Het is volgens mij ook wel een prima gast ja... Hij stond eerder ook best vaak in de AH in de stad met de caissičres te lullen... Met z'n mooie headset in...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:20 schreef klaarover het volgende:
Ik vind die getinte en manke stationsvrind elke keer weer een positieve verschijning.
Hij is meestal vrolijk, actief en behulpzaam. Hij komt ook helder over.
Ik vind dat prachtig, voor hetzelfde geld zit zo iemand aan de drank/drugs/criminaliteit/vereenzaming.
Ben jij die belg die laatst na die vecht partij op de brink verhaal kwam halen bij een paar surinamers en twee blanke jongens?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:20 schreef klaarover het volgende:
Ik vind die getinte en manke stationsvrind elke keer weer een positieve verschijning.
Hij is meestal vrolijk, actief en behulpzaam. Hij komt ook helder over.
Ik vind dat prachtig, voor hetzelfde geld zit zo iemand aan de drank/drugs/criminaliteit/vereenzaming.
Zijn volledige naam zwerft al rond door Deventer hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:05 schreef Misanthroopia het volgende:
WTF,
Zit ik net de volkskrant te lezen, stukje over de moord op weduwe Wittenberg in Deventer.
Blijkt dat de klusjesman een vals alibi had. In plaats van thuis zat hij daadwerkelijk in onze soos in Brink 21!! Een of andere Micheal. Nu lopen er wel meerdere Micheal's rond, ff navragen wie dat kan zijn geweest.... (is al weer een paar jaar terug).
ik heb sinds gister aansluiting.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:02 schreef Sylvana het volgende:
ik heb internet in mn nieuwe kamer
En heb gelijk 2 aansluitingen gedaan, zodat ik 1 voor mn laptop kan gebruiken en 1 voor mn gewone pc, hoef ik niet steeds te switchen
zeer netjes gedaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef Hillz het volgende:
zoals beloofd, even indruk van mijn nieuwe appartement
een week geleden
[afbeelding]
en nu
[afbeelding]
de slaapkamer (staat nu wel spul in)
[afbeelding]
en de keuken, waar nu ook een koelkast staat
[afbeelding]
dit alles in de binnenstad![]()
michael de jongquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:05 schreef Hillz het volgende:
[..]
P.S. ik ben wel benieuwd naar die naam!
quote:
Ken je hem ofzo?quote:
woonkamer is 20 4k/mquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:25 schreef Dizzee het volgende:
[..]
zeer netjes gedaan.
hoe groot is het en wat betaal je er voor?
damn, wat goedkoop zeg, ik betaal al meer alleen voor een studentenkamerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:12 schreef Hillz het volgende:
[..]
woonkamer is 20 4k/m
keuken, badkamer en slaapkamer weet ik niet precies. betaal 300 p/m maar daar gaat huursub. nog af.
verder ben ik vanavond ook wel ergens te vinden.
morgen pannekoekquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
mij helpen met mn bed en kasten uit elkaar halen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |