Nee hoor, in vergelijking met een paar uur geleden gaat het hier ook lekker snel.quote:
Het wisselt enorm... nu is het ook weer ff goed...maar 10 minuten geleden leek het nergens op.quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor, in vergelijking met een paar uur geleden gaat het hier ook lekker snel.
heb je niet voetbaltotaal?quote:
Hij heb het goedkope Tele2 pakket genomen...dan krijg je alleen wedstrijden van Heracles en Utrecht.quote:
stand?quote:
Nou da's de pest daar zit Utreg volgens mij niet veel inquote:Op zondag 24 september 2006 15:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij heb het goedkope Tele2 pakket genomen...dan krijg je alleen wedstrijden van Heracles en Utrecht.![]()
Neuh, ik kijk meestal Premiership en de streams daarvoor zijn tegenwoordig erg goed.quote:
AZ maakt net de 1-0 (averladze)quote:
Kwa prijs hoef je het idd ok niet te laten...waar ik een beetje huiverig voor ben is dat je geen garantie hebt op goed werkende spullen....je hoort de meest uiteenlopende verhalen van fantastisch tot ik heb na 3 maanden nog geen internetverbinding........nou wil ik niet zeggen dat bij chello alles vlekkeloos verloopt; maar ik wacht liever nog even met overgaan tot ze de kinderziektes eruit hebben.quote:Op zondag 24 september 2006 15:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou da's de pest daar zit Utreg volgens mij niet veel in![]()
en wat is het nou voor geld...ik zit nu voor 39,95 en volgend jaar 44,95 en dan heb ik :20 Mbit internet (zeg maar MINSTENS 2100 Kbyte/seconde) Alle voetbalwedstrijden live op tv en op de pc, (je kunt van wedstrijd zappen) Telefonie gratis lokaal Televisie en radio
Scheelt me zo'n 20 euro telefonie per maand en 15 euro tv per maand = 35 euro ....hou ik over volgend jaar een 10 euro voor 20 mbit en voetbal ...
tja wat is duur![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 15:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
AZ maakt net de 1-0 (averladze)
Is er ook nog ergens een goksite waar je op de nederlandse BB kan wedden?quote:Op zondag 24 september 2006 15:59 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik kijk meestal Premiership en de streams daarvoor zijn tegenwoordig erg goed.
Roda-AZ staat trouwens 0-0, Mike.
Edit: 0-1 voor AZ.
Ja hoor, stuur mij maar 1000 euro, als BB wint verdubbel ik het.quote:Op zondag 24 september 2006 16:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is er ook nog ergens een goksite waar je op de nederlandse BB kan wedden?
tja, ik heb het, m'n ouders, 2 van mijn collega's en de overbuurman en geen van allen een klacht...maarja elke provider heeft wel een blinde hoek...quote:Op zondag 24 september 2006 16:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kwa prijs hoef je het idd ok niet te laten...waar ik een beetje huiverig voor ben is dat je geen garantie hebt op goed werkende spullen....je hoort de meest uiteenlopende verhalen van fantastisch tot ik heb na 3 maanden nog geen internetverbinding........nou wil ik niet zeggen dat bij chello alles vlekkeloos verloopt; maar ik wacht liever nog even met overgaan tot ze de kinderziektes eruit hebben.
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 24 september 2006 16:05 schreef PC eend het volgende:
Is er ook nog ergens een goksite waar je op de nederlandse BB kan wedden?
Deal, BB wint namelijk altijdquote:Op zondag 24 september 2006 16:09 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja hoor, stuur mij maar 1000 euro, als BB wint verdubbel ik het.
Ik zit bij Chello, dus dan moet ik eerst een KPN-lijn aanschaffen enzo.quote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef versabommie het volgende:
tja, ik heb het, m'n ouders, 2 van mijn collega's en de overbuurman en geen van allen een klacht...maarja elke provider heeft wel een blinde hoek...
de kinderziektes zijn er ook wel uit geloof ik ...
geen idee...kpn is hier nu compleet de deur uit...quote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit bij Chello, dus dan moet ik eerst een KPN-lijn aanschaffen enzo.
Hmm ok, ik ga me maar niet op dat gladde ijs begevenquote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef APK het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Dit zag ik wel bij Unibet staan.![]()
Sterren Dansen op het IJs (SBS)
Wie zal er winnen?
Maud 2.00
Bernal, Jody 2.25
Vergeer, Hein 9.00
Vermolen, Ellemieke 15.00
Thomas, Annamarie 20.00
Dat is hier al 8 jaar de deur uit, dat is het probleem.quote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef versabommie het volgende:
geen idee...kpn is hier nu compleet de deur uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |