Het is geen versie he, maar het origineel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Ok dat kan ook. Maar die versie ken ik dan ook niet.
Kasey Chambers-True Colours komt toch uit die Dove reclame ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:24 schreef Even het volgende:
Wie zingt in die reclame True Colours ? Het is met kinderstemmen maar ik kan het niet vinden...
The commercial is the Girl Scouts Chorus of Nassau County, N.Y. It was featured in a news broadcast in New York they day after the Superbowl. They showed some clips of the actual recording sessions.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:24 schreef Even het volgende:
Wie zingt in die reclame True Colours ? Het is met kinderstemmen maar ik kan het niet vinden...
Kill BIll zou het moeten zijn volgens Wikipediaquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:59 schreef gekkebekke het volgende:
Hellowkes,
Ben hier al heel de avond aan het discussieren met me vriendkunnen jullie mij helpen met deze
een moeilijke
![]()
==> de verlaten mijn van james last en georghe zamfir, werd gebruikt in een heel bekende film maar kan er nu natuurlijk niet opkomen , in welke![]()
Groetjes
Ook idd kill bill, maar werd dit ook niet gespeeld in een ouwe oorlogsfilm of cowboyfilm???quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kill BIll zou het moeten zijn volgens Wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Zamfir
Gare idioot het is Kasey Chambers met je gay muziekquote:
Iemand nog een idee voor Nr 2. ?quote:Op maandag 25 september 2006 22:03 schreef UFOtje het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 "Fresh FM" hitjes.
Deze 2 nummers worden vaak gedraaid, dus moeten ze bij iemand hier bekend zijn.
Alleen kom ik er zo snel even niet op!![]()
Nr 1. http://home.wanadoo.nl/ngdejong/FOK!/1.mp3
MR 2. http://home.wanadoo.nl/ngdejong/FOK!/2.mp3
Mijn dank!
Als dat jou vrolijk maakt moet je dat vooral blijven geloven!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:31 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
Edit:, oh je bent 18 nog steeds niet uit de kast gekomen![]()
Dude dat ben ik zelfquote:Je bent zeker pedofiel dat je dat kind als avatar hebt halve zool !!
Ja, dat wilde ik net zeggen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:06 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Iemand heeft je toch het antwoord op nr 2 gegeven? Nummer 1 is evermore- it's too late.
ken alleen Slammer and Smash - Verano de amor, maar dat issie vast niet.. niet meer info renz0r?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef renz0r het volgende:
Afgelopen zomer hoorde ik in Lloret de mar een aanstekelijk dance nummer. Hij begon met:
amor amooooooorrr...waarna een rustige (vioolachtige) deuntje kwam die op werd gevoerd naar een dance beat.
Kan iemand mij zeggen welk nr dit is?
neequote:Op woensdag 27 september 2006 00:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
ken alleen Slammer and Smash - Verano de amor, maar dat issie vast niet.. niet meer info renz0r?
Iemand?quote:Op maandag 25 september 2006 22:16 schreef Kanogor het volgende:
Ik ben op zoek naar een goeie ouwe, gaat iets van
"Dancing where the heart is, [iets zachter] dancing where..."
Alvast bedankt!
Gezongen door een man? Vrouw? Pianomuziek? Gitaar? Weet je nog meer flarden tekst?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:46 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Iemand?![]()
Volgens mij is ie echt bekend en sla ik mezelf voor de kop zodra iemand hem vind![]()
Wilde gok: Leo Sayer -- Thunder In My Heartquote:Op woensdag 27 september 2006 13:46 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Iemand?![]()
Volgens mij is ie echt bekend en sla ik mezelf voor de kop zodra iemand hem vind![]()
niemand?????quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:19 schreef Willempiehhh het volgende:
ik zoek het trompetmuziekje uit de nieuwe reclame van ING, oa over adviesmarathon... BVD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |