Ik weet niet hoor... Misschien omdat de laatste bij gelijke schijven ook in absolute getallen ook meer betaalt? En dan gaan de schijven natuurlijk ook nog eens omhoog naar mate je meer verdient. Sowieso vind ik het een mooie symbolische grens die de VVD wil, 49% voor de hoogste schijf. Zo houd je tenminste nog iets meer dan de helft over van elke euro die je meer verdient boven die bepaalde inkomensgrens.quote:Op zaterdag 23 september 2006 07:56 schreef darktower het volgende:
[..]
Uiteindelijk, als je het over een eerlijker verdeling van welvaart hebt, gaat het de PvdA erom om de groeiende verschillen tussen arm en rijk te verkleinen. 3 procent belastingverlaging voor iedereen, zoals de VVD wil, levert juist een groeiende kloof op: 3 procent van een miljoen euro is namelijk een stuk meer dan 3 procent van iemand die 40 uur per week keihard werkt voor een modaal inkomen. Waarom moet de miljonair in absolute getallen nog meer geld krijgen?
Dan voel je je vast heel erg thuis bij de PvdA!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:29 schreef darktower het volgende:
7 jaar bij XS4ALL gewerkt
quote:Op zaterdag 23 september 2006 08:25 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat is heel wat jaren 'werkervaring' voor iemand van 28. Ben je meteen na je VMBO gaan werken![]()
Waarom moet een miljonair procentueel veel meer belasting betalen? Als iemand twee keer zoveel verdient, dan vind ik het niet logisch dat diegene dan drie keer zoveel belasting moet betalen. Iemand die "rijk" is kan idd meer missen, het is dan ook logisch dat zo'n iemand meer belasting betaalt, maar je kan niet alles afschuiven op mensen die meer dan modaal verdienen zoals de SP doet en de PvdA in mindere mate ook doet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 07:56 schreef darktower het volgende:
Uiteindelijk, als je het over een eerlijker verdeling van welvaart hebt, gaat het de PvdA erom om de groeiende verschillen tussen arm en rijk te verkleinen. 3 procent belastingverlaging voor iedereen, zoals de VVD wil, levert juist een groeiende kloof op: 3 procent van een miljoen euro is namelijk een stuk meer dan 3 procent van iemand die 40 uur per week keihard werkt voor een modaal inkomen. Waarom moet de miljonair in absolute getallen nog meer geld krijgen?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:40 schreef Q. het volgende:
(ik heb het wel gesubmit maar er komen geen allochtonen voor in het nieuwsbericht dus het is niet interessant).
Goed punt, hoewel volgens mij Bos de ministerskandidaten niet op de lijst wilde hebben.quote:Op zondag 24 september 2006 20:22 schreef SCH het volgende:
58 is trouwens niet meteen onverkiesbaar Sidekick, dat hangt erg van de formatie af.
haar had ik wel wat hoger verwachtquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:21 schreef remlof het volgende:
Mei Li Vos staat op de 36e plaats! Zus van een vriend van me.
Zeker weten, volgens mij is ze wel ok. En veel beter dan die bejaarde Lodewijk de Waal. Echt triest hoe die man zich gedraagt.quote:Op maandag 25 september 2006 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
haar had ik wel wat hoger verwacht
De Waalquote:Op maandag 25 september 2006 00:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zeker weten, volgens mij is ze wel ok. En veel beter dan die bejaarde Lodewijk de Waal. Echt triest hoe die man zich gedraagt.
Wat ik vooral raar vind is dat die Bouchibti (Abbos) zo hoog staat (26!) en Mei Li Vos relatief laag(36).quote:Op zondag 24 september 2006 20:22 schreef SCH het volgende:
Jammer dat je veel lager staat dan die Mei Li Vos en dat meisje Abbos - dat vind ik merkwaardige keuzes.
Dat klopt, Ter Horst en Paul Depla e.d. Maar je hebt ook nog staatssecretarissen.quote:Op zondag 24 september 2006 20:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Goed punt, hoewel volgens mij Bos de ministerskandidaten niet op de lijst wilde hebben.
Uit Trouw (juli 2006, heb de link even niet bij de hand)quote:Op maandag 25 september 2006 08:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat klopt, Ter Horst en Paul Depla e.d. Maar je hebt ook nog staatssecretarissen.
Ik vind dat wel zo'n rare regel. Kan iemand me de logica uitleggen?quote:Leden moeten kiezen of ze kamerlid willen worden of minister. Als ze minister willen worden in een kabinet-Bos komen ze niet op de kamerlijst.
Het is gewoon 1 groot wespennest daar.quote:
Maar de Waal staat toch niet op de lijst van de PvdA?quote:Op maandag 25 september 2006 00:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zeker weten, volgens mij is ze wel ok. En veel beter dan die bejaarde Lodewijk de Waal. Echt triest hoe die man zich gedraagt.
nee maar hij is wel PvdA en bemoeit zich overal mee.quote:Op maandag 25 september 2006 09:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar de Waal staat toch niet op de lijst van de PvdA?
Zat hij misschien bij Jeltje in de commissie?quote:Op maandag 25 september 2006 09:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar de Waal staat toch niet op de lijst van de PvdA?
Geen idee. Jij?quote:Op maandag 25 september 2006 10:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Zat hij misschien bij Jeltje in de commissie?
bron: geenstijl.nlquote:Kom maar binnen met je knecht!
Niet alleen het CDA, maar ook de PvdA blijkt een excuus-allochtoon op de kieslijst te hebben gezet die er nogal radicale ideeën op nahoudt. Het schijnt iets te maken te hebben met een massaslachting door de Turken. Weliswaar alweer bijna honderd jaar geleden, maar dat dondert niet. Erdinc Sacan is namelijk gewoon een holocaust ontkenner en dat ligt in ons land nogal gevoelig. Zo beheert hij de website siyaset.nl, een rechtsradicaal verlengstuk van de Turkse overheid. Hij verzamelde vorig jaar nog adressen voor de Turken. Tja, bij de PvdA een potentieel kamerlid, in ons woordenboek nog altijd 'een mol'. Maar goed, Sacan is sowieso geen onbekende op het wereldwijde web. Zo beheert hij ook een startpagina, waarin tips worden gegeven om je Thaise, Turkse, Bulgaarse, Russische of Afrkaanse importbruidje het land binnen
ben benieuwd of Paul dat zou doen.quote:Op maandag 25 september 2006 08:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat klopt, Ter Horst en Paul Depla e.d. Maar je hebt ook nog staatssecretarissen.
Paul is ministeriabel - hij staat zeker op het lijstje van Wouter.quote:Op maandag 25 september 2006 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben benieuwd of Paul dat zou doen.
Dit vind ik persoonlijk altijd weer erg jammer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 07:56 schreef darktower het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |