Tja.... ik ga niet elk topic doorzoeken om te kijken of een film al geweest is... Als ik het niet gezien heb is het wat mij betreft nog niet geweestquote:Op maandag 25 september 2006 22:15 schreef Mark het volgende:
Alweer die film (is volgens mij het vorig topic nog geweest, of misschien zelfs deze nog)
Maar wel erg toevallig dat twee vragen over SDLP zo snel achtereen verschijnen. Heb em net 10 minuten geleden gezien trouwens. pfff...quote:Op maandag 25 september 2006 22:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tja.... ik ga niet elk topic doorzoeken om te kijken of een film al geweest is... Als ik het niet gezien heb is het wat mij betreft nog niet geweest
Heb je niks groters laurenzo
Sortie des usines Lumière, Laquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:53 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe heette het dan?
Nee, een schone half Italiaanse.quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:11 schreef cubik het volgende:
MS= Martin Scorsese
GD= Griffin Dunne
RA=Rosanna Arquette
LF=Linda Fiorentino
CM=Cheech Marin
After Hours, vreselijk cynische comedie
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:14 schreef Mark het volgende:
Of The Brood?
Captain Oveur: You ever been in a cockpit before?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:28 schreef cubik het volgende:
flying high?
-surely you can't be serious!
-well I am serious.. and don't call me shirley
You Only Live Twice is ook heel tofquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:37 schreef cwk het volgende:
Toch wel mijn favoriete Bond. Na from Russia natuurlijk![]()
Natuurlijk!!! ik herkende dat mokkel in het zwart al ergens van...quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:52 schreef Sokolsky het volgende:
Filantropica?
quote:
Als ik dat doe gaat het altijd mis, omdat die figuur dan net offline gaat.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar nu was jij online, dus...
Samuel +1quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
the hills have eyes remake?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |