En je Marcus Rosenberg topic uit dec. 2005quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn Robin van Persie fantopic stamt geloof ik uit 2004. Dus
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:58 schreef bergkampf het volgende:
[..]
En je Marcus Rosenberg topic uit dec. 2005
Bij Ajax is elk talent er nou eenmaal verzekerd van dat ie de wereldtop gaat halenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:42 schreef TC03 het volgende:
Sjezus, nu doet iedereen hier weer ineens alsof Feyenoord de vertolking van het kwaad is...
Daar heb je gelijk in. De kans dat je mislukt bij Feijenoord en alsnog slaagt is groter.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:28 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Bij Ajax is elk talent er nou eenmaal verzekerd van dat ie de wereldtop gaat halen
Klopt, maar op de één of andere manier vind ik het toch geen typische Feyenoord-speler. Maar de tijd zal het leren, zou leuk zijn voor Feyenoord als ze weer eens een prima voetballer hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Een goed middenveld heeft een combinatie van beide.![]()
Het word nu wel heel erg tijd dat er ervare krachten ons komen versterken, want aan ongestuurd talent hebben we niets.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt, maar op de één of andere manier vind ik het toch geen typische Feyenoord-speler. Maar de tijd zal het leren, zou leuk zijn voor Feyenoord als ze weer eens een prima voetballer hebben.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. De kans dat je mislukt bij Feijenoord en alsnog slaagt is groter.
Van Gio had ik het wel verwacht (itt Boateng) maar die heeft net verlengd bij Barca...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:54 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Heeft ie gezegd ja net als Boateng, nu nog kijken of ze het waar maken.
Waarom ben je daar blij mee?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:30 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig gaat ie niet naar AZ of Ajax.
misschien wel fans om de tribune vol te krijgenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:30 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig gaat ie niet naar AZ of Ajax. Ik ben benieuwd wat Feyenoord heeft betaald: Ik vermoed een belofte dat Excelsior de komende jaren weer een X aantal talenten krijgt van Feyenoord en 7 ton of zo.
Nee, het is wel een recordtransfer, en voor Mounir kregen we destijds 1 miljoen, dus het zal nu wel 1,1 zijn. En qua talenten krijgen we (gelukkig) via het nieuwe samenwerkingsverband niet veel meer. Gyan gaat waarschijnlijk weg deze week, dus dan hebben we geen feyenoorder meer over.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:30 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig gaat ie niet naar AZ of Ajax. Ik ben benieuwd wat Feyenoord heeft betaald: Ik vermoed een belofte dat Excelsior de komende jaren weer een X aantal talenten krijgt van Feyenoord en 7 ton of zo.
Feyenoord is geen concurrent van PSV.quote:
Die heeft Feyenoord inderdaad niet meer nodig, aangezien jij gewoon in het PSV stadion gaat zittenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien wel fans om de tribune vol te krijgen
Goh, wat grappig!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien wel fans om de tribune vol te krijgen
Met dit soort aankopen worden ze het op den duur wel weer misschien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord is geen concurrent van PSV.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:37 schreef Vakkie_W het volgende:
Wel goed trouwens dat Excelsior nog een bedrag krijgt bij de doorverkoop van Bruins![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |