Captain_Ghost | zaterdag 23 september 2006 @ 14:49 |
ik wil een motor kopen. maar ik hoor dat honda beter motor is dan kawasaki. ik wil zo een racemotor.. mag ook andere merken zijn. Motor inhoud rond 600 cc, meer kan.. welke is beter honda of kawasaki of andere... | |
Alexxxxx | zaterdag 23 september 2006 @ 14:57 |
Je vraagstelling is niet echt dat je zegt "daar is een fatsoenlijk antwoord op te bedenken" ![]() Wat wil je? Nieuw? 2ehands? Ken je nog andere merken dan de twee die je noemt? | |
Captain_Ghost | zaterdag 23 september 2006 @ 15:00 |
2e hands. maar van welke andere merken en type weet ik niet | |
hicham | zaterdag 23 september 2006 @ 15:04 |
Je wilt een racemotor maar je weet verder geen ene flikker van motoren af? Koop dan een R1 of Hayabusa, die doet het wel goed bij je vriendjes ![]() | |
Bastoenie | zaterdag 23 september 2006 @ 15:16 |
Met deze vraagstelling kan je beter op een brommer gaan rijden ![]() | |
alsem | zaterdag 23 september 2006 @ 15:18 |
quote:hehe wel vantevoren het donorcodicil invullen dan he ![]() | |
Sterke_Yerke | zaterdag 23 september 2006 @ 15:23 |
Ik zou voor een Jawa gaan. | |
MUZZ | zaterdag 23 september 2006 @ 15:29 |
Een honda is wat een Opel in de auto wereld is , Je gaat er op zitten en je kan alles vinden. Wil je dat dan moet je er zo een kopen . Wil je geen 12 in een dozijn motor ga dan voor een ander merk. Is het je eerste motor , dan zou ik gaan voor een off road hoog zitten breed stuur maar wel veel er mee kunnen zowel in de stad als in de bergen. | |
Repeat | zaterdag 23 september 2006 @ 15:29 |
Haha wat een idioot ![]() Maargoed, ik zou een GSX-R kopen ![]() ![]() | |
_GdR_ | zaterdag 23 september 2006 @ 15:30 |
![]() ![]() kan je tegen je vriendjes zeggen dat je dezelfde motor als rossi hebt. | |
Bushmaster | zaterdag 23 september 2006 @ 15:30 |
Honda heeft nogal eens de neiging om een nieuw type motorblok door de consument te laten beproeven op kinderziektes. Dat maakt verre van blij. Zo heb ik twee Honda's in het buitenland moeten achterlaten. Een Honda is dus zeker niet beter dan een Kawasaki. Als je een tweehands racemonster wilt dan kun je het beste goed op de kilometerstand letten want een hoog-toeren machientje slijt nou eenmaal wat harder dan een toerbuffel. | |
Isdatzo | zaterdag 23 september 2006 @ 15:30 |
haha serieus wat een topic.. koop eerst maar eens een snorfietsje ![]() ![]() | |
Isdatzo | zaterdag 23 september 2006 @ 15:30 |
oja, ik zou een rooie nemen, die zijn véél sneller!!! | |
Repeat | zaterdag 23 september 2006 @ 15:31 |
![]() | |
Tha_Flash | zaterdag 23 september 2006 @ 15:36 |
eentje die het doet is beter dan eentje die het niet doet.................... | |
Bushmaster | zaterdag 23 september 2006 @ 15:38 |
Je kunt voor iets exotischer gaan. Rara wat is dit ![]() ![]() | |
Repeat | zaterdag 23 september 2006 @ 15:39 |
quote:een fzr1. | |
_GdR_ | zaterdag 23 september 2006 @ 15:40 |
quote:1 spuuglelijke motor. mja is ws een cbr iets. aan de kont te zien. | |
SterkStaaltje | zaterdag 23 september 2006 @ 15:42 |
quote:kont 900rr denk ik zo | |
Tha_Flash | zaterdag 23 september 2006 @ 15:48 |
![]() | |
Furious | zaterdag 23 september 2006 @ 15:49 |
Koop een FireBlade. | |
DumDaDum | zaterdag 23 september 2006 @ 15:58 |
quote: ![]() Honda maakt sinds enige tijd motoren die -in verschillende klassen- hoog eindigen in all round tests, zo niet het hoogst. Dat heeft Opel tot-op-heden nog niet gepresteerd. En in technisch opzicht is Honda ook íets hoogstaander... Ff afgezien van de Lotus Omega, maar die is dus door Lotus ontwikkeld... En eerste motor= off-road? Hoezo? What 'bout een 450cc basismotor (of naked). Of een choppertje voor toerritjes. Of een... laat maar ![]() Btw, welke bergen in Nederland ook alweer? ![]() * DumDaDum denkt een onoverkoombaar verschil van mening met MUZZ te constateren... -edit- oh ja, m'n vader rijdt Honda VFR voor z'n dagelijks woon-werk-verkeer. Niet (meer) toonaangevend misschien, maar all-round een geweldige motor!! Ook voor lange trajecten... | |
Bushmaster | zaterdag 23 september 2006 @ 16:03 |
quote:Nah, een ZX-9 kontje maar mét narcosedampen ![]() | |
MouseOver | zaterdag 23 september 2006 @ 16:07 |
quote: ![]() | |
MUZZ | zaterdag 23 september 2006 @ 16:29 |
quote:Ik bedoel de vergelijking tussen Honda en Opel daar het de merken zijn die het meest verkocht worden. En een off road rijd gewoon makkelijker dan een chopper en of een naked bike. En Bergen ik rij zo min mogelijk in Nl dus als ik ga rijden zit ik al snel in de Harz eifel of alpen | |
Crashcat | zaterdag 23 september 2006 @ 16:31 |
![]() ![]() ![]() | |
daNpy | zaterdag 23 september 2006 @ 18:12 |
quote:Honda FireStorm zie ik niet vaak anders ![]() | |
worldpimber | zaterdag 23 september 2006 @ 19:01 |
quote:Er zijn nurts die zweren bij Honda, maar ik zeg maar zo... dat zijn kneuzen ![]() | |
MouseOver | zondag 24 september 2006 @ 03:22 |
quote:Leuk ding. Binnenkort ook in 110 cc uitvoering ![]() | |
Captain_Ghost | zondag 24 september 2006 @ 10:09 |
nog andere vraagje.. Waar moet ik op letten als ik een 2e hands motor gaat kopen?.. km-stand, bouwjaar, technische?.. Er is genoeg keuzes aan motors.. | |
worldpimber | zondag 24 september 2006 @ 10:29 |
quote:Dummie ![]() Motor kopen voor Dummies ![]() | |
BertV | dinsdag 26 september 2006 @ 12:30 |
quote:Na het bezitten van een Ducati ging ik op m'n knieen naar een dealer om deze in te kunnen ruilen voor een Honda... Toen daarna mijn banksaldo na die beslissing weer langzaam wat positiever werd kreeg ik weer spijt. Mgoed. | |
Nerdmans | dinsdag 26 september 2006 @ 13:47 |
Nerdmans | dinsdag 26 september 2006 @ 13:48 |
Wel eens gehoord van Ducati? Die heeft ook wel een goede. zie hierboven | |
Everett | dinsdag 26 september 2006 @ 13:50 |
Er staat in V&A een mooie (beginners)motor te koop. Misschien kan er nog iets van de prijs af ![]() [TK] Prachtige Yamaha YZF 600 R Thundercat te koop | |
BertV | dinsdag 26 september 2006 @ 16:07 |
quote:¤ 64.000,- met 200pk als beginnersmotor? ![]() En je moet eigelijk al een 999R bezitten, want dan krijgen voorrang bij de bestelling. Is wel een goei-e... ![]() | |
Nerdmans | dinsdag 26 september 2006 @ 21:12 |
quote:maar hijs wel mooi he ![]() | |
BertV | woensdag 27 september 2006 @ 08:28 |
quote:Weer de mooiste bekuipte Ducati sinds de 916/996/998/748 serie... | |
NT-T.BartMan | woensdag 27 september 2006 @ 11:34 |
quote:Bij het lezen van de OP kwamen er een aantal vragen aan TS bovenborrelen: - Hou oud ben je? - Welk A rijbewijs heb je? Zoals hicham al schreef: neem een Hayabusa. Vermoedelijk zal je daar heel even heel hard mee kunnen rijden (ding gaat volgens mij >300 per uur) en daarna kan rijkswaterstaat je met een plamuurmes van de weg komen afschrapen. | |
NT-T.BartMan | woensdag 27 september 2006 @ 11:35 |
quote:Euh? Ja? Ben toevallig heel erg tevreden met mijn Honda! | |
MouseOver | woensdag 27 september 2006 @ 14:07 |
Kun je op zo'n hayabusa nu eigenlijk wel van A naar B komen als absolute beginner, of is zelfs dat te moeilijk? | |
BertV | woensdag 27 september 2006 @ 14:10 |
quote:Makkelijk. Het gevaar begint alleen als je daarna te zeker van jezelf gaat worden. | |
Vlinder | woensdag 27 september 2006 @ 14:13 |
Als je net je rijbewijs hebt zou ik beginnen met een 600 en zeker 2e hands. Als je dan op je bek gaat is het nog niet zo schandalig. Ik heb zelf een CB500. uit '95. En als ik later groot en sterk ben koop ik wel iets beters. | |
NT-T.BartMan | woensdag 27 september 2006 @ 14:28 |
quote:Evan afhankelijk van de leeftijd van TS en het moment dat hij zijn rijbewijs gehaald heeft zou het zomaar heel goed kunnen dat hij nog onder de 25 kW beperking valt. o.a. een Hayabusa is dan niet helemaal haalbaar... (Kan je je het voorstellen? Een 25 kW Hayabusa? ![]() ![]() ![]() | |
BertV | woensdag 27 september 2006 @ 14:34 |
quote:gewoon 3 bougies eruit draaien... ![]() | |
Vlinder | woensdag 27 september 2006 @ 14:42 |
Het is ook fijn als TS wat antwoorden-reacties geeft.... | |
_GdR_ | woensdag 27 september 2006 @ 14:43 |
neejeneeje, gaat dit topic nog steeds! ![]() | |
BertV | woensdag 27 september 2006 @ 14:49 |
quote:Kawasaki, Honda, Suzuki, Yamaha... Er worden geen slechte japanse motoren verkocht. En wat de TS niet wil horen: Een 600 supersport is geen goede beginnersmotor. | |
Vlinder | woensdag 27 september 2006 @ 14:51 |
quote:dr is niks aan aan racen. ![]() ![]() | |
BertV | woensdag 27 september 2006 @ 14:54 |
quote:Van die weekend-rossi's die trots vertellen dat ze maar 6000km met een achterband doen. (maar er niet bijvertellen dat ze daar twee jaar over doen omdat ze alleen op zondagen met mooi weer rijden) | |
worldpimber | woensdag 27 september 2006 @ 14:55 |
quote:Wat zal jij het toch moeilijk hebben als doorgewinterde motorrijder. Ik zie ja continu je beklag doen over het verschil tussen jou en de rest... paup'r. ![]() | |
Vlinder | woensdag 27 september 2006 @ 15:00 |
Doorrijders++ Zomer rijders-- Rossi++ Hayden-- zo. ![]() | |
BertV | woensdag 27 september 2006 @ 15:01 |
quote:Kan me niet een ander topic herinneren? Waarom doe je zo aangevallen? edit: volgens mij had ik beet met mijn opmerking... ![]() | |
worldpimber | woensdag 27 september 2006 @ 15:06 |
Nou ja, continu is misschien wel een tikkeltje ![]() ![]() ![]() | |
_GdR_ | woensdag 27 september 2006 @ 15:10 |
als je in de regen gaat rijden ben je gewoon een josti. kan je wijs doen dat je een 'doorgewinterde' motorrijder bent. maar je kan net zo goed zeggen dat je simpel weg geen auto hebt. Als eerst de zon schijnt en je gaat rijden en het gaat dan regen. dan doe je er weinig aan. maar asl jij met regen/sneeuw/vies kut weer gaat rijden dan ben je gewoon niet helemaal 100. | |
BertV | woensdag 27 september 2006 @ 15:12 |
Ik zal er voortaan op letten. Ik lijk zo idd op zo'n huilie die bijv. zeurt over t-shirtrijders. Laat mensen zelf bepalen wat ze doen. Ik blijf wel een hokje houden voor mensen die zo'n motor kopen voor hun image, er nooit op rijden maar wel op een verjaardag voordurend lastig gaan vallen met Harley etc. ![]() quote:Ik heb een Peugeot 206, vandaar mijn keuze om in de regen te rijden met m'n Blackbird. Met sneeuw en ijs pak ik de auto. Als je regen rijden zelfcastijding vindt moet je het vooral niet doen. | |
MouseOver | woensdag 27 september 2006 @ 15:14 |
quote:Wil je de term "koekblik" dan ook gelijk even in de ban doen, als je toch bezig bent? ![]() | |
BertV | woensdag 27 september 2006 @ 15:16 |
quote:Dit zijn wel heel veel aanpassingen in mijn denkwijze. ![]() Koekblik... auto, is perfect voor met de langere vakantie's, boodschappen, sneeuw en ijzel. | |
HassieBassie | woensdag 27 september 2006 @ 15:18 |
quote:In de sneeuw rijden is anders geweldig ![]() | |
BertV | woensdag 27 september 2006 @ 15:19 |
Als de weg droog en schoon is wel. Pekel zorgde er wel voor dat m'n BB er niet uit ziet. Alle bouten zijn aangetast. | |
HassieBassie | woensdag 27 september 2006 @ 15:23 |
quote:Dan koop je toch gewoon een motor erbij voor dat soort gevallen? Of ben ik de enige mongool die dat doet ![]() | |
BertV | woensdag 27 september 2006 @ 15:24 |
quote:Je bent iig een josti... ![]() Ik ben bang voor teveel extra kosten met zo'n pekelfiets erbij. Motor is nu toch al "bewinterd" | |
Vlinder | woensdag 27 september 2006 @ 15:27 |
quote:Nee hoor, mijn vriend had een Pekelfiets. een een of andere 400f. Die had ie omdat de suz600 niet vies mocht worden. Nu hebben we een BMW1100GS en een Honda CB500. en geen pekelfiets. Nu wil ie weer een crosmotor om mee te raggen.... *zucht*.... Mannen... | |
HassieBassie | woensdag 27 september 2006 @ 15:31 |
quote:Crossmotoren zijn ![]() ![]() | |
worldpimber | woensdag 27 september 2006 @ 15:32 |
Regenrijden is ook niet zo erg, ik zou het ook wel willen. Op voorwaarde dat ik de motor kan pakken terwijl ie droog staat thuis en op plaats van bestemming + mogelijkheden om om te kleden en je spullen ergens op te hangen. ![]() Helaas heb ik dat niet, en op een natte motor stappen en je natte kleding aan te trekken is dan ook weer qudddd ![]() En sneeuw rijden is al helemaal onzin, 1 keer onverhoopt in een sneeuwbui terecht gekomen en je koppeling ienieminimaal op laten komen resulteerde al in wheelspin. ![]() | |
Vlinder | woensdag 27 september 2006 @ 15:36 |
quote:Wheelewatte? | |
Vlinder | woensdag 27 september 2006 @ 15:38 |
ooh! wheelies trekken! Ja, nee, dat doe ik niet. Heb het asfalt al eens gekust. Daar doe ik niet nog een keer een poging tot toe. 2 weken ziekenhuis is geen pretje. | |
Alexxxxx | woensdag 27 september 2006 @ 15:39 |
ontopic gaarne | |
worldpimber | woensdag 27 september 2006 @ 15:40 |
quote:Scheer je weg, vlegel. ![]() | |
Vlinder | woensdag 27 september 2006 @ 15:40 |
quote:Die knakker is er toch niet. magoe. Als 1e motor aanraders; honda. Ideale beginners motoren. (wel de CB500 nemen ![]() | |
worldpimber | woensdag 27 september 2006 @ 15:42 |
"Honda, ideale beginnersmotor" Ik zeg je, nou al een klassieker ![]() | |
Vlinder | woensdag 27 september 2006 @ 15:44 |
quote:ja, nou ja, bij mij doet ie het best. Waarom zijn anders al die lesmotoren honda's Bmw's heb ik nog nergens zien staan hoor! | |
HassieBassie | woensdag 27 september 2006 @ 15:50 |
quote:Ik heb les gehad op een BMW GS550 ![]() | |
Vlinder | woensdag 27 september 2006 @ 15:53 |
quote:waar? | |
Vlinder | woensdag 27 september 2006 @ 15:55 |
Jezus wat een ding. Ik heb het over motoren voor het jaar nul ![]() | |
BertV | woensdag 27 september 2006 @ 16:28 |
![]() Honda CB1, 400cc, Gifkikkertje, 190km/u, tijdloos ontwerp, rijdt als een supersport, maar dan zonder kuipen dus geen omvalschade's. Voor een wat sportiever uiterlijk kan de TS beter richting een oudere CBR600 gaan. sjees, wat ontopic. ![]() | |
-XX- | woensdag 27 september 2006 @ 17:03 |
quote:Pracht motor ![]() Volgens mij lessen ook veel rijscholen met die motor ![]() | |
Isdatzo | woensdag 27 september 2006 @ 17:48 |
quote:ik wil ff melden dat dat een bloedgeil monster is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
yup | woensdag 27 september 2006 @ 19:12 |
ZZR1400 kopen. Al uw problemen opgelost ![]() En voor diegenen die niet weten wat een ZZR1400 is. 190 pk. Meer hoef ik niet te zeggen ![]() | |
worldpimber | woensdag 27 september 2006 @ 19:20 |
![]() ![]() | |
MouseOver | woensdag 27 september 2006 @ 22:02 |
quote:Ik vind het best coole dingen, en zo'n 400cc is ook nog eens vrij zuinig. Maar het valt me op dat die cb1's toch nog relatief prijzig zijn. | |
hicham | woensdag 27 september 2006 @ 22:03 |
quote:Kawasaki ER-5, de lesmotor bij uitstek ![]() | |
MouseOver | woensdag 27 september 2006 @ 22:07 |
Dit lijken me ook wel leuke dingen: http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3D ZZR600 van begin jaren 90. Volgens mij staat het ontwerp wel garant voor gruwelijke valschade, met die geintegreerde knipperlichten. Ik weet wel nog dat ik als 16 jarig jochie zo'n ding langs zag komen en zei "dat wordt m'n eerste motor". Wie weet ![]() | |
BertV | woensdag 27 september 2006 @ 22:28 |
Dat de CB1 zo waardevast is zegt wat over de vraag! De R6 die ik had, de opvolger van de Thundercat (of eigenlijk de FZR600R) rijdt vooral lekker als je al wat durft te gooien in de bochten. Vermogen komt er pas flink in boven de 10.000tpm. Wel leuk op een dijkje natuurlijk. Als gebruiksmotor of beginnersmotor is de ZZR600 denk ik de betere. Net als de Thundercat niet alleen maar geschikt om te knallen. | |
_GdR_ | woensdag 27 september 2006 @ 23:56 |
quote:welk jaar? ik heb een 2002 en is echt maximaal geweldig ![]() | |
Catch22- | donderdag 28 september 2006 @ 01:02 |
Ik begin zelf morgen met rijlessen en had de volgende motoren op het oog als 1e - Yamaha Thundercat. Erg leuk, misschien iets te vlot, begint bij 3000 euro ongeveer - Kawasaki ZZR600. Sportief, maar ook tourbaar. Is vanaf 2000 wel te vinden (de leuke modellen, vanaf 94 ongeveer) - Yamaha Diversion. Voor weinig te vinden en dat zijn leuke motoren - Ducati Monster. Ingetogen Duc, toch erg mooi. Moet je wel gauw 3500 voor neertellen | |
BertV | donderdag 28 september 2006 @ 08:37 |
quote:Thundercat doet eigenlijk niet veel onder voor een oudere R6 kwa prestaties. Ik heb zelf een '98 thundercat en een '00 R6 gehad. Het is een gepolijste uitvoering van de racemotor die de R6 is. (Veel prettiger op de openbare weg, iets lagere fun-factor) Ik heb nooit op een ZZR600 gereden maar ik kan me voorstellen dat deze net ff minder fel is dan een Thundercat maar meer geschikt voor een beginner, wel gedateerder. (niet dat dat een probleem is) Diversion 600, heb ik ook gehad ![]() Het gaat dan niet om prestaties maar de manier waarop 't ding stuurt en hoe het vermogen eruit komt. Kom ik weer met mijn CB1. Niet sneller dan een Diversion, wel veel leuker. Monster schijnt de betrouwbaarste duc te zijn... ik hoop dat dit voldoende is. ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door BertV op 28-09-2006 09:04:35 ] | |
daNpy | donderdag 28 september 2006 @ 10:27 |
Ik zou wel een Ninja ZX6R willen, echt een geile motor ![]() Maar voor dagelijks 200km woon werk verkeer lijkt het me niet zo'n geschikte motor. Ben met motorrijles pas op de snelweg geweest en ik wapperde er bijna af ![]() Maar ik heb mn AVB vast binnen ![]() | |
Captain_Ghost | donderdag 28 september 2006 @ 10:37 |
kawasaki zzr600 is wel mooi, ik heb bekeken. is een sport tour motor. Mijn vader heeft erop gereden na 20 jaar gelden.. wel werd hij vrolijker vandaan. | |
hollander172 | donderdag 28 september 2006 @ 10:46 |
quote:Je vergelijkt nu een naked met SS. ![]() Als je geen last hebt van je rug ![]() | |
daNpy | donderdag 28 september 2006 @ 13:26 |
quote:Dat is dus ook niet alles inderdaad. | |
worldpimber | donderdag 28 september 2006 @ 13:26 |
quote:Wat die hond boven me zegt... ![]() Een naked is echt een compleet andere rijervaring dan een supersport/gekuipte motor. ![]() ![]() ![]() | |
NT-T.BartMan | donderdag 28 september 2006 @ 13:30 |
quote:Dat went wel... Rij zelf op een naked NTV (met een klein ruitje er op, dat dan weer wel) en tot 150 is er wat mij betreft geen reden om niet gewoon rechtop te zitten. | |
daNpy | donderdag 28 september 2006 @ 13:40 |
quote:Precies ![]() Bij rijlessen werd mn kop d'r ook bijna afgetrokken door mn helm ![]() ![]() | |
hollander172 | donderdag 28 september 2006 @ 14:15 |
quote:Net te laat kneus. ![]() ![]() | |
MUZZ | vrijdag 29 september 2006 @ 19:26 |
quote:Ik moet eerlijk zegen motorrijden boven 15 graden vind ik het te warm en te veel vliegen. Maar regen en dan goede regen vind ik super. En als het sneewt dat maakt het spannend . En als het winter is en het vriest lekker hard met een lekkerzonnetje erbij dan heb ik het naar mijn zin. Maarja kamperen bij -25 vind ik ook super dat zijn van die gezelige motortreffens. | |
Wojworshebn | vrijdag 29 september 2006 @ 19:38 |
Koop geen Harley! Want das helegaar niet zo stoer. | |
Captain_Le_Chuck | vrijdag 29 september 2006 @ 20:26 |
quote:Echte bikkels rijden ten aller tijde ![]() Ben zelf trouwens 'begonnen' met een XS-1, XJ750 en een FJ1200 en rij wanneer ik zin heb ![]() | |
IBAZ | vrijdag 29 september 2006 @ 23:13 |
quote:Weet je het zeker? Bedoel je niet een F650 (GS) | |
MRPhone | vrijdag 29 september 2006 @ 23:20 |
quote:Nou, nou dat barrel van mij is s'winters best lekker warm en ook zeer praktisch met regen. Rijdt ook 200+ op gps. Kost wat meer moeite om door de bocht te forseren dan een "echte" sportmotor, maar met 90 pk is het geen luie donder (kun je nog steeds zeer goed je rijbewijs mee kwijt raken ![]() Ik heb een GSX400 gehad moeten verkopen i.v.m. toch niet 25kw op papier. Toen een GN250 (my god was gelukkig maar voor een jaar). Daarna proefgereden op een Diversion 600 (te klein) een Kawasaki GTR1000 (was tever afgetrapt, maar was wel een 86er met 115pk fzr1000 blok) en daarna de BMW. Viel me niet tegen qua rijden. Wel qua onderhoud, maar dat boekje zal ik nu maar dicht houden ![]() Ach zo valt over elk merk wel wat te verzinnen qua vooroordelen. [ Bericht 3% gewijzigd door MRPhone op 30-09-2006 00:01:40 ] | |
Captain_Ghost | maandag 2 oktober 2006 @ 11:33 |
beetje vreemde vraag.. zoals jullie weet, heeft de auto een verplicht APK keuring. Is bij de motor ook zo?.. | |
NT-T.BartMan | maandag 2 oktober 2006 @ 13:15 |
quote:Motor kent geen APK. | |
MouseOver | maandag 2 oktober 2006 @ 13:19 |
quote:In welke zin te klein? | |
Vlinder | maandag 2 oktober 2006 @ 13:24 |
ik wilde een NTV. Maar ik ben er te groot voor ![]() Een kennis van mij heeft er wel 1 en die kan net met zijn tenen bij de grond ![]() (1.83 ben ik) | |
Catch22- | maandag 2 oktober 2006 @ 13:26 |
quote:Bij een motor heb je de verantwoordelijkheid om de staat van je motor in orde te houden. | |
worldpimber | maandag 2 oktober 2006 @ 15:08 |
quote:Wasdanou voor opmerking? ![]() Zelfde kan gezegd worden over auto's. ![]() | |
NT-T.BartMan | maandag 2 oktober 2006 @ 15:58 |
quote:Is de NTV te groot of ben jij te groot??? Ik ben 1.90 en rij zonder rugproblemen op een NTV. |