Is helemaal goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:17 schreef lienelien het volgende:
OK go?
Ik dacht ze al te herkennen van je topicquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is helemaal goed
Lienelien + 1
In de rest van het topic dubbele punten!
Slimquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik dacht ze al te herkennen van je topic
ja, maar, maar... ik ken er nog niets vanquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
SlimMaarre ga eens heul snel posten daar als je er toch al stiekem bent
![]()
![]()
Ik heb twee clips in de OP staanquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, maar, maar... ik ken er nog niets van![]()
iemand voorkeuren voor een categorie?
is het melkweg? paradiso? en wanneer was het nou ook alweer? en op welke dag is dat dan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb twee clips in de OP staan![]()
Indie natuurlijk
En ga je nou mee naar Lilly? Gaat morgen in de verkoop
Ik heb het in het vorige topic gezegdquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
is het melkweg? paradiso? en wanneer was het nou ook alweer? en op welke dag is dat dan?![]()
Nah, hij zal toch wel even hebben gekeken of er een nieuwe is?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dit is zielig voor Yuri..
Denk het niet nee (dubbele punten hequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:25 schreef peaceman het volgende:
nog even snel een tvp in de hoop dat het topic morgenochtend nog looptyeah right...
ja, mèn, ik heb net voor de derde keer op een rij 12 uur aaneen gewerktquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het in het vorige topic gezegdIn paradiso op 10 november (een vrijdag)
Jeequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, mèn, ik heb net voor de derde keer op een rij 12 uur aaneen gewerkt![]()
Kga welmeeGaat donderdag nog door voor hoe het er nu uitziet?
Moet nog even vrij regelen namelijk
nee. britpop zei ikquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef Grim. het volgende:
Coldplay ???
Weet je meteen hoe groot mijn kennis van britpop isquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee. britpop zei iken London Calling
je mag best even opzoeken wat dat inhoudt anders
de band van Alexander dus ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:32 schreef MaJo het volgende:
Oh hoe ze eerst heetten? Dat weet ik echt niet meer
Dat snap ik jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
de band van Alexander dus ja.
Tja dat vind ik, maar misschien heb je dat alleen als je ze meer dan 4 keer gezien hebt..quote:
Ik heb ze 3 keer gezien en vind ze helemaal geweldigquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dat vind ik, maar misschien heb je dat alleen als je ze meer dan 4 keer gezien hebt..![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dat vind ik, maar misschien heb je dat alleen als je ze meer dan 4 keer gezien hebt..![]()
Misschien niet vanacht, wellicht morgen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lien doe mij het puntje maar, dit gaat toch niemand raden
Neequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lien doe mij het puntje maar, dit gaat toch niemand raden
paradiso was vroeger een *wat voor 'n gebouw*quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:39 schreef MaJo het volgende:
2x per jaar in Paradiso die andere X snap ik niet
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:40 schreef peaceman het volgende:
ow kerk..
Als muziekliefhebber hoor je deze band toch wel te kennen hoor...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:43 schreef lienelien het volgende:
engerds
refereert natuurlijk naar hetgeen wat daar direct voor zou komen te staan, Paradiso dus.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
London Calling is X keer per jaar in X en dat was vroeger een X.
ja die engerd linksvoor herken ik wel..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als muziekliefhebber hoor je deze band toch wel te kennen hoor...
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:44 schreef vipergts het volgende:
hippies
ken d'r niets vanquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:49 schreef peaceman het volgende:
Majo en Lienelien eens snel kopen die lui!
Herken het ook alleen van Trivia, verder nooit van gehoord. Maar zal het eens beluisterenquote:
daarom juist! Wereldband die helaas niet meer bestaatquote:
Ja zag er laatst een item overquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:52 schreef lienelien het volgende:
wist je touwens hè..dat Amsterdam een echte Eisbar heeft?
Klik er dan eens op.quote:
Hij speelt het af maar dan hoor ik nietsquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klik er dan eens op.![]()
Dit fragment is wel van Eva Cassidy, maar dat is niet het antwoord op mijn vraag.
Da's gek, want bij de anderen doet ie het wel. Heb je je geluid niet op mute staan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef MaJo het volgende:
Hij speelt het af maar dan hoor ik niets
Dan weet ik hem nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit fragment is wel van Eva Cassidy, maar dat is niet het antwoord op mijn vraag.
Ja he?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef NoSigar het volgende:
Het is wel heel kort hé.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:04 schreef MaJo het volgende:
Kabeltje bleek niet goed in de stereo te zitten
The wizard of Oz?
Nee, het is vast een kutnummer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Dat heb ik gedaan omdat de titel anders wel erg veel weggeeft. En als je het nummer kent, zou je hieraan genoeg moeten hebben.
En het downloaden gaat zo ook veel sneller.
Dorothy ís echt!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef MaJo het volgende:
Of in het echt?
Eva Cassidy toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef MaJo het volgende:
Of in het echt? Diana Ross
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef MaJo het volgende:
Of in het echt? Diana Ross
Ja sorry, had het allemaal iets te laat doorquote:
Jaaaaaa!!!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:09 schreef MaJo het volgende:
Oh nee Diana Ross is in the WizJe bedoelt wie dorothy in The Wizard of oz is? Judy Garland toch?
Ik dacht het te herkennen maar toen begon wyccie ineens over Eva Cassidy en ik dacht aan the OZquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja sorry, had het allemaal iets te laat doorJe vraag is ook wel een beetje onduidelijk
Het verbaasd me dat niemand verder Somewhere over the rainbow herkent
Dat heb ik helemaal nergens staanquote:
Stanley begon daar over! Eva heeft het gecoverd, het fragment dat ik liet horen was van haar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik dacht het te herkennen maar toen begon wyccie ineens over Eva Cassidy
Het heeft wel iets met koffie te maken jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:13 schreef wyccie het volgende:
Pfff, best lange titel toch?
Het verhaal van een koffiehandelaar uit Nederlands-Indië. Zoiets?
Ik zat al te zoekenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik kwam het tegen in een ander topic en vond het wel noemenswaardig
Er mist nog 1 woordquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:14 schreef NoSigar het volgende:
of de koffieveilingen der handelsmaatschappy
Iets in die geest iig.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:16 schreef NoSigar het volgende:
nederlandse handelsmaatschappij is het.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:21 schreef MaJo het volgende:
Gaan we het topic niet meer volspammen, slaat het meteen dood
Doe je wel voorzichtigquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:24 schreef MaJo het volgende:
Als dat echt zo is spring ik uit het raam
Dat is geen excuus, La Mancha is goed (vaarwel Majo)quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig![]()
Heb het boek nog nooit gelezen dus ik zou het niet weten.
Ze heet wyccie en het is een dubbele punten topicquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:28 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, La Mancha is goed (dag Majo)
Wiccy +1
kan nog hard aankomen, zegquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
Hee, niet springen he! Tenzij je op de begane grond woont. Dan mag dat.
Lees de op eensquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:30 schreef Tha_wrecka het volgende:
hmm ik gooi er even een snelle makkelijke vraag in om the crowd op gang te krijgen;
Hoe heet het lid van K3 dat deze week is bevallen van haar 2e kind?
2e vraag:
"Wie zong het orgineel genaamd: "Heart of Gold" ?
Heel verstandigquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:32 schreef Tha_wrecka het volgende:
hmm naja laat die K3 vraag dan maar zitten... zojuist de OP gelezen...
Fijn dat je het even meldt. Issues, haha, lekker Nederlands, maar nee hoor, maar jij kondigt aan uit het raam te springen, dus ik neem even netjes afscheid.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze heet wyccie en het is een dubbele punten topic![]()
Hebben we issues ofzo?
Jij moet het antwoord geven. Niet ik!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:33 schreef Tha_wrecka het volgende:
Wyccie: Is het meest vertaalde NL'se boek Anne Frank?
Da's het boek dat ik bedoel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:33 schreef Grim. het volgende:
Het achterhuis?
Ga voortaan die frustraties maar even lekker op jezelf afreageren in plaats van op mij... Verzin jij maar even een beter woord voor issues in het Nederlands (of weet je niet wat het betekend?). Maar liev dat je afscheid van me neemtquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:33 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Fijn dat je het even meldt. Issues, haha, lekker Nederlands, maar nee hoor, maar jij kondigt aan uit het raam te springen, dus ik neem even netjes afscheid.
Stom dat k daar niet aan dachtquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's het boek dat ik bedoel.
Grim. +2
Hey dartquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:34 schreef dartfanaat het volgende:
Even een hele snelle groet vanuit het zuiden
(tvp enzo)
Hoi Mayoquote:
Je doet wel vaker raar tegen me, en snap gewoon niet waaromquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:36 schreef NoSigar het volgende:
Ik heb geen frustaties hoor, niet met iemand hier, snap je probleem niet zo, behalve dat je suicidaal leek...
Nee, jij was niet aan de beurt om een vraag te stellen. Dacht dat je zei dat je de OP had gelezen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:37 schreef Tha_wrecka het volgende:
nou als we dan toch op de letter nauwkeurig alles gaan bijhouden dan is het antwoord op de vraag van Wyccie: Het dagboek van Anne Frank. en heb ik dus de punten
Niemand antwoord op mijn vraag?
Nogmaals: lees de OP aub.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:37 schreef Tha_wrecka het volgende:
nou als we dan toch op de letter nauwkeurig alles gaan bijhouden dan is het antwoord op de vraag van Wyccie: Het dagboek van Anne Frank. en heb ik dus de punten
Jij vraagt alleen of anne frank het boek is en jij mag helmaal geen vraag stellen want je bent niet aan de beurtquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:37 schreef Tha_wrecka het volgende:
Hoi Yurithemasterquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Stom dat k daar niet aan dacht![]()
Dart![]()
Insgelijks. Geschreven komt het/ik fouter over denk ik, maak je maar niet druk alsjeblieft.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je doet wel vaker raar tegen me, en snap gewoon niet waaromMaar laten we het gezellig houden. En de meeste posts van mij moet je maar niet te serieus nemen
En jij zei 'anne frank'. En niet 'het dagboek van anne frank'. En de vragensteller beslist. mg, lees..lees..quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:37 schreef Tha_wrecka het volgende:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:40 schreef Grim. het volgende:
Noem de game-event die bij de volgende plaatsnaam hoort:
Los Angeles: E3
Tokyo: Tokyo game show
Leipzig: games convention
Londen: World cyber games?
Oké, hetzelfde geldt voor mijn berichtjesquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:40 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Insgelijks. Geschreven komt het fouter over denk ik, maak je maar niet druk alsjeblieft.
Die laatste ken ik dus nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:42 schreef Grim. het volgende:
Alleen de laatste is fout @ yurithemaster. Schijnt dat het een van de kutste beursen was
En dit heb je niet opgezocht?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:48 schreef Tha_wrecka het volgende:
London Games and Media Event (GaME '06).
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:47 schreef Grim. het volgende:
E.TS![]()
Note to self: Geen games vragen meer.
Is vast een gigantische beurs:).quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordgames vragen kunnen best wel hoor zolang ze maar niet over onbekende beursen gaan
![]()
Nog niet van gehoord. Dus het is niet degene die ik bedoel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:48 schreef Tha_wrecka het volgende:
London Games and Media Event (GaME '06).
Is dat niet het antwoord dan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:51 schreef NoSigar het volgende:
Ik dacht dat E.TS het antwoord was.
Dat staat gelijk aan opzoekenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:52 schreef Tha_wrecka het volgende:
[..]
hmmm, heb het uit mail van een klasgenoot die er is geweest...
Correctquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:54 schreef wyccie het volgende:
Transrapid?
Er moest nog een letter ingevuld wordenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:51 schreef NoSigar het volgende:
Ik dacht dat E.TS het antwoord was.
Edit
: klopt dat nou?
Dit is inderdaad het goede rijtje.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:03 schreef Tha_wrecka het volgende:
Okay deze moet ik weten (zeer strenge scholen gezeten);
1) Exodus
2) Numeri
3) Genesis
4) Deuteronomium
5) Leviticus
mercedes toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:12 schreef Tha_wrecka het volgende:
Lienelien +2
(had eerst als vraag bedacht welke auto heeft de huidige paus gereden voordat hij Kardinaal werd. maar die hadden jullie nooit geweten zonder op te zoeken... tenzij je autofreak bent net als ik)
De pausmobiel natuurlijk! Oh wacht...nog voordat hij Kardinaal werd.... geen idee in dat geval.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:12 schreef Tha_wrecka het volgende:
had eerst als vraag bedacht welke auto heeft de huidige paus gereden voordat hij Kardinaal werd.
Dat had je inderdaad goed aangevoeldquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:13 schreef dartfanaat het volgende:
Ben heel benieuwd welke vraag MaJo gaat stellen.
Voel een politieke of Musical-vraag komen
Een NLquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:14 schreef MaJo het volgende:
Truste Lien
Hoe heet de nieuwe politieke partij van Marco Pastors?
Een NL?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:14 schreef MaJo het volgende:
Truste Lien
Hoe heet de nieuwe politieke partij van Marco Pastors?
Klopt helemaalquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Dart + 2
Had je berichtje gelezen maar was toen even druk dus ben vergeten te antwoordenStuur je even een mailtje
Voel ik dan weer een musical of politieke vraag aankomen?
Berkery +2quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:19 schreef Berkery het volgende:
Van Traa
Wat is dat een slechte remake... De film dan hè?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:21 schreef MaJo het volgende:
Hmm weet het niet meer...
you've got mail
Is het een remake?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat is dat een slechte remake... De film dan hè?
gezien. Stuur je morgen even een reactiequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:21 schreef MaJo het volgende:
Hmm weet het niet meer...
you've got mail
Band en titel graagquote:I got my black shirt on.
I got my black gloves on.
I got my ski mask on.
This shits been too long.
I got my twelve gauge sawed off.
I got my headlights turned off.
Im bout to bust some shots off.
Im bout to dust some cops off.
Bam! Bam! Bam!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:32 schreef NoSigar het volgende:
Body Count, motherfucker!
Slaapsequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:34 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten allemaal en tot morgen
Truste Dartquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:34 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten allemaal en tot morgen
Kan gebeurenquote:
Daar gokte ik al op, MaJo, maar de film is ouder en heet anders. De twee hoofrolspelers bevinden zich (bijna letterlijk) dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:48 schreef MaJo het volgende:
Origineel heet waarschijnlijk ook You've got Mail? Laat ik eens gokken op 1967, regisseur geen flauw idee. Wilde het net nog opzoeken maar ben het vergeten
....heel diepe zucht.....quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:53 schreef Tha_wrecka het volgende:
You've Got Mail is an American romantic comedy released in 1998. It is a remake of the film, The Shop Around the Corner (1940), in which two letter-writing lovers are completely unaware that their sweetheart is in fact the co-worker with whom they share a certain degree of animosity.
Bron: Wikipedia
Gaan we nou de vraag voorzeggen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:53 schreef Tha_wrecka het volgende:
You've Got Mail is an American romantic comedy released in 1998. It is a remake of the film, The Shop Around the Corner (1940), in which two letter-writing lovers are completely unaware that their sweetheart is in fact the co-worker with whom they share a certain degree of animosity.
Bron: Wikipedia
Laten we maar een nieuwe vraag doenquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:56 schreef Berkery het volgende:
Maar we weten nog niet wie de regisseur is!
Nee, ik zat op een antwoord te wachten, geen editquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:19 schreef MaJo het volgende:
Ben je met een vraag bezig berk?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, ik zat op een antwoord te wachten, geen edit![]()
Dat zeiden ze ook toen hem ik RJPvD plaatste, maar neequote:Op zaterdag 23 september 2006 03:23 schreef MaJo het volgende:
Rutger Hauer?
Ik had deze nog reserve:quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat lange gezicht doet me denken aan Father Merrin. Max von Sydow derhalve.
Slaapsequote:Op zaterdag 23 september 2006 03:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had deze nog reserve:
[afbeelding]
Daf + 2
Ik ben pitten, prettig weekend![]()
1tje die ik weet graag dan kan ik teminste nog 2 punten scorenquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Da's dus inderdaad Father Merrin.
Nog een vraag of gaat iedereen slapen?
Same herequote:Op zaterdag 23 september 2006 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
1tje die ik weet graag dan kan ik teminste nog 2 punten scoren
Beide projecten (tunnel en brug) zijn inmiddels gerealiseerd....quote:WHEREAS, we issued our decree ordering the citizens of San Francisco and Oakland to appropriate funds for the survey of a suspension bridge from Oakland Point via Goat Island; also for a tunnel; and to ascertain which is the best project; and whereas the said citizens have hitherto neglected to notice our said decree; and whereas we are determined our authority shall be fully respected; now, therefore, we do hereby command the arrest by the army of both the Boards of City Fathers if they persist in neglecting our decrees.
Given under our royal hand and seal at San Francisco, this 17th day of September, 1872.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |