abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44234308
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:31 schreef Pritt het volgende:

[..]

Maar ik vind het geen spelers die een ploeg op sleeptouw nemen, het type: Stam, Cocu, Lucius ( ).
Arveladze zou het als enige kunnen en zie je soms je dingen recht zetten.
Gelukkig niet nee: Dan was het een perfecte ploeg geweest
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 8 december 2006 @ 01:29:13 #102
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_44239382
Laten we het in dit topic wel over Bruins hebben
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_44250554
En niet over dat kutAZ
pi_45700920
Slimme jonge die Bruins
quote:
FEYENOORD LEGT LUIGI BRUINS VAST
Feyenoord heeft Luigi Bruins gecontracteerd. De 19-jarige middenvelder zal in De Kuip een verbintenis voor vier seizoenen signeren. ‘We zijn heel blij dat we deze talentvolle Rotterdamse jongen hebben kunnen vastleggen’, aldus technisch manager Peter Bosz. Bruins zal het seizoen afmaken bij Excelsior. Alleen het niet slagen van de medische keuring kan een overgang van het talent nog in de weg staan.

Luigi Bruins is een van Rotterdamse grootste talenten. Bruins maakte al op 17-jarige leeftijd zijn debuut in het eerste van Excelsior. Inmiddels heeft hij al meer dan 50 wedstrijden voor de Kralingers gespeeld, waarvan 20 op het hoogste niveau. De met een fraaie trap gezegende Bruins maakte dit seizoen in de eredivisie 5 goals. ‘Luigi is een hele getalenteerde jongen met specifieke kwaliteiten’, licht Bosz de transfer toe. ‘We zijn erg blij dat hij voor Feyenoord heeft gekozen.’

Voor Luigi Bruins bestond veel concrete belangstelling uit binnen- en buitenland, maar de Rotterdammer liet uiteindelijk zijn gevoel spreken. ‘Ik heb lang gewikt en gewogen, maar over mijn definitieve keuze heb ik wel heel goed nagedacht. En nu ben ik heel blij met mijn keuze voor Feyenoord’, aldus Bruins. ‘Ik ben een echte Rotterdammer en ben er trots op straks voor deze club en in De Kuip te gaan spelen. Vroeger keek ik daar al naar uit en nu gaat het gebeuren. Voordeel is dat ik in mijn eigen omgeving kan blijven. Feyenoord is in alle opzichten de beste keuze voor mij.’

Voordat hij zich deze zomer samen met zijn huidige ploeggenoot Andy Slory bij De Kuip meldt, rust op de schouders van Bruins eerst de zware taak om Excelsior te behouden voor de eredivisie. ‘Nu ik mijn besluit heb genomen, kan ik me weer volledig op handhaving met Excelsior richten. Dit zou ook niet het beste moment zijn om in te stappen bij Feyenoord, dat een moeilijk seizoen doormaakt. In de zomer begint iedereen fris.’

Ook Excelsiors algemeen directeur Simon Kelder is blij dat zijn pupil voor Feyenoord heeft gekozen en dat het samenwerkingsverband tussen beide clubs zijn nut opnieuw bewijst: ‘Er hebben ontzettend veel clubs bij ons geïnformeerd, maar uiteindelijk is het toch de speler die bepaalt waar hij naartoe gaat, samenwerkingsverband of niet. Luigi heeft zelf voor Feyenoord gekozen en ik ben er trots op dat Excelsior met hem en Slory toch maar weer twee spelers aflevert voor het hoogste niveau. Aan de andere kant is het wel ontzettend jammer dat we ze kwijt raken, maar dat is nou eenmaal niet anders. Ik hoop dat ze dit laatste half jaar alles op alles zetten om Excelsior te behouden voor de eredivisie.’
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_45701151
Goede keuze ja.
pi_45701490
Ik vind het een minder verstandige keuze. Volgens mij past hij qua type speler totaal niet bij Feyenoord eigenlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45701605
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:30 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het een minder verstandige keuze. Volgens mij past hij qua type speler totaal niet bij Feyenoord eigenlijk.
Licht toe
pi_45701734
Ik vind het meer een passende speler, die in het systeem dat Ajax en AZ hanteren meer tot zijn recht zou kunnen komen. Bij Feyenoord moeten de middenvelders toch altijd wat meer lopen (zie Hofs) en daar ligt zijn kracht niet echt.
www.thuisuiteten.nl
pi_45701779
De Guzman en Hofs doen het loopwerk maar, Bruins kan misschien meer de schakel tussen het middenveld en de spitsen (die nooit goed bereikt worden) worden.
pi_45701835
Dat lijkt me wel een erg offensief middenveld dan. Er moet toch minstens één breker bij staan lijkt me dan. Maar misschien gaat De Guzman wel weg natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:42:43 #111
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_45701853
Wat een domme keuze....
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_45701983
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:42 schreef methodmich het volgende:
Dat lijkt me wel een erg offensief middenveld dan. Er moet toch minstens één breker bij staan lijkt me dan. Maar misschien gaat De Guzman wel weg natuurlijk.
Heb je ook weer gelijk in, maar Bruins vecht het maar lekker uit met Hofs en de Guzman.
pi_45702033
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:42 schreef Mindlight het volgende:
Wat een domme keuze....
Bedankt nog
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_45702090
Opvallende keuze, ik had verwacht dat hij naar AZ zou gaan. Maar ben benieuwd hoe het uitpakt.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:23:09 #115
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45703126
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:42 schreef Mindlight het volgende:
Wat een domme keuze....
Heerlijk.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:24:42 #116
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45703167
Bruins
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:30:34 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45703315
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het meer een passende speler, die in het systeem dat Ajax en AZ hanteren meer tot zijn recht zou kunnen komen. Bij Feyenoord moeten de middenvelders toch altijd wat meer lopen (zie Hofs) en daar ligt zijn kracht niet echt.
Een goed middenveld heeft een combinatie van beide.
Elite
Tegen TTIP
pi_45704321
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Heerlijk.
'

Nou ja, voor zn portemonnee en carriere waren er betere opties. Dus Bruins
  vrijdag 26 januari 2007 @ 19:09:24 #119
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_45704459
Goeie zet van Bruins.
Hopelijk eindelijk is een talent die we goed op kunnen leiden en waar we nog lang van kunnen gaan genieten.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_45704916
We hebben oa De Guzman, Drenthe en Vlaar nog
pi_45705037
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 19:24 schreef Erasmusch het volgende:
We hebben oa De Guzman, Drenthe en Vlaar nog
Slory krijgen we nog. Opzich kun je zeggen wat je wilt, maar volgend jaar hebben we gewoon een talentvolle selectie. Hopen dat ze die kunnen aanvallen met een paar ervaren goede spelers (hoeft niet duur te zijn kijk maar naar Goor)
pi_45705122
Gio en Larsson
  vrijdag 26 januari 2007 @ 20:12:19 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45706223
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 19:28 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Slory krijgen we nog. Opzich kun je zeggen wat je wilt, maar volgend jaar hebben we gewoon een talentvolle selectie. Hopen dat ze die kunnen aanvallen met een paar ervaren goede spelers (hoeft niet duur te zijn kijk maar naar Goor)
Ik zou niet te vroeg juichen. Feijenoord is meester in het om zeep helpen van talenten...
Elite
Tegen TTIP
pi_45706543
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 19:31 schreef Erasmusch het volgende:
Gio en Larsson
Zou Gio terug willen?
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 januari 2007 @ 20:42:52 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_45707216
Gaat ie naar Feijenoord arme jongen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')