Het filmpje van Eendje is en blijft geweldig!quote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet orgineel hoorBen de 3de al met: bukken........
![]()
De link naar het filmpje van PC eend is omdat het nog steeds erg leuk is om te luisteren en te zien![]()
Denk ook niet dat er een zelfde soort filmpje gemaakt kan worden over deze bewoners![]()
quote:
maar hoe had ik die link in gods naam moeten leggen zegquote:Op maandag 25 september 2006 02:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
whehhe yepszei gister toch al dat je me kende
dankjequote:Op maandag 25 september 2006 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd
(wat een broekie nog zeg, ga is snel naar bed
)
uhhhhh ja weet ik hetquote:Op maandag 25 september 2006 02:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar hoe had ik die link in gods naam moeten leggen zeg![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 02:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
dankjeen mag ik niet opblijven voor deze ene keer dan ?
![]()
kijk MOM is tenminste liefquote:Op maandag 25 september 2006 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]wel hoor, je bent tenslotte jarig
![]()
he fijne verjaardag nog, deze jongen gaat zn mandje in, morgen weer werken, voor het eerst in 3 wekenquote:
Succes ermeequote:Op maandag 25 september 2006 02:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he fijne verjaardag nog, deze jongen gaat zn mandje in, morgen weer werken, voor het eerst in 3 weken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtfquote:
Dat is dus ook de reden dat ik geen streams kijkquote:Op maandag 25 september 2006 02:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Het filmpje van Eendje is en blijft geweldig!En nee gaat niet gebeuren met deze bewoners.......
![]()
blijf dr in gelovenquote:Op maandag 25 september 2006 02:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Succes ermeeEn morgen is het badje weer van ons
![]()
Oke, voor deze keer maar dan kom ik vanavond een stukje taart etenquote:Op maandag 25 september 2006 02:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
dankjeen mag ik niet opblijven voor deze ene keer dan ?
![]()
Het is mijn moeder dus ik kan niet helemaal slecht zijn tochquote:
Jullie hebben toch wel een nanny, hè?quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie hebben toch wel een nanny, hè?![]()
Anders ga ik aangifte doen.![]()
welke player ?quote:
Je bent het zwaaien nog niet verleerdquote:
Jij ook nietquote:Op maandag 25 september 2006 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent het zwaaien nog niet verleerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |