Andere opzet heb ik begrepen, minder spier, meer cardio en andere dingen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:22 schreef Dave het volgende:
En waarom is Achmea leuker dan Fitplaza (afgezien van het feit dat jij er les gaat geven natuurlijk...)?
Daaar zou jij geen moeite mee moeten hebben,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:40 schreef Dave het volgende:
En je staat te kijk voor het winkelend publiek!
Ik denk dat je je daarin vergist.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:42 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Daaar zou jij geen moeite mee moeten hebben,. Ik weet me nog een foto van je te herinneren, zal eens kijken of ik die na al die jaren nog heb,
.
Ik heb er echt ooit een gehad hoor,quote:
Ow, dat kan ik wel begrijpen hoor,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:49 schreef Dave het volgende:
Oh, dat geloof ik wel, maar je vergist je in het feit dat ik graag te kijk sta in een fitness centrum..
Yup hij is goedkoper,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:47 schreef gaai het volgende:
Mijn ervaring met dat te kijk staan voor het winkelend publiek is dat het winkelend ( wat nog niet winkelt, maar onderweg is naar of terugloopt van de winkels ) publiek minder naar jou kijkt dan jij naar hen.......beetje zoals je je minder bekeken voelt als je op een terrasje zit dan als je erlangs loopt....
Verder heb ik overigens geen enkel idee of het bij fitplaza minder leuk is dan bij Achmea......ik heb nooit de behoefte gevoeld om elke sportschool in de omgeving te testen, deze is namelijk op 2 minuten fietsen van waar ik woon ( wat technisch gezien ook loopafstand is eigenlijk )......ik weet alleen dat het bij Achmea leuk is en als ik de mensen mag geloven ook goedkoper......
Dus ga vooral niet af op wat ik te melden heb.........![]()
Geef nu niet teveel weg,quote:
Woon je ook in "de mossen"?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:04 schreef gaai het volgende:
Ik kom elke dag langs je huis( okay, tenzij de kabouter vrij is van school.......)
'k Woon een stukje verderop...zeg maar die rotonde richting Kampen en dan de 3e links, 2e links........
Yep.....je krijgt alleen korting als je wél bij Achmea verzekerd bent......quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:05 schreef Dave het volgende:
Kun je bij Achmea ook terecht als niet Achmea-verzekerde trouwens?
Volgens mij wel, ik heb hier een collega die na 3 jaar Fitplaza geswitcht is naar Achmea,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:05 schreef Dave het volgende:
Kun je bij Achmea ook terecht als niet Achmea-verzekerde trouwens?
De "mossen" zijn aan de rechterkant....ik woon aan de linkerkant....de "grassen"....quote:
quote:
Ah, ok, dan zal ik me wel verteld hebben!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:07 schreef gaai het volgende:
[..]
De "mossen" zijn aan de rechterkant....ik woon aan de linkerkant....de "grassen"....![]()
Of ik.....da's heel goed mogelijk.......ik heb namelijk de 'weg-uitleg-skillz' van het achtereind van een demente koe......en ik ben niet te beroerd dat toe te geven ....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ok, dan zal ik me wel verteld hebben!.
Ik ben je vast wel eens tegengekomen, maar waar,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:11 schreef gaai het volgende:
[..]
Of ik.....da's heel goed mogelijk.......ik heb namelijk de 'weg-uitleg-skillz' van het achtereind van een demente koe......en ik ben niet te beroerd dat toe te geven ....![]()
Nee, ik zit helemaal verkeerd. Ik rekende richting Hasselt, terwijl jij richting Kampen ging. ;-).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:11 schreef gaai het volgende:
[..]
Of ik.....da's heel goed mogelijk.......ik heb namelijk de 'weg-uitleg-skillz' van het achtereind van een demente koe......en ik ben niet te beroerd dat toe te geven ....![]()
Gewoon Fioringras zeggen hoor,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, ik zit helemaal verkeerd. Ik rekende richting Hasselt, terwijl jij richting Kampen ging. ;-).
Daar zitten inderdaad de raai-, manna- en andere grassen. Net als Sitethief, die volgens mij op F....-gras zit zo te zien.
Ouwe foto, nu wonen de oude buren van Dave er blijkbaar,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:22 schreef Waxxer het volgende:
Zo Sitethief, huis van de buren staat te koop??
Volgens mij staat de auto van de oude buurvrouw op de oprit naast die van jullie. Dus ik denk dat ze er hier al wonen. Hebben ze het huis juist nu niet weer te koop staan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ouwe foto, nu wonen de oude buren van Dave er blijkbaar,. Wel aardige lui, dat wel, Maar het huis daar weer naast staat wel te koop ja,
.Maar dat kan jij vast niet betalen,
.
Hoo hoo, ik werk bij een oliemaatschappij...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ouwe foto, nu wonen de oude buren van Dave er blijkbaar,. Wel aardige lui, dat wel, Maar het huis daar weer naast staat wel te koop ja,
.Maar dat kan jij vast niet betalen,
.
Ow, zo oud is die foto dus ook weer niet, nee het huis wat te koop staat is nr, 47 , die zijn nl tijdje terug gescheiden..........quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens mij staat de auto van de oude buurvrouw op de oprit naast die van jullie. Dus ik denk dat ze er hier al wonen. Hebben ze het huis juist nu niet weer te koop staan?
Ging jij nu niet op jezelf wonen of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ow, zo oud is die foto dus ook weer niet, nee het huis wat te koop staat is nr, 47 , die zijn nl tijdje terug gescheiden..........
Ik ga het huis uit en 1000m verder in een beschermde woning van het RIBW. Heb nl. Asperger.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ging jij nu niet op jezelf wonen of heb ik dat verkeerd begrepen?![]()
+
=
![]()
Altijd nog beter dan het Aa-bad.....da's helemaal waardeloosquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:13 schreef Radobe het volgende:
Goeiemorgen.. Wat valt dat Hanzebad tegen zeg. Ik dacht dat het mooi was. En de helft van de bubbelbaden/stoombadn deed het niet eens.
Goeie kans dat ie bij mijn zusje heeft gezeten gaat zitten. Die zit nu op een ander locatie.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:18 schreef gaai het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan het Aa-bad.....da's helemaal waardeloos![]()
Ow Sitethief....de jongste zit buiten de wijk op school ( spraak-/taalachterstand ) vandaar da'k elke dag langs je huis kom.....de oudste zit hier vlakbij op school ( minuutje lopen ofzo)
Hmm.. dus ik moet a.s vrijdag toch maar niet mijn hoofd kaalscheren; twee hondjes meenemen en zeggen dat de Islam een achterlijke cultuur is?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ga het huis uit en 1000m verder in een beschermde woning van het RIBW. Heb nl. Asperger..
http://www.autsider.net/spectrum/asperger-syndroom.htmquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hmm.. dus ik moet a.s vrijdag toch maar niet mijn hoofd kaalscheren; twee hondjes meenemen en zeggen dat de Islam een achterlijke cultuur is?![]()
Heb je daar een goeie infosite over; over asperger? Ik heb over dat zeg maar wel de klok horen luiden, maar...
Is dat in dat grote complex waarin ook het logeerhuis en kinderdagverblijf zitten?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ga het huis uit en 1000m verder in een beschermde woning van het RIBW. Heb nl. Asperger..
Nope, zijn twee woningen die net aangekocht zijn, eentje met 4 en eentje met 5 plekken. Is beschermd (er is van 4 tot 9 overdag iemand aanwezig) wonen, je moet jezelf redden maar je word daarin wel begleid.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is dat in dat grote complex waarin ook het logeerhuis en kinderdagverblijf zitten?
Goedenmorgen, nu moet je wel ff wat geld gaan tellen hé, anders ben je geen Blauwvinger meer,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goeie morgen ... vandaag post ik vanuit Epe
dagje vrij.. kom net me nest uit rollen
GOEIEMORGEN ZWOLLE!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Goedenmorgen, nu moet je wel ff wat geld gaan tellen hé, anders ben je geen Blauwvinger meer,.
mogge Gaaiquote:
quote:
briefjes van 20 euro welquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:58 schreef Sitethief het volgende:
[..], koper is niet echt gezond heur,
.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
briefjes van 20 euro weldie zijn ook blauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |