probleem.
Dat is idd de pest...quote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit bij Chello, dus dan moet ik eerst een KPN-lijn aanschaffen enzo.
ach er zijn altijd wel acties etc. maar vind het stom dat je altijd een telefoonlijn moet hebben als je adsl wiltquote:Op zondag 24 september 2006 16:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je dus weer aansluitkosten betalen
Niet alleen AZ ... ...of was dat je niet opgevallen...quote:Op zondag 24 september 2006 16:20 schreef versabommie het volgende:
az trouwens op 0-2 voor
Weet het, heeft me in Engeland ook handen vol geld gekost omdat ze daar ook geen kabel hadden, gelukkig heb ik hier gewoon glasvezelquote:Op zondag 24 september 2006 16:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ach er zijn altijd wel acties etc. maar vind het stom dat je altijd een telefoonlijn moet hebben als je adsl wilt
Nee, was me eerlijk gezegd niet opgevallen, 1 van die streams zit net in mijn blinde hoekquote:Op zondag 24 september 2006 16:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet alleen AZ ... ...of was dat je niet opgevallen...![]()
HEY!quote:Op zondag 24 september 2006 16:33 schreef Jappie het volgende:
Weet je dat die skele naast Booy door mijn baas betaald wordt ? ...ik zal eens met hem gaan praten...![]()
Wij gebruikte zijn naam vroegah als scheldwoordquote:Op zondag 24 september 2006 16:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!Booy wippen ala, maar niet aan Johnie komen he!
Krijgen altijd veel bier en goede humor van 'm![]()
"berney" ?quote:Op zondag 24 september 2006 16:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij gebruikte zijn naam vroegah als scheldwoord
Je kan veel over hem zeggen, maar dik is hij nooit geweestquote:
quote:Op zondag 24 september 2006 16:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan veel over hem zeggen, maar dik is hij nooit geweest
Het was de bedoeling om het FB topic te verbergen, maar dat is een beetje uit de hand gelopenquote:Op zondag 24 september 2006 16:42 schreef Talitha het volgende:
Fok is er wel op vooruit gegaan sinds gisteravond.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 16:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was de bedoeling om het FB topic te verbergen, maar dat is een beetje uit de hand gelopen
Tsja ach, als vroeger iemand een domme fout maakte op het pleintje, dan waren de john van loens niet van de luchtquote:Op zondag 24 september 2006 16:43 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nah...zo slecht speelde hij toch ook weer niet......hij is altijd ingezet geworden als soort van Vennegoor of Hesselink en in die rol voldeed ie toch wel aardig.![]()
Je had ook een zachtwaterpomp moeten gebruikenquote:Op zondag 24 september 2006 18:50 schreef versabommie het volgende:
HELP!
Ik heb een hardwaterpomp geinstalleerd op mijn geslachtsdeel.
Ik zit even met twee vraagjes:
Alleen serieuze reacties graag!
Ik ken het probleem, als ex-loodgieter. De pomp is het probleem niet, die werken over het algemeen goed. De enige conclusie die ik kan verzinnen voor je probleem is een heel simpele:quote:Op zondag 24 september 2006 18:50 schreef versabommie het volgende:
HELP!
1) Het water loopt terug na ongeveer 2 minuten waardoor je aan de bovenkant
weer water moet bijgieten. Weet iemand een oplossing hiervoor. Er ontsnapt
lucht bij het rubber van de zuiger op mijn eikel, dit is meteen dan ook de
oorzaak en nee de rubber is niet versleten , de pomp is nieuw. Zou een of
ander membaam of een terugslagventiel hiervoor te krijgen zijn?
2) Het water is te koud. Als ik in de toevoerslang een verwarmingspomp zou
zetten zou deze
genoeg druk kunnen leveren om het water omhoog te duwen? Ik ga er dan even
vanuit dat het water in de buis tot aan de verwarmingspomp komt. Van de
bovenkant van mijn geslachtsdeel tot aan de uitlaat van de pomp is ongeveer
150 cm, maar de afstand is ongeveer 8 meter
Je kunt nu wel gare conclusies trekken, maar een normaal antwoord heb ik niet van je gehad!quote:Op zondag 24 september 2006 19:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, als ex-loodgieter. De pomp is het probleem niet, die werken over het algemeen goed. De enige conclusie die ik kan verzinnen voor je probleem is een heel simpele:
Je lul is te klein....
Denk niet dat Oorties ermee zit. Die vind het juist beregeil als ik haar bepaalde benamingen toedichtquote:Op zondag 24 september 2006 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je had ook een zachtwaterpomp moeten gebruiken![]()
Ik vind het trouwens wel behoorlijk denigrerend om oortjes zo te noemen![]()
Tis zeker zo'n Kimach 800 hè ? Je weet toch dat je voor dat soort zaken niet op een paar centen moet kijken?!quote:Op zondag 24 september 2006 18:50 schreef versabommie het volgende:
HELP!
1) Het water loopt terug na ongeveer 2 minuten waardoor je aan de bovenkant
weer water moet bijgieten. Weet iemand een oplossing hiervoor. Er ontsnapt
lucht bij het rubber van de zuiger op mijn eikel, dit is meteen dan ook de
oorzaak en nee de rubber is niet versleten , de pomp is nieuw. Zou een of
ander membaam of een terugslagventiel hiervoor te krijgen zijn?
2) Het water is te koud. Als ik in de toevoerslang een verwarmingspomp zou
zetten zou deze
genoeg druk kunnen leveren om het water omhoog te duwen? Ik ga er dan even
vanuit dat het water in de buis tot aan de verwarmingspomp komt. Van de
bovenkant van mijn geslachtsdeel tot aan de uitlaat van de pomp is ongeveer
150 cm, maar de afstand is ongeveer 8 meter
quote:Op zondag 24 september 2006 19:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis zeker zo'n Kimach 800 hè ? Je weet toch dat je voor dat soort zaken niet op een paar centen moet kijken?!![]()
Nu ja...het is nou eenmaal gebeurd....je kunt proberen om met wat knip en plak werk de boel zo te fixen dat je en "zacht water" kunt verpompen (een simpel terugslagventieltje heb je al voor 3 euro) en tevens met een inbouw radiatordeel type A van het merk Imtech serienr IC52K de boel kunt verwarmen. Kijk wel uit want het de Imtech is een klasse aparaatje en voor je het weet zit je aan de 200 graden celsius.
Alles bij elkaar zal je dat zo'n 800 euro kosten maar dan zit je dus wel met een bij elkaar geraapt apparaat waarbij je weer moet uitkijken dat de garantiebepalingen van de een niet ontkracht worden door die van de ander.
Een beter alternatief lijkt mij dat je deze meuk gewoon op E-bay pleurt en voor 109.95 euro de "vijverpomp6000" van het merk Fiap aanschaft. Het gaat uiteindelijk om de drukverplaatsing waarbij de opwaartse extensies ten volle op de proef worden gesteld lijkt me.
Probeer het eens een paar weken zou ik zo zeggen en laat me even weten of je net zo tevreden bent als ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |