quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:22 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik woon sinds 10 december 2000 in onze flat. Heb nu 245 punten bij de woningzoeker en ga er pas uit zodra ik genoeg geld heb gespaard en mijn rijbewijs heb gehaald. Ik ben al bezig met aanvullende inboedel, namelijk de X-box 360 (ik moet het maar ff kwijt, want ik heb m bij het verlengen van mn abonnement gekocht voor 80 euro!)
Ik neem alleen 1 jarige abonnementen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:58 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Aanvullende inboedel zegt ie...
Ik begin niet aan die dingen; voor mn eigen bestwil
Geweldig overigens he, wat je tegenwoordig allemaal cadeau krijgt bij die abonnementen; zo ben ik al een jaartje de trotse bezitter van een digitale videocamera; die nu nog voor zo'n 300 euro in de mediamarkt ligt.wel twwejarig abonnement; dus moet nog een jaartje wachten voordat ik nieuw speelgoed mag uitzoeken...
![]()
het is net goede tijdenquote:
idd, het scheelt een hoop nodeloos F5-en als je halverwege bij kunt lezen toch?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is net goede tijdenje kunt ook halverwege invallen en meeleven met het drama
Ik ook,quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ahhhhhh wat een DRAMA! LOL
ik heb zin in de meet?
STA meet Zwollequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:17 schreef Integrity het volgende:
Welke meet?
Wanneer was die ook weer gepland?quote:
Fitcare in Heerde!quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:27 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede sportschool in Zwolle. (ja ik ga eindelijk iets aan mijn buik doen,)
Maar ik wil niet iets dat zo duur is ala Fitplaza, en dat nog wel goed te bereiken is met de fiets/OV (dat ik dus niet bezweet aankom,)
Weet iemand een goed adresje?
Hoe duur is Fitplaza eigenlijk......?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:27 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede sportschool in Zwolle. (ja ik ga eindelijk iets aan mijn buik doen,)
Maar ik wil niet iets dat zo duur is ala Fitplaza, en dat nog wel goed te bereiken is met de fiets/OV (dat ik dus niet bezweet aankom,)
Weet iemand een goed adresje?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:36 schreef gaai het volgende:
[..]
Hoe duur is Fitplaza eigenlijk......?
Achmea Healthcenter in Stadshagen is véle malen leuker trouwens.......![]()
(hoi Barra
![]()
![]()
)
ik hoor niets?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:50 schreef Devlinsect het volgende:
Ik hoor zojuist een paar keer gerommel in de lucht. Lijkt op onweer maar klinkt langer. Geen donkere wolken in de lucht.
Kan iemand dit mysterie onthullen?
Ik vermoed hier een relatie?quote:
Ik stond met meerdere collega's buiten een sigaret te paffen. We wisten niet wat het was. En op het moment van schrijven was het al voorbij.quote:
quote:
Jij woont bij mij in de buurt gok ik,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:17 schreef gaai het volgende:
Hm.....hier hebben we vanmiddag toch echt wel een fikse bui gehad.......maar ik geloof niet dat ik onweer heb gehoord.
(Barra, mop....niet iederéén hoeft het te weten van ons en het dekentje![]()
![]()
)
Ik raak geinteresseerd, tis nl. op loopafstand,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:49 schreef gaai het volgende:
Als jij ook in Stadshagen woont, zeker.......zo groot is het (nog) niet![]()
Maar serieus......de sportschool daar is érg leuk en gezellig.......niet in de laatste plaats omdat ik daar les ga geven(al kom je me niet vaak tegen als je alleen gaat fitnessen, natuurlijk......)
yup,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:43 schreef gaai het volgende:
Ik zoeken, zoeken........is er heel geen eigen site..........teleurstellend
Nou ja....als het op loopafstand is, kan je gewoon een keertje langsgaan om te kijken natuurlijk......![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:17 schreef gaai het volgende:
Hm.....hier hebben we vanmiddag toch echt wel een fikse bui gehad.......maar ik geloof niet dat ik onweer heb gehoord.
(Barra, mop....niet iederéén hoeft het te weten van ons en het dekentje![]()
![]()
)
Les geven? Wat voor les (toekomstig) collega?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:49 schreef gaai het volgende:
Als jij ook in Stadshagen woont, zeker.......zo groot is het (nog) niet![]()
Maar serieus......de sportschool daar is érg leuk en gezellig.......niet in de laatste plaats omdat ik daar les ga geven(al kom je me niet vaak tegen als je alleen gaat fitnessen, natuurlijk......)
Ik neem aan dat jij geen les gaat geven op een sportschool hoop ik!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Les geven? Wat voor les (toekomstig) collega?![]()
Dat ik jou maar eens tegenkwam in de stad zaterdag he!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:03 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen les gaat geven op een sportschool hoop ik!
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:03 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen les gaat geven op een sportschool hoop ik!
Het is dat er mensen keken anders had ik je geknuffeld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:16 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dat ik jou maar eens tegenkwam in de stad zaterdag he!
Liever jij dan ik, kom je vrijdag ook nog? Indien ja, na 21.00 uur lolquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:18 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nee; hoewel het af en toe wel net sport is; voor de klas staan..
![]()
Waarschijnlijk wel; behalve als er onverwacht iets tussenkomt enzo.. Maar weten we al waar die hele handel (vanaf 9 uur jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:22 schreef navvy het volgende:
[..]
Liever jij dan ik, kom je vrijdag ook nog? Indien ja, na 21.00 uur lol
Vind ikquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:34 schreef navvy het volgende:
Opzich heb je een punt, ik ga niet mee eten dus vanaf 21.00 uur maar ff een centraal punt afspreken, Sally's?
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:19 schreef Sitethief het volgende:
*knipt licht aan*
Goedenmorgen Zwolle,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |