Ik wil het serieus wel concreter maken. Ik durf alleen niet te zeggen of, en als, hoe laat, ik moet werken. Dus dan ga ik dat eerst eens uitpluizen.quote:
Goed zo, spijkers met koppen nu.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik wil het serieus wel concreter maken. Ik durf alleen niet te zeggen of, en als, hoe laat, ik moet werken. Dus dan ga ik dat eerst eens uitpluizen.
Altijd een pré.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:37 schreef Misstique het volgende:
Ik hier.
Hm, het is wel de dag na de ONZ meet, en dan ben ik moe en blut. Dus misschien kan het de week daarna. Ik ben niet zo van de korte termijn plannen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik wil het serieus wel concreter maken. Ik durf alleen niet te zeggen of, en als, hoe laat, ik moet werken. Dus dan ga ik dat eerst eens uitpluizen.
Pff, je zit ons gewoon te koppelen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed zo, spijkers met koppen nu.
Okee. Ik ook niet, maar de derde wassende maan, enzo. Hoe verder weg, hoe makkelijker het is om onder werk uit te komen, ook.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, het is wel de dag na de ONZ meet, en dan ben ik moe en blut. Dus misschien kan het de week daarna. Ik ben niet zo van de korte termijn plannen.
Dan volgende week, that is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Okee. Ik ook niet, maar de derde wassende maan, enzo. Hoe verder weg, hoe makkelijker het is om onder werk uit te komen, ook.
Ab-so-luut niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, je zit ons gewoon te koppelen.
Same here. Misschien dat we elkander telepanisch kunnen ondersteunen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:49 schreef Chowi het volgende:
Ik moet nog naar de supermarkt maar ik heb geen zin.
Ik voel nog niets.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Same here. Misschien dat we elkander telepanisch kunnen ondersteunen?
Goed plan. Bier.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:46 schreef rompompom het volgende:
Dateshow Bier en Frituur.
Als dat geen kijkcijferhit is, weet ik het ook niet meer.
LIEG NIET OVER DAT JE HET EEN GOED PLAN VINDT.quote:
En je weet nu ook wat het inhoudt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:12 schreef Janetje het volgende:
Hoi.
Ik krijg net een brief dat ik een Trans-Craniële Doppler Sonografie moet.
Ik moest het even 4 keer lezen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
En je weet nu ook wat het inhoudt?
En terecht.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Er zat een informatieboekje bij.
"Dit onderzoek is geheel ongevaarljk en zo goed als pijnloos. "quote:
Uhuhquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:23 schreef rompompom het volgende:
Whehe, op precies dezelfde manier wordt de stroomsnelheid in rivieren gemeten, trouwens!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektro-encefalografiequote:Op zaterdag 23 september 2006 14:26 schreef rompompom het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/ADCP
Water heeft een schrijnend gebrek aan hersenen, dus daar is geen vergelijkbaar onderzoek voorquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektro-encefalografie
Die ook, die ook, die ook, wat weet je daar over grote meneer?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Water heeft een schrijnend gebrek aan hersenen, dus daar is geen vergelijkbaar onderzoek voor
Tot ooit, J.!quote:Ritmische beta-golven met een veel duidelijke frequenties hebben te maken met diverse pathalogische of drug-gerelateerde oorzaken.
Nah.quote:
Bedoel je nou dat je een waterhoofd hebt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
ze gaan mij er toch ook mee onderzoeken.
Ik weet niet of ik durf. De minuten sjokken hier al, misschien staan ze stil daar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
Buiten is het geruisloos.
Het moment dat ik net naar de supermarkt fietste, was gewoon uniek. Er waren bijna geen auto's, alleen maar vogels. En het voelde onecht, alsof ik zweefde.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik durf. De minuten sjokken hier al, misschien staan ze stil daar.
Voelde je 'het'?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het moment dat ik net naar de supermarkt fietste, was gewoon uniek. Er waren bijna geen auto's, alleen maar vogels. En het voelde onecht, alsof ik zweefde.
En nee, ik heb niets op.
Oh, jij was het!quote:
Stuur me dat eens.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:04 schreef ehqo het volgende:
Dames en heren. Het voelde even alsof ik de ultieme melancholiek had gevonden.
'Belong - Who Told You This Room Exist?' is een van de mooiste nummers die ooit mijn hersens in zijn geslopen.
Voel je al iets?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:06 schreef rompompom het volgende:
[zwoel]
Hm hm.
[/zwoel]
Nu jij bij mij, want ik ben nog niet geweest. De zon komt er nu weer een beetje door, dus het moment lijkt daar!
Zorg dat je niet geschept wordt enzo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |