quote:Op woensdag 29 november 2006 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Luigi Bruins doet KJH spontaan vergeten.![]()
Nee inderdaad geen linksbuiten. En hij is rechtsbenig, hoewel hij met links ook behoorlijk nauwkeurig kan passen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Bruins is toch een creatieve middenvelder, geen linksbuiten of vergis ik me nu? En is hij links- of rechtsbenig?
'quote:Op woensdag 29 november 2006 09:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee inderdaad geen linksbuiten. En hij is rechtsbenig, hoewel hij met links ook behoorlijk nauwkeurig kan passen.
En KJH doen laten vergeten![]()
De tweede keer had ie t toch gehaald? (vorig jaar....)quote:Op woensdag 29 november 2006 11:32 schreef BiMeWet het volgende:
Trouwens, Luigi Bruins zat bij mij op school, is twee keer gezakt in VWO6 omdat hij al zn tijd liever spendeerde aan voetbal.
Luigi
Nopequote:Op woensdag 29 november 2006 12:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
De tweede keer had ie t toch gehaald? (vorig jaar....)
Jep, loopt zonder diploma nu. Had 't er gister nog over met mn gymleraar toevallig.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:07 schreef Mindlight het volgende:
Uhhh nou het zal wel dan. Ik dacht dat ie vorig jaar voor het eerst examen deed eigenlijk, nu ik er ff over nadenk, en dat hij gewoon geslaagd was. Maar je wil dus zeggen dat hij vorig jaar voor de tweede keer examen heeft gedaan, en nu dus zonder diploma loopt?
Gymleraar en ik hadden 't daar inderdaad over, El hamdaoui als groot voorbeeld. Het is natuurlijk geen geheim dat Bruins het liefst naar Juventus toegaat, maar de jongen kan beter eerst nog even goed gekneed worden. En dat natuurlijk het liefst bij Feyenoord.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:14 schreef Mindlight het volgende:
Ahh ok, nou ja wel leuk om te horen dit
En Bruins komt er wel hoor, hij moet na dit seizoen een niet al te grote stap maken (zoals El Hamdaoui die van ons naar Tottenham ging), en dan rustig aan richting top.
Kenkerquote:Op zondag 3 december 2006 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Bruins naar AZ voor meerdere miljoenen.
Groetjes Mindlight
Bruins die lijkt op Grot?quote:Op zondag 3 december 2006 20:51 schreef tordesmonats het volgende:
luigi bruins het doet me een beetje denken aan marciano vink
en regilio grot
Bron ?quote:Op zondag 3 december 2006 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Bruins naar AZ voor meerdere miljoenen.
Groetjes Mindlight
Luigi zei tegen mij van niet. En hij is een ex-klasgenoot, dus betrouwbaar.. mjuah, redelijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:27 schreef Erasmusch het volgende:
Is het al zeker dan?
Geef m eens een 'vrijblijvend' advies danquote:Op woensdag 6 december 2006 15:41 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Luigi zei tegen mij van niet. En hij is een ex-klasgenoot, dus betrouwbaar.. mjuah, redelijk..
Je moest eens weten hoe we met zn allen die gozer wel niet onder druk hebben gezet een Feyenoord-hart te ontwikkelen. Meegenomen naar het stadion, met surprises feyenoord-shirtje gegeven, echt alles om die gozer over te halen.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Geef m eens een 'vrijblijvend' advies dan![]()
Hmm op basis van de samenvattingen kan ik dat misschien nog begrijpen, hoewel hij daarin ook al opvalt. Maar over een gehele wedstrijd gezien is hij duidelijk onze dragende man en alles wat met opbouw te maken heeft is van hem afhankelijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:04 schreef Messenga het volgende:
AZ koopt ook elk mogelijk talent.
Persoonlijk ben ik nog niet onder de indruk van zijn kwaliteiten.
Och, een penalty nemen deed VdV ook al op z'n 18e.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Niet? Heb je die steekpass van die jongen al gezien dan? Geweldig inzicht heeft ie.
En karakter, zo jong en dan al de pingels durven nemen bij een ploeg waar toch best wat druk op staat (degradatiegevaar?).
Ik vraag me nu toch sterk af waar je je mening op baseert. Zijn steekpass is bijzonder goed.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, een penalty nemen deed VdV ook al op z'n 18e.
Steekpassjes is hij ook niet echt sensationeel in.
Droomclub is Juventus.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Wil hij met zijn Italiaanse roots trouwens op termijn niet naar Italië, dat jij weet BiMeWet?
Op het feit dat je met een volgens jouw bijzonder goede steekpass geen complete voetballer bent en wordt. Daarnaast volg ik hem ook aardig.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:15 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik vraag me nu toch sterk af waar je je mening op baseert. Zijn steekpass is bijzonder goed.
Luigi gaat het verder schoppen dan iedereen denkt. Hij heeft namelijk meer mentaliteit dan de gemiddelde voetballer. Een kuijt mentaliteit, maar daarnaast een betere techniek.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Op het feit dat je met een volgens jouw bijzonder goede steekpass geen complete voetballer bent en wordt. Daarnaast volg ik hem ook aardig.
We gaan het zien.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:42 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Luigi gaat het verder schoppen dan iedereen denkt. Hij heeft namelijk meer mentaliteit dan de gemiddelde voetballer. Een kuijt mentaliteit, maar daarnaast een betere techniek.
Geloof mij nou maar, die jongen wordt nog de held van Barca of Juventus..
Versatel dan? En welke wedstrijden heb je gezien?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
We gaan het zien.
En TR, niet via Talpa.
Nou, dat vind ik toch wel. Zaterdag zal ik hem weer aanschouwen.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, een penalty nemen deed VdV ook al op z'n 18e.
Steekpassjes is hij ook niet echt sensationeel in.
Nee, ik ben live geweest bij Twente - Excelsior. Het resultaat speelde wel mee natuurlijk, maar een profvoetballer met volgens jullie zulke kwaliteiten hoort altijd boven de rest uit te steken. Dat viel me tegen.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:12 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Versatel dan? En welke wedstrijden heb je gezien?
En dat hij nog een hoop te leren heeft ben ik met je eens. Maar zijn ontwikkeling gaat erg snel. Vorig seizoen deed hij het redelijk, maar niet super, en dit seizoen steekt hij samen met Slory boven de rest van de groep uit.
Klopt die wedstrijd was net als afgelopen zondag een team-offday. Maar zoals een steekpass een voetballer niet compleet maakt, bepaalt 1 wedstrijd de kwaliteit van een speler nietquote:Op donderdag 7 december 2006 19:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ik ben live geweest bij Twente - Excelsior. Het resultaat speelde wel mee natuurlijk, maar een profvoetballer met volgens jullie zulke kwaliteiten hoort altijd boven de rest uit te steken. Dat viel me tegen.
Ja, maar dat kwam door een fout van de verdediger.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:15 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Klopt die wedstrijd was net als afgelopen zondag een team-offday. Maar zoals een steekpass een voetballer niet compleet maakt, bepaalt 1 wedstrijd de kwaliteit van een speler niet
En gaf Bruins niet de steekball die tot de 4-1 leidde?
Maar ik vind het geen spelers die een ploeg op sleeptouw nemen, het type: Stam, Cocu, Lucius (quote:Op donderdag 7 december 2006 20:14 schreef cultheld het volgende:
Koevermans, Opdam, Gudjónsson, Jaliens, Sinouh, Arveladze en De Cler hebben ervaring genoeg. De meeste AZ talenten zijn 23/24 jaar oud: Valt reuze mee dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |