Ik wil het serieus wel concreter maken. Ik durf alleen niet te zeggen of, en als, hoe laat, ik moet werken. Dus dan ga ik dat eerst eens uitpluizen.quote:
Goed zo, spijkers met koppen nu.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik wil het serieus wel concreter maken. Ik durf alleen niet te zeggen of, en als, hoe laat, ik moet werken. Dus dan ga ik dat eerst eens uitpluizen.
Altijd een pré.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:37 schreef Misstique het volgende:
Ik hier.
Hm, het is wel de dag na de ONZ meet, en dan ben ik moe en blut. Dus misschien kan het de week daarna. Ik ben niet zo van de korte termijn plannen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik wil het serieus wel concreter maken. Ik durf alleen niet te zeggen of, en als, hoe laat, ik moet werken. Dus dan ga ik dat eerst eens uitpluizen.
Pff, je zit ons gewoon te koppelen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed zo, spijkers met koppen nu.
Okee. Ik ook niet, maar de derde wassende maan, enzo. Hoe verder weg, hoe makkelijker het is om onder werk uit te komen, ook.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, het is wel de dag na de ONZ meet, en dan ben ik moe en blut. Dus misschien kan het de week daarna. Ik ben niet zo van de korte termijn plannen.
Dan volgende week, that is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Okee. Ik ook niet, maar de derde wassende maan, enzo. Hoe verder weg, hoe makkelijker het is om onder werk uit te komen, ook.
Ab-so-luut niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, je zit ons gewoon te koppelen.
Same here. Misschien dat we elkander telepanisch kunnen ondersteunen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:49 schreef Chowi het volgende:
Ik moet nog naar de supermarkt maar ik heb geen zin.
Ik voel nog niets.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Same here. Misschien dat we elkander telepanisch kunnen ondersteunen?
Goed plan. Bier.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:46 schreef rompompom het volgende:
Dateshow Bier en Frituur.
Als dat geen kijkcijferhit is, weet ik het ook niet meer.
LIEG NIET OVER DAT JE HET EEN GOED PLAN VINDT.quote:
En je weet nu ook wat het inhoudt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:12 schreef Janetje het volgende:
Hoi.
Ik krijg net een brief dat ik een Trans-Craniële Doppler Sonografie moet.
Ik moest het even 4 keer lezen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
En je weet nu ook wat het inhoudt?
En terecht.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Er zat een informatieboekje bij.
"Dit onderzoek is geheel ongevaarljk en zo goed als pijnloos. "quote:
Uhuhquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:23 schreef rompompom het volgende:
Whehe, op precies dezelfde manier wordt de stroomsnelheid in rivieren gemeten, trouwens!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektro-encefalografiequote:Op zaterdag 23 september 2006 14:26 schreef rompompom het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/ADCP
Water heeft een schrijnend gebrek aan hersenen, dus daar is geen vergelijkbaar onderzoek voorquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektro-encefalografie
Die ook, die ook, die ook, wat weet je daar over grote meneer?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Water heeft een schrijnend gebrek aan hersenen, dus daar is geen vergelijkbaar onderzoek voor
Tot ooit, J.!quote:Ritmische beta-golven met een veel duidelijke frequenties hebben te maken met diverse pathalogische of drug-gerelateerde oorzaken.
Nah.quote:
Bedoel je nou dat je een waterhoofd hebt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
ze gaan mij er toch ook mee onderzoeken.
Ik weet niet of ik durf. De minuten sjokken hier al, misschien staan ze stil daar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
Buiten is het geruisloos.
Het moment dat ik net naar de supermarkt fietste, was gewoon uniek. Er waren bijna geen auto's, alleen maar vogels. En het voelde onecht, alsof ik zweefde.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik durf. De minuten sjokken hier al, misschien staan ze stil daar.
Voelde je 'het'?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het moment dat ik net naar de supermarkt fietste, was gewoon uniek. Er waren bijna geen auto's, alleen maar vogels. En het voelde onecht, alsof ik zweefde.
En nee, ik heb niets op.
Oh, jij was het!quote:
Stuur me dat eens.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:04 schreef ehqo het volgende:
Dames en heren. Het voelde even alsof ik de ultieme melancholiek had gevonden.
'Belong - Who Told You This Room Exist?' is een van de mooiste nummers die ooit mijn hersens in zijn geslopen.
Voel je al iets?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:06 schreef rompompom het volgende:
[zwoel]
Hm hm.
[/zwoel]
Nu jij bij mij, want ik ben nog niet geweest. De zon komt er nu weer een beetje door, dus het moment lijkt daar!
Zorg dat je niet geschept wordt enzo!quote:
Maar ik gá helemaal niet naar de rozenparade!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
Ik wil je wel volgen naar de rozenparade, maar cammen, hó, dat gaat me te ver.
Ja, het is óf dat, óf niets.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar ik gá helemaal niet naar de rozenparade!
Ja. Hij heeft alles gelezen. De rest van het jaar ben ik verstoken van seks.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Heb je die kick van Dago gezien?
Des te meer reden om Ekko toch maar 's blauw te maken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft alles gelezen. De rest van het jaar ben ik verstoken van seks..
I like your way of thinking.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Des te meer reden om Ekko toch maar 's blauw te maken.
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja niet dus he, zit ik hier straks als enige zwêrte.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, want ik wor ook blauw binnenkort!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja niet dus he, zit ik hier straks als enige zwêrte.
Dat niet. Wél tegen het feit dat alles wat in deze reeks los en vast zit zo nodig ergens mod moet wordenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
Niets tegen Ecco hè.
Het is gewoon een goede reeks.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat niet. Wél tegen het feit dat alles wat in deze reeks los en vast zit zo nodig ergens mod moet worden.
Waarom zou ik Ekko blauw maken voor seks? Hij's een mannetje.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voorzichtig met die knopjes hè?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:35 schreef ehqo het volgende:
Notes voor iedereen!
Ah, voor elke nieuwe blauwe komt er nog wel een zwarte bijquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:34 schreef Mokster het volgende:
Ik verveel me.
Bef-technisch gezien.
Gooi snel ff forum-breed alle maikuul-topics dicht!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:35 schreef ehqo het volgende:
Notes voor iedereen!
Link, link?!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:!
Snel ecco! Geef je op voor de crewmeet!
Wat dat betreft moesten ze jou admin makenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:38 schreef mcDavid het volgende:
Het kleurt idd wel bij zijn avatar!
Heb je al een screenshot gemaakt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:39 schreef ehqo het volgende:
"Voor dit forum is privetoegang vereist."
Dooie mus.
Geen slecht idee, inderdaad!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat dat betreft moesten ze jou admin maken.
Dat wel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je al een screenshot gemaakt?.
Ik had heul verbaasd geweest als hij ook nog 's leesrechten had gegeven heurquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:39 schreef ehqo het volgende:
"Voor dit forum is privetoegang vereist."
Dooie mus.
Oy.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had heul verbaasd geweest als hij ook nog 's leesrechten had gegeven heur.
Maar we maken gewoon een screenshotje dat je blauw bent. Heeft Mt. ook wat te neuken op de meet.
Da's niet bruin, da's goud!quote:
Innig samenzijn? Intimiteit? Van elkaars vleselijke geneugten proeven?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah, ik kan het woord 'neuken' gewoon niet fatsoenlijk gebruiken. Het is zo... zo banaal.
Seks.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Innig samenzijn? Intimiteit? Van elkaars vleselijke geneugten proeven?
Oh ja. Haal het van me af!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar ik vind Ecco toch van een iets hoger niveau van BG.
Die heeft hem allang niet meer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar ik vind Ecco toch van een iets hoger niveau van BG.
Gelukkig niet zeg, wat een stuk verdriet was datquote:
Dan houd ik hem.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die heeft hem allang niet meer.
Nou, ik vind het bruin. Punt.quote:
Poep, is het meer ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:55 schreef JDude het volgende:
Goud is toch niet zó donker? Da's meer koper.
Messing is bijna lichter dan goud man!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:11 schreef rompompom het volgende:
Messing.
This is not self-explanatory.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Oude Turkse gewoontes zijn tof.
Ik keek zojuist een docu over een trouwerij in een Turks dorp. Zó schattig.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
This is not self-explanatory.
Ah, ok. Ideeën opgedaan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik keek zojuist een docu over een trouwerij in een Turks dorp. Zó schattig.
Oh, ik dacht autoradio's jatten enzoquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik keek zojuist een docu over een trouwerij in een Turks dorp. Zó schattig.
Don't tell Litso, maar er staat hem wat te wachtenquote:
Ja, ik heb de hele avond geen flikker te doen, trekken ze uitgerekend vanavond de stekker eruitquote:Ik las trouwens dat we heftig aan het aftellen (lees: het kan ieder moment gebeuren) zijn naar een downtime tot diep in de nacht. Mijn leven
We kunnen cammen!quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik heb de hele avond geen flikker te doen, trekken ze uitgerekend vanavond de stekker eruit.
Kweek eens wat vrienden!quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik heb de hele avond geen flikker te doen, trekken ze uitgerekend vanavond de stekker eruit.
Zijn er ook al doorstuurmailtjes waarmee hij voor iedere keer dat het doorgestuurd wordt 2 cent krijgt om de operatie te bekostigen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:20 schreef rompompom het volgende:
Ik lees net in een fotoboek dat AMD wéér een operatie moet ondergaan. AllemaalAMD
in je MSN naam ter ondersteuning!
Ondanks dat-ie verzekerd is? Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zijn er ook al doorstuurmailtjes waarmee hij voor iedere keer dat het doorgestuurd wordt 2 cent krijgt om de operatie te bekostigen?
Ja, die is vanavond dus wegquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kweek eens wat vrienden!
Arme Litso, langs de weg!
Ik bedoelde eigenlijk "wie is AMD en wat heeft hij?"quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ondanks dat-ie verzekerd is? Ik denk het wel.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, die is vanavond dus weg.
Oh, je bedoelde vrienden búiten een relatie. Bestaat dat?
Je bent een vrouwpersoon als je verwachtte dat ik dat uit je post zou halen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk "wie is AMD en wat heeft hij?"
Ok.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent een vrouwpersoon als je verwachtte dat ik dat uit je post zou halen.
Hij gaat nu onder de noemer X-Fi schuil. En hij suggereert heden ten dage dat-ie een beknelde zenuw in z'n arm heeft.
Maar goed, alweer teveel posts aan de knakkert besteed.
Sarcasme is aan jou ook niet besteed, mênquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok.
anyway, ik ga mijn msn naam er niet voor wijzigen.
Soms he, soms word ik gewoon droevig van de domheid van sommige mensen.quote:Kan je er als moslims niet beter voor zorgen dat er geen aanslagen meer plaatsvinden? Daar bespaar je meer levens mee dan het denken aan hoe slecht de armen het wel niet hebben.
Beetje hypocriet om wel aan die arme hongerende mensen te denken, maar tegelijk tig aanslagen te plegen waarbij tig onschuldige mensen de dood vinden...
nee.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sarcasme is aan jou ook niet besteed, mên
Ja. Laten we stoppen aan de hongerige kindertjes te denken en ons volledig richten op het níét plegen van aanslagen. Het zal misschien wat moeite kosten, maar als de hele gemeenschap meewerkt moet het lukken!quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[img]Kan je er als moslims niet beter voor zorgen dat er geen aanslagen meer plaatsvinden? Daar bespaar je meer levens mee dan het denken aan hoe slecht de armen het wel niet hebben.
Beetje hypocriet om wel aan die arme hongerende mensen te denken, maar tegelijk tig aanslagen te plegen waarbij tig onschuldige mensen de dood vinden...[/img]
Soms he, soms word ik gewoon droevig van de domheid van sommige mensen.
Ik droef met je medequote:Op zaterdag 23 september 2006 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Soms he, soms word ik gewoon droevig van de domheid van sommige mensen.
OPHOUWE.quote:Op zondag 24 september 2006 01:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Blossom. zegt:
Ik sop nooit ik ben een heel degelijk meisje!
Strak wit.quote:
Oh okay.quote:Op zondag 24 september 2006 01:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zie je die wolk kubusjes? Dat ben ik.
Hai, alles wel? Downtime overleeft? Of heb je vreemde littekens op je polsen?quote:Op zondag 24 september 2006 01:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo!
Alweer geen PI.quote:Op zondag 24 september 2006 01:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo!
Valide.quote:Op zondag 24 september 2006 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
OH, sorry van de PI. Ik moest inloggen en moest vinkjes aanvinken en tijdens het vinken ben ik de Pi vergeten aan te vinken. Klikken.
quote:Op zondag 24 september 2006 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
OH, sorry van de PI. Ik moest inloggen en moest vinkjes aanvinken en tijdens het vinken ben ik de Pi vergeten aan te vinken. Klikken.
Stamp 'm kapot!!!quote:Op zondag 24 september 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, daar hejje er één.
Iemand deed het! Ik deed het er niet om!quote:Op zondag 24 september 2006 02:12 schreef Ghostbuster het volgende:
ehqo wat heb jij nou verdomme voor kleur
Damn de zwarte's worden weer is uitgeroeidquote:Op zondag 24 september 2006 02:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Iemand deed het! Ik deed het er niet om!
Komen de muren al op je af?quote:Op zondag 24 september 2006 02:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Damn de zwarte's worden weer is uitgeroeid
Je zocht een gummetje onder het bureau van Dago?quote:Op zondag 24 september 2006 02:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Iemand deed het! Ik deed het er niet om!
Like that's gonna happen.quote:Op zondag 24 september 2006 11:19 schreef Chowi het volgende:
Ze willen gewoon dat FOK!kers iets aan hun sociale leven gaan doen.
Tiekquote:Op zondag 24 september 2006 12:01 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Je hebt het naar je zin gehad zie ik.quote:Op zondag 24 september 2006 12:18 schreef Bizznitch het volgende:
Hardrock, zoenende mannen, verlepte ouwe tang die losgaat op rammstein, mannetje van 80 dat aan je bips zit, gratis drinken omdat je een meisje bent, jongens die van hun kruk aftiefen, breezahs die tussen metalheads staan te "rocken", hiphopper die de weg kwijt is, politie overal.
ja ik ben weer uit geweest.
Ik zal de foto's aan niemand doorsturen.quote:Op zondag 24 september 2006 12:34 schreef Chowi het volgende:
Het gaat, Ecco. Het gaat.
Doe maar niet. Dan vertel ik niemand over die tangaslip. *wink wink.quote:Op zondag 24 september 2006 12:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zal de foto's aan niemand doorsturen.
Het was idd leuk jaquote:Op zondag 24 september 2006 12:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je hebt het naar je zin gehad zie ik.
WAAR HEB JIJ HET OVER?!quote:Op zondag 24 september 2006 12:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dan vertel ik niemand over die tangaslip. *wink wink.
Klinkt als een crewmeet.quote:Op zondag 24 september 2006 12:18 schreef Bizznitch het volgende:
Hardrock, zoenende mannen, verlepte ouwe tang die losgaat op rammstein, mannetje van 80 dat aan je bips zit, gratis drinken omdat je een meisje bent, jongens die van hun kruk aftiefen, breezahs die tussen metalheads staan te "rocken", hiphopper die de weg kwijt is, politie overal.
Waar vind je dit soort taferelen dan?quote:Op zondag 24 september 2006 12:18 schreef Bizznitch het volgende:
Cafe Swafquote:Op zondag 24 september 2006 14:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waar vind je dit soort taferelen dan?
Alleen zit er dan een vrouw van ogenschijnlijk een jaar of 60, met een Leffe Blond in haar hand, aan de mannenbillen.quote:
Nou ja. Je weet wel. Laatst.quote:
OH NEE, HAHA, JE HEBT GELIJK. DAT WAS IEMAND ANDERS.quote:Op zondag 24 september 2006 14:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt. KNIP OOG, KNIP OOG.
Ik kreeg je smsje nog maar was te brak om nog terug te smsenquote:Op zondag 24 september 2006 14:38 schreef Janetje het volgende:
Damn ik ben zo brak als de tering.
Drie verschillende cocktails achter elkaar is misschien niet zo heel handig..
Hoiquote:Op zondag 24 september 2006 15:09 schreef JDude het volgende:
Buh.
Zondagen. Nutteloos.quote:
Daar kom ik goed weg.quote:Op zondag 24 september 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
OH NEE, HAHA, JE HEBT GELIJK. DAT WAS IEMAND ANDERS.
Past wel goed bij me, dat wel.quote:
Je lichaam over een bank, stoel of bed draperen en eindeloos staren met een muziekje op is soms helemaal zo slecht nog niet.quote:
Oh. ja. uiteraard.quote:
ahuh 14.gifquote:Op zondag 24 september 2006 15:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je lichaam over een bank, stoel of bed draperen en eindeloos staren met een muziekje op is soms helemaal zo slecht nog niet.
Sterker nog. Dat is puick.quote:Op zondag 24 september 2006 15:51 schreef ehqo het volgende:
Je lichaam over een bank, stoel of bed draperen en eindeloos staren met een muziekje op is soms helemaal zo slecht nog niet.
Het bewijs dat er tóch wat goeds uit Enschede kan komen.quote:Op zondag 24 september 2006 16:11 schreef ehqo het volgende:
Grolsch.
Enschedequote:Op zondag 24 september 2006 16:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Het bewijs dat er tóch wat goeds uit Enschede kan komen.
quote:
Tof. Heb je nog gescored of..quote:Op zondag 24 september 2006 18:07 schreef rompompom het volgende:
2-6 winnen is nooit onprettig. Heb jij nog voor de lol in het veld gestaan, E.?
Neen, ik ben verdedigert. En nee, die twee tegengoals kon ik niks aan doenquote:Op zondag 24 september 2006 18:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
!
[..]
Tof. Heb je nog gescored of..
zou ik ook zeggenquote:Op zondag 24 september 2006 18:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neen, ik ben verdedigert. En nee, die twee tegengoals kon ik niks aan doen
wiens kont heb jij eigenlijk gelikt?quote:Op zondag 24 september 2006 18:46 schreef ehqo het volgende:
Ik wil het er niet over hebben RPP.
Helemaal niemand. Het gebeurde gewoon.quote:Op zondag 24 september 2006 18:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
wiens kont heb jij eigenlijk gelikt?
Jaaajaa...quote:Op zondag 24 september 2006 18:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neen, ik ben verdedigert. En nee, die twee tegengoals kon ik niks aan doen
Was het zo erg?quote:Op zondag 24 september 2006 18:46 schreef ehqo het volgende:
Ik wil het er niet over hebben RPP.
9-3 en een enkelblessure. Samengevat.quote:Op zondag 24 september 2006 18:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Was het zo erg?Je speelt toch niet toevallig bij Lisse 6? Want die hebben we wel een beetje weggespeeld vandaag. Het werd 2-6, maar dubbele cijfers behoorden tot de mogelijkheden.
Het forum wordt weer wat trager, geloof ik. Straks weer effe eruit?
Dan is 'bah' een betere samenvattingquote:Op zondag 24 september 2006 19:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
9-3 en een enkelblessure. Samengevat.
Mwah.. een keer of 2 misschien.quote:Op zondag 24 september 2006 20:00 schreef Mokster het volgende:
Geen idee.
Aha!quote:Op zondag 24 september 2006 20:06 schreef mcDavid het volgende:
Mwah.. een keer of 2 misschien.
Per week.
quote:
Daardoor ruikt het lekker buiten.quote:Op zondag 24 september 2006 20:09 schreef JDude het volgende:
Het regent.
Nee. Ik ben gewoon dom.quote:Op zondag 24 september 2006 20:19 schreef JDude het volgende:
Dat grapje begint een beetje oud te worden, hm?
Waar haal je dát nou weer vandaan?quote:
Strak planquote:Op zondag 24 september 2006 20:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon dom.
Ik moet écht minder drugs gaan gebruiken.
Ja preciesquote:
Minder Fok!ken.quote:Op zondag 24 september 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
Het moest. Ik moest alles van vorige week nog maken.
Lieve, lieve schat. Ik was ziek.quote:
Grapje, lieve, lieve schat.quote:
Ik voel me ineens stukken beter!quote:Op maandag 25 september 2006 10:05 schreef Q. het volgende:
Het is altijd tijd voor werk, Moks.
Nee hoorquote:Op maandag 25 september 2006 09:08 schreef Misstique het volgende:
Moe. Blegh. Maandagen zuigen.
Wellus!quote:
Hey, zullen we zo lunchen?quote:Op maandag 25 september 2006 10:49 schreef Mokster het volgende:
Mijn dag is weer goed.
Vanwege de kont van mijn collega.
Die in spijkerbroek nog prettiger is om te bekijken dan in pak.
Werken is tof!
Ik had van jou als verstokte kasthomo wel wat anders verwacht, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 september 2006 10:53 schreef Q. het volgende:
De achterwerken van mijn collega's zijn niet bijzonder interessant. Ik heb dan ook louter mannelijke collega's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |