Mijn Robin van Persie fantopic stamt geloof ik uit 2004. Dusquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef DarkShine het volgende:
tvp
nee dat doet ie niet want tong is een Joodquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:12 schreef twi het volgende:
Tuurlijk. Over een paar minuten opent tong een Ali Boussaboun topic.
Is dat de enige geslaagde, van al je 03240238432 spelerstopcis?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn Robin van Persie fantopic stamt geloof ik uit 2004. Dus
Ja en nu zijn ze jalours over 2 jaar dat ze er zelf niet eerder bij warenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ook Voetbal Insite net gekeken soms![]()
Toen had ie al dik 60 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld en een transfer naar Arsenal verdiendquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:01 schreef twi het volgende:
Jaja, maar dat doet niets af aan de expertise van tong80, Erasmusch. In 2002 had 'ie Johan Cruijff ook al ontdekt.
Ja, toen meneer al van Feyenoord naar Arsenal was gegaan, alleen in NL was doorgebroken en een UEFA-cup had gewonnen. Je was er heel snel bij Tong!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had zelf het topic geopend.quote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef Erasmusch het volgende:
Niet iedereen heeft jouw oog voor ontluikend talent
quote:Luigi Bruins, bescheidenheid pur sang
Voetbalvandaag.nl interviewt Kralings toptalent
2006-10-10
ENSCHEDE - 'Wat goed is, komt snel', kraaien trainers geregeld over hun ontluikende pareltjes. Een perfect voorbeeld is Luigi Bruins. De 19-jarige spelmaker van Excelsior maakte tijdens de eerste competitierondes indruk en zag zijn goede spel beantwoord met flirtpogingen met verschillende topclubs. De volgende uitdaging heet Jong Oranje, dat vanavond oefent tegen Jong Denemarken.
Je zit hier met Jong Oranje in een behoorlijk luxe hotel. Je hebt het ook anders meegemaakt bij Excelsior, waar jullie verbleven in een kampeerboerderij. Waar ben je liever?
(lacht) Oh dat maakt me niet uit hoor, ik vind het allebei wel gezellig. Op zo’n boerderij maak je met z’n alleen veel leuke dingen mee. Beetje elkaar wakker houden ’s avonds, uitgaan, keten. Je kent het wel.
Hier bij Jong Oranje is het minder extreem neem ik aan?
Hier is het op een andere manier gezellig. Met Excelsior was het meer voor de teamspirit.
Heb je Foppe de Haan niet aangeraden om met z’n allen naar Texel te gaan?
Haha, nee dat gaat gewoon vanuit de KNVB denk ik.
Is het spelen voor Jong Oranje een leuk tussendoortje?
Nee, iedereen wil graag voor Jong Oranje spelen en uiteindelijk het grote Oranje. Op dit moment is het m’n doel om een vaste kracht voor Jong Oranje te worden.
Heeft je eigen ontwikkeling je verbaasd?
Nou verbaasd.. Ik wist natuurlijk wel dat ik goed kon voetballen. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Je weet wel dat als je bij Excelsior lekker speelt, dat ze dan automatisch naar je gaan kijken en over je gaan praten.
Hoe komt het dat Excelsior zo goed draait?
We zijn gewoon een team. We willen allemaal voor elkaar werken. Dat is onze kracht denk ik.
Maar jullie kunnen ook gewoon goed voetballen. Het is niet alleen maar werken, lijkt me.
Nee, dat is ook een stukje vertrouwen dat je opbouwt. Als je wat punten pakt krijg je ook lef en durf om te voetballen.
Het is bekend dat Feyenoord vroeger nauwe banden had met Excelsior. Hoe zit het met jou. Ben jij eigendom van Feyenoord of heeft de club een eerste optie op je?
Nee, Feyenoord heeft ook geen eerste optie op me.
Maar hoe ga je om met de geruchten die eerder speelden over de belangstelling voor jou?
Het zijn maar geruchten. Het doet me niks. Ik laat ze gewoon links liggen en ken zelf de waarheid.
Is het wel je droom om ooit voor Feyenoord te spelen?
Het is wel mooi om voor Feyenoord te spelen. Ik zie wel. Eerst moet ik gewoon bij Excelsior laten zien wat ik waard ben en dan zien we uiteindelijk wel wat het wordt.
Heb je het gevoel dat je aan het veranderen bent. Dat je geslotener wordt door al die aandacht?
Nou, ik besef wel dat ik op m’n woorden moet passen. Soms heb je wel even behoefte naar rust, maar tegelijk besef ik dat het erbij hoort. In het begin had ik er wel wat problemen mee. Ik hield niet zo van die aandacht, maar het went steeds meer, dus nu maakt het al niet meer zo veel uit.
Hoe ga je om met de toegenomen aandacht rond jouw persoontje?
Gewoon rustig blijven. Dat zit van nature al in me, dus ik laat me niet gek maken. Ik doe gewoon wat ik moet doen en dat is voetballen. Alles daarbuiten is leuk, maar wel bijzaak.
Bron: JELMER GEERDS, voor Voetbalvandaag.nl
Absoluut, lijkt me geen twijfelquote:Op zondag 26 november 2006 03:09 schreef tong80 het volgende:
Na vanavond ben ik zeker. Aanstaande Oranje-klant.
Jeetje dat is lang geleden dat ik jou hier op Fok heb gezien!quote:
Is zeker wel even geleden. (hoewel ik nog braag elke week de toto invulquote:Op zondag 26 november 2006 09:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jeetje dat is lang geleden dat ik jou hier op Fok heb gezien!
Jammer dat Bruins vorige week geschorst was. Had hem graag eens zien spelen.
AZquote:Kelder: "Bruins niet naar Az of Feyenoord"
Bron: AD.nl
AZ zou hem het liefst al in de winterstop naar Alkmaar halen, maar als het aan Simon Kelder ligt, maakt het grote talent Luigi Bruins (19) het seizoen gewoon af bij Excelsior. ,,We willen namelijk wel in de eredivisie blijven,''sprak de directeur van de Rotterdammers na de 6-1 overwinning op concurrent Heralces Almelo. ,,Wij laten daarom in de winterstop niemand gaan.''
Hoewel clubs tot 1 januari officieel nog niet mogen onderhandelen met spelers, voerde Bruins al wel een oriënterend gesprek met zowel AZ als Feyenoord. De grote broer uit Rotterdam-Zuid ziet in de op Woudestein opgeleide middenvelder een versterking voor volgend seizoen. De Alkmaarders willen eerder zaken doen met de speler die nog anderhalf jaar vastligt bij Excelsior en zelf nog geen keuze heeft gemaakt.
Formeel heeft niemand zich nog gemeld bij Kelder voor Bruins. Maar zodra dat gebeurt, neemt hij met een fooi geen genoegen. ,,Er moet echt iets extreems gebeuren, wil er iemand bij ons vertrekken,'' aldus Kelder. ,,Van Excelsior is de laatste tijd het beeld ontstaan dat het ons allemaal niet zo veel interesseert, maar mensen die dat denken moet ik echt teleurstellen. Dat wij niet van die achterlijke dingen roepen, betekent niet dat we niet in de eredivisie willen blijven. Als we nou troosteloos onderaan stonden was het misschien een ander verhaal.''
Excelsior staat verrassend tiende, maar die positie is enigszins geflatteerd. De afstand naar de zestiende plaats bedraagt slechts drie punten. Kelder weet ook dat het verschil tussen handhaving en degradatie zal worden bepaald door de aanwezigheid van zijn blikvangers Luigi Bruins en Andwélé Slory.
Het tweetal wist elkaar zaterdag weer blindelings te vinden. Bruins is de middenvelder met het brein, die in de snelle Slory de ideale partner heeft gevonden om uit te voeren wat hij bedenkt. Die beproefde combinatie leverde Excelsior tegen Heracles de gelijkmaker (Slory vanuit moeilijke hoek na eentwee met Bruins) en de beslissende 3-1 (Slory verdient strafschop na steekpass Bruins) op.
Ook de 5-1 had vaste aangever Bruins aan zijn maatje kunnen schenken. Maar waar de vrijstaande Slory voor het doel de aandacht afleidde, verraste de Rotterdammer dit keer met een wonderschone uithaal in de verre hoek. ,,Mijn eerste velddoelpunt in de eredivisie,'' glunderde de schutter, die al wel vier keer koelbloedig was vanaf de penaltystip. ,,Ik had ook terug kunnen leggen, maar zag dat de verre hoek vrij was en schoot hem gewoon in.''
,,Een fantastisch doelpunt,'' had Ton Lokhoff langs de kant genoten. Toch was het wat de Excelsior-trainer betrof niet hét moment van de wedstrijd. Dat was in zijn ogen de steekpass van Bruins op Slory, die door Heracles-verdediger Peter Reekers alleen ten koste van een rode kaart en een strafschop kon worde gestuit. ,,Dat was een weergaloze bal,'' vond Lokhoff. ,,Aan zo'n actie zie je de klasse iemand. Ik heb vroeger op dezelfde positie gespeeld en weet hoe moeilijk het is om zo'n pass zo precies te geven.''
Bruins geeft ze bijna achteloos. Lokhoff: ,,In de eerste helft lukte het een paar keer niet, maar hij blijft die steekpass proberen.''
Heracles had pech dat Robert Schilder vlak voor rust op de paal schoot. In plaats van 1-2 werd het een minuut later 2-1 via Jos van Nieuwstadt, die een slecht verwerkte corner binnenwerkte. Excelsior kon daardoor in de tweede helft zijn geliefde spel spelen. Na de 3-1 was er voor het naïeve Heracles met tien man helemaal geen houden meer aan. De sterk spelende Sebastiaan Steur (4-1) en Guillano Grot (6-1) gunden elkaar een doelpunt, uitblinker Bruins tussendoor zichzelf.
,,We weten dat we goed kunnen voetballen,'' sprak Bruins. ,,We kwamen op een vervelende manier achter, maar zijn rustig gebleven. Na de rode kaart konden we het uitspelen en lukte alles bij ons. Als je zoveel ruimte krijgt weet je dat je met Steur en Slory altijd gevaarlijk bent. Gezien het zware programma van de komende weken zijn dit drie hele belangrijke punten.''
Zeg dat maar eens tegen een schiedammer, dan schieten ze door het plafond.quote:Op maandag 27 november 2006 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Die hebben ook Rotterdams bloed.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:34 schreef Erasmusch het volgende:
De Koef was donderdag nog in de Kuip om zijn cluppie aan te moedigen
Zucht, zeg dan niks...quote:Op woensdag 29 november 2006 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Luigi Bruins doet KJH spontaan vergeten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |