quote:Op woensdag 29 november 2006 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Luigi Bruins doet KJH spontaan vergeten.![]()
Nee inderdaad geen linksbuiten. En hij is rechtsbenig, hoewel hij met links ook behoorlijk nauwkeurig kan passen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Bruins is toch een creatieve middenvelder, geen linksbuiten of vergis ik me nu? En is hij links- of rechtsbenig?
'quote:Op woensdag 29 november 2006 09:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee inderdaad geen linksbuiten. En hij is rechtsbenig, hoewel hij met links ook behoorlijk nauwkeurig kan passen.
En KJH doen laten vergeten![]()
De tweede keer had ie t toch gehaald? (vorig jaar....)quote:Op woensdag 29 november 2006 11:32 schreef BiMeWet het volgende:
Trouwens, Luigi Bruins zat bij mij op school, is twee keer gezakt in VWO6 omdat hij al zn tijd liever spendeerde aan voetbal.
Luigi
Nopequote:Op woensdag 29 november 2006 12:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
De tweede keer had ie t toch gehaald? (vorig jaar....)
Jep, loopt zonder diploma nu. Had 't er gister nog over met mn gymleraar toevallig.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:07 schreef Mindlight het volgende:
Uhhh nou het zal wel dan. Ik dacht dat ie vorig jaar voor het eerst examen deed eigenlijk, nu ik er ff over nadenk, en dat hij gewoon geslaagd was. Maar je wil dus zeggen dat hij vorig jaar voor de tweede keer examen heeft gedaan, en nu dus zonder diploma loopt?
Gymleraar en ik hadden 't daar inderdaad over, El hamdaoui als groot voorbeeld. Het is natuurlijk geen geheim dat Bruins het liefst naar Juventus toegaat, maar de jongen kan beter eerst nog even goed gekneed worden. En dat natuurlijk het liefst bij Feyenoord.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:14 schreef Mindlight het volgende:
Ahh ok, nou ja wel leuk om te horen dit
En Bruins komt er wel hoor, hij moet na dit seizoen een niet al te grote stap maken (zoals El Hamdaoui die van ons naar Tottenham ging), en dan rustig aan richting top.
Kenkerquote:Op zondag 3 december 2006 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Bruins naar AZ voor meerdere miljoenen.
Groetjes Mindlight
Bruins die lijkt op Grot?quote:Op zondag 3 december 2006 20:51 schreef tordesmonats het volgende:
luigi bruins het doet me een beetje denken aan marciano vink
en regilio grot
Bron ?quote:Op zondag 3 december 2006 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Bruins naar AZ voor meerdere miljoenen.
Groetjes Mindlight
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |