Als dat jou vrolijk maakt moet je dat vooral blijven geloven!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:31 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
Edit:, oh je bent 18 nog steeds niet uit de kast gekomen![]()
Dude dat ben ik zelfquote:Je bent zeker pedofiel dat je dat kind als avatar hebt halve zool !!
Ja, dat wilde ik net zeggen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:06 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Iemand heeft je toch het antwoord op nr 2 gegeven? Nummer 1 is evermore- it's too late.
ken alleen Slammer and Smash - Verano de amor, maar dat issie vast niet.. niet meer info renz0r?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef renz0r het volgende:
Afgelopen zomer hoorde ik in Lloret de mar een aanstekelijk dance nummer. Hij begon met:
amor amooooooorrr...waarna een rustige (vioolachtige) deuntje kwam die op werd gevoerd naar een dance beat.
Kan iemand mij zeggen welk nr dit is?
neequote:Op woensdag 27 september 2006 00:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
ken alleen Slammer and Smash - Verano de amor, maar dat issie vast niet.. niet meer info renz0r?
Iemand?quote:Op maandag 25 september 2006 22:16 schreef Kanogor het volgende:
Ik ben op zoek naar een goeie ouwe, gaat iets van
"Dancing where the heart is, [iets zachter] dancing where..."
Alvast bedankt!
Gezongen door een man? Vrouw? Pianomuziek? Gitaar? Weet je nog meer flarden tekst?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:46 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Iemand?![]()
Volgens mij is ie echt bekend en sla ik mezelf voor de kop zodra iemand hem vind![]()
Wilde gok: Leo Sayer -- Thunder In My Heartquote:Op woensdag 27 september 2006 13:46 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Iemand?![]()
Volgens mij is ie echt bekend en sla ik mezelf voor de kop zodra iemand hem vind![]()
niemand?????quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:19 schreef Willempiehhh het volgende:
ik zoek het trompetmuziekje uit de nieuwe reclame van ING, oa over adviesmarathon... BVD!
Ja, mijn fout!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:06 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Iemand heeft je toch het antwoord op nr 2 gegeven? Nummer 1 is evermore- it's too late.
Probeer eens: Joe Dassin - Taka-Takata (La Femme du Torero)quote:Op woensdag 27 september 2006 20:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
apresski achtig nummer. war man hele tijd zingt takataka. Doet spaansactig aan, volgens mij al een oldie
Zonder te luisteren weet ik nu al dat dat Gregor Salto - Bouncin' Harbour is, ik denk dat deze nog net zo vaak gevraagd gaat worden als A Bit Patchy...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:46 schreef masterjoost87 het volgende:
Hoi,
Ik zoek een nummer, het is een house/dance nummer.. Ik heb het uit de set van DJ Roog @ Blended on the Beach 2006, op 38.15 min. Je hoort een soort loopje op een panfluit, die steeds ietsje lager gaat.. Vaag beschreven maar zo is het wel..![]()
Dat is de themesong van Rocky! Een klassieker!quote:
welk nummer precies?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:46 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Dat is de themesong van Rocky! Een klassieker!
--
Ik ben zelf op zoek naar de nieuwe remix o.i.d. van Queen? Is een speciaal samengesteld nummer voor Freddy, en best nieuw. Iemand een idee?
Freddy Mercury - Love Killsquote:Op donderdag 28 september 2006 16:46 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Ik ben zelf op zoek naar de nieuwe remix o.i.d. van Queen? Is een speciaal samengesteld nummer voor Freddy, en best nieuw. Iemand een idee?
De La Soul -- RIng Ring Ringquote:Op donderdag 28 september 2006 19:36 schreef TAR het volgende:
"Hey, How ya doing? Sorry you can't get through. Why don't you leave your name and your number, and i'll get back to you."
Alvast bedankt!
thanksquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:12 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
The Underdog Project -- Remember
Of het origineel: Curiosity Killed The Cat - Name and number [1989]quote:Op donderdag 28 september 2006 19:38 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
De La Soul -- RIng Ring Ring
Dat is hem thanksquote:Op donderdag 28 september 2006 08:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Probeer eens: Joe Dassin - Taka-Takata (La Femme du Torero)
Gnarls Barkley - Smiley facesquote:Op donderdag 28 september 2006 19:05 schreef Gijsje het volgende:
Hoi, ben op zoek naar een nummer. Vanmorgen de clip op TV gezien alleen de titel niet mee gekregen. De clip toont een aantal zwartwit beelden met andere beelden er door heen. Niet echt opgelet wat aangezien ik mijn brood aan het smeren was.
Maar het nummer klonk lekker, snel tempo nummertje.
Marvin Gaye - Sunnyquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:14 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben op zoek naar twee nummers:
1. In een nieuwe Dove reclame (weet helaas niet meer welk product) hoor je een jazzy versie van het nummer "Sonny" (o.i.d.). Jeweetwel, dat is dat nummer met daarin "Sonny, you're so true, I love you".
Weet iemand welk nummer dit is en door wie deze versie wordt uitgevoerd.
Dit is wel het nummer wat ik zoek, maar niet de juiste uitvoering ervan.quote:
Spinvis - Ik wil alleen maar zwemmen [2005] (van Dagen van gras, dagen van stro)quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:14 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben op zoek naar twee nummers:
2. Er is een heel vrolijk nummer van Spinvis die volgens mij niet op een album of single staat. De volgende tekst komt er een aantal keer in voor: "het wordt een hele mooie dag vandaag".
Het is echt zo'n feel-good nummer. Welk nummer is dit?
Nee da's een single geweest en die heb ik al. Het komt niet van een album of single af.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:18 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Spinvis - Ik wil alleen maar zwemmen [2005] (van Dagen van gras, dagen van stro)
Dove:quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:18 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Dit is wel het nummer wat ik zoek, maar niet de juiste uitvoering ervan.
Achter die Dove reclame zit een jazz-uitvoering. Iemand anders een idee?
Bedankt!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:46 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dove:
Artiest: Robert Alvin Bebb
Titel: Sunny
Van ster.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |