hoe het netjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:39 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
echek!! go"tu"nu" sikeyim!!
jij ook al ! ik ook !quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
topic zonder de slaapkamermug is ook niet compleet![]()
yvonne?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:43 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
ik zal hier nog vaak te zien zijn, yvonne
![]()
Ik niet hoor. Op "siktir lan" na, maar dat was tegen niemand gericht.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Emel het volgende:
yvonne, ze zijn vervelend bezig hier. Ze zijn aan het schelden
van mij mag je hier blijven hoor. Niet dat ik bijster veel inspraak heb op Fok!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
heeft me verboden hier aanwezig te zijn![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:46 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
van mij mag je hier blijven hoor.
quote:Niet dat ik bijster veel inspraak heb op Fok!![]()
ik laat yvonne het bepalenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:45 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Op "siktir lan" na, maar dat was tegen niemand gericht.![]()
alea iacta estquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:48 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ah, de hormonen spelen nu eenmaal op zo'n leeftijd en zeker op een vrijdagavond wanneer je als puber kansloos op het internet aan het surfen bent en een topic over turken tegenkomt
Dan gaat het broeien en komen de meest fantastische woorden naar buiten
Zo kunnen we herleiden of we met een intellect te maken hebben of een achterste van een baviaan
Game on!
patserquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:49 schreef Emel het volgende:
ik ben gevraagd om mod te worden maar ik heb het afgewezen
quote:
Zeggen ze allemaal!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:49 schreef Emel het volgende:
ik ben gevraagd om mod te worden maar ik heb het afgewezen
hee hee hee mister.. geen Latijnse talen hierquote:
quote:
kennis, is het sleutelwoordquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
hee hee hee mister.. geen Latijnse talen hier.. strikt Turkse talen.. of hoe ze dat ook wel noemen : insert moeilijk woordje:
Inderdaad, speeltijd is over! Dus kappen met schelden!quote:
zo is datquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:53 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Inderdaad, speeltijd is over! Dus kappen met schelden!![]()
Anders moet iemand hier de macht in handen nemen en hard toeslaan!![]()
(net als Ceasar toch Ali?)
ja ik weet wel dat het van Caesar is.. tegen de SPQR destijds. Dat hij toen met zijn leger een rivier overstak ofzo.. en toen zei hij : de dobbelsteen is geworpen..quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:52 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
kennis, is het sleutelwoord![]()
de teerling is geworpen waarbij teerling idd synoniem staat voor een dobbelsteen gemaakt van leerquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
ja ik weet wel dat het van Caesar is.. tegen de SPQR destijds. Dat hij toen met zijn leger een rivier overstak ofzo.. en toen zei hij : de dobbelsteen is geworpen..
ja heb het opgeslagen in me geheugen als dobbelsteen omdat ik nooit in me leven teerling wil gebruikenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:55 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
de teerling is geworpen waarbij teerling idd synoniem staat voor een dobbelsteen gemaakt van leer
yep morgen maar seizoen 1-5 van the sopranos halenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:36 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik moet morgen om half 8 op mijn werk zijnWie komt er morgen naar prijzencircus in V&D Rotterdam?
ik sta op de afdeling daarnaast, als je naar beursplein komt tenmistequote:Op vrijdag 22 september 2006 23:57 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
yep morgen maar seizoen 1-5 van the sopranos halen![]()
zeg kan je niet wat korting gevenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:58 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik sta op de afdeling daarnaast, als je naar beursplein komt tenmiste![]()
ben mijn kortingspas al maanden kwijtquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:59 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
zeg kan je niet wat korting geven
Ik ga ook slapen. Morgen weer in het turks of nederlands maar deze kan ik niet laten:quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:01 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Lieve mensen, deze oude wolf gaat nu zijn nest induiken en genieten van al het moois wat hier is geschreven en over de non-geschreven gedachten die erbij horen.![]()
Ik wens jullie allemaal een heerlijke nachtrust toe met een droom naar wens.![]()
Wijze les voordat ik vertrek:
Uxor formosa et vinum sunt dulcia venena.
![]()
Slaap lekker allemaal!![]()
morge is fok offlinequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen. Morgen weer in het turks of nederlands maar deze kan ik niet laten:
Acta est fabula
ze kiezen ook altijd de slechste dagen om offline te gaanquote:
of ik een turks paspoort heb?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:13 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
ben je nou Nederlander of ben je Turk? Kijk, je bent pas turk als je een Turks paspoort hebt, Bakra
psst .. je kan ook allebei hebben.. niet zeggen dat je het van mij heb!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:13 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
ben je nou Nederlander of ben je Turk? Kijk, je bent pas turk als je een Turks paspoort hebt, Bakra
jij toevallig wel ja, maar zeker de helft van die allochkanen die zich hier als waterpijprokende euraziatische ratten manifesteren schuilen onder het vaandel van Ataturk, die zijn hier gewoon geboren. En zijn zo nederlands als de kut van Beatrixquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
psst .. je kan ook allebei hebben.. niet zeggen dat je het van mij heb!![]()
die heeft toch ook een paspoort?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:19 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
jij toevallig wel ja, maar zeker de helft van die allochkanen die zich hier als waterpijprokende euraziaat manifesteerde ratten schuilen onder het vaandel van Ataturk, die zijn hier gewoon geboren. En zijn zo nederlands als de kut van Beatrix
Beatrix? heb jij hem ooit gezien dan? Vraag me sowieso af of ze hem wel nodig heb. Als een turk zomaar ons land kan binnenglippen, dan moet dat voor hare majesteit geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:19 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
die heeft toch ook een paspoort?![]()
tuurlijk wel, zij valt toch op met zo'n hoedquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:21 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
Beatrix? heb jij hem ooit gezien dan? Vraag me sowieso af of ze hem wel nodig heb. Als een turk zomaar ons land kan binnenglippen, dan moet dat voor hare majesteit geen probleem zijn.
beter dan onder het vaandeeltje te zitten van Prins bernard en Beaquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:19 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
jij toevallig wel ja, maar zeker de helft van die allochkanen die zich hier als waterpijprokende euraziatische ratten manifesteren schuilen onder het vaandel van Ataturk, die zijn hier gewoon geboren. En zijn zo nederlands als de kut van Beatrix
niet meer dan met een baard en een jurk en een tikkende kofferquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:22 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
tuurlijk wel, zij valt toch op met zo'n hoedmaar ik ben weg
Scandinavie, Euraziatische vriend, is geen continent, noch is het mijn heimat. Ik kan ook niet echt zeggen dat ik trots ben op mijn land ver herkomst, zoals veel euro-turken (zoals ze door echte turken genoemd worden) wel zijn. Altijd maar dat vervelende rode vlaggetje aan de achteruitkijk spiegel met die witte maan in die Volkswagen Golf en Mercedes.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
beter dan onder het vaandeeltje te zitten van Prins bernard en Bea.. maar jullie als scandinavische ratten doen het hier ook goed
That's my carquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
Scandinavie, Euraziatische vriend, is geen continent, noch is het mijn heimat. Ik kan ook niet echt zeggen dat ik trots ben op mijn land ver herkomst, zoals veel euro-turken (zoals ze door echte turken genoemd worden) wel zijn. Altijd maar dat vervelende rode vlaggetje aan de achteruitkijk spiegel met die witte maan in die Volkswagen Golf en Mercedes.
Genclerbirligi sjaal achterin.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:34 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
toch denk ik dat de Turkse Fokker zich niet laat vereeuwigen als een perfecte kopie van zijn eigen stereotype. Jij rijdt gewoon OV, broer!!!
Nee, bij de hoofsteunen, erop gelegt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:38 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
lol plastic letters op de achterruit? Audi Quattro
tis wel leuk straatbeeld, je ziet wel gelijk dat het een Turk is. Mercedes is in ieder geval beter dan die kaaskopse Opel Manta's met plastic stickers op de voorruit.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:39 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, bij de hoofsteunen, erop gelegt.
Beetje mn auto plastificeren
Nee het is een VW Passat =)quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:46 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
tis wel leuk straatbeeld, je ziet wel gelijk dat het een Turk is. Mercedes is in ieder geval beter dan die kaaskopse Opel Manta's met plastic stickers op de voorruit.
Lul niet man, je bent vaker geweestquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:18 schreef muhammad_ali het volgende:
WTF! waarom sta ik er nog niet tussen
en waarom zie ik dit topic voor het eerst![]()
Omdat ik vorige had vol spamde en ja, stoer doe met mijn Turkse opa.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:23 schreef muhammad_ali het volgende:
aleykum selam
ow en trouwens, waarom opent Trigger het turken topic![]()
Kan het me niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 23 september 2006 05:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lul niet man, je bent vaker geweest
Kan ik niets aan doen dat jij niet trots ben op je eigen herkomst. Is jouw probleemquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
Scandinavie, Euraziatische vriend, is geen continent, noch is het mijn heimat. Ik kan ook niet echt zeggen dat ik trots ben op mijn land ver herkomst, zoals veel euro-turken (zoals ze door echte turken genoemd worden) wel zijn. Altijd maar dat vervelende rode vlaggetje aan de achteruitkijk spiegel met die witte maan in die Volkswagen Golf en Mercedes.
benim birazcik Tatarca varquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:24 schreef saban het volgende:
Las ik daar ergens nou Tataars? (Tatarca bilen varmi?)
Ik heb sinds een tijdje een baardagaam, iemand een leuk lief Turks naam voor 'm ?
klinkt als een voedzaam ontbijtjequote:Op zaterdag 23 september 2006 10:36 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Alweer een mooie morgen zorgen zorgen dankzij mijn psychotrope geneesmiddelen
Het zonnetje schijnt al hier in Teletubbie landMijn verzorgers zijn al langgeweest en waren zo aardig om mijn ontbijt naar binnen te schuiven (Lamotrigine, Venlafaxine, Lithium en Perfenazine).
Nu maar snel naar buiten en kijken hoe de wereld vergaat
Is het ook!quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
klinkt als een voedzaam ontbijtje
of nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:56 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Is het ook!![]()
Jij ook een hapje?![]()
(esas sorman bile bir hatakardeslerimle paylasmek gerekiyordu dimi?
)
Jawel hoor!quote:
ook lekker.. goeie zware paracetemollen pillen nemen. 2 he..quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:15 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Jawel hoor!Je moet dan wel een hapje mee-eten
![]()
Het zijn immers pillen die jij hebt voorgeschreven![]()
een gezond mens gaat knock-out met die pillenquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:15 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Jawel hoor!Je moet dan wel een hapje mee-eten
![]()
Het zijn immers pillen die jij hebt voorgeschreven![]()
gozer je quote een deel van een liedje van een Arabische zangeres... .. wtf is wrong with youquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:39 schreef Gluckskafer het volgende:
fatheen ahdana oluobna byoutna we bardo alil
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:44 schreef Burakius het volgende:
lekker hosaf morgen vriend!
hosaf dus. ff kijke. iets met pirinc denk ik .. dus vast wel met bruine bonen ofzo., maar ja ik vindt dat super lekker.. voor de rest benim icin kaymak met honing varquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:49 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zo zoet man, heel af en toe een lepel, maar het moet geen routine worden
Wat staat er nog meer op het menu trouwens......![]()
Nee, klojooooooo hoe kom je aan kaymakquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
hosaf dus. ff kijke. iets met pirinc denk ik .. dus vast wel met bruine bonen ofzo., maar ja ik vindt dat super lekker.. voor de rest benim icin kaymak met honing var![]()
En, al voor jezelf besloten of je gaat vasten of niet ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:56 schreef Emel het volgende:
morgen moet ik werken van 15 tot 23 uur.
boterhammen dus
not yetquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
En, al voor jezelf besloten of je gaat vasten of niet ?
Wat doe je eigenlijk voor werk emelquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:56 schreef Emel het volgende:
morgen moet ik werken van 15 tot 23 uur.
boterhammen dus
Jawel, ik vast al sinds m'n 13de non-stop.. dus dit jaar weer, alleen wordt het wel steeds moeilijk. De goede tijden zijn voorbij.quote:
ik heb 2 banen: doordeweeks werk ik als psycholoog. Weekend werk ik als psychiatrisch verpleegkundige.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk emel
ik weet het, het wordt steeds moeilijkerquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:02 schreef stukovich het volgende:
[..]
Jawel, ik vast al sinds m'n 13de non-stop.. dus dit jaar weer, alleen wordt het wel steeds moeilijk. De goede tijden zijn voorbij.
![]()
ik heb kaymak nooit lekker gevondenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:54 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, klojooooooo hoe kom je aan kaymak![]()
[afbeelding]
Deze zomer zoveel gegeten he, met veel jam.
Ontbijt wordt standaard. Paar boterhammen + cruesli
En het avondeten weet ik nog niet man. Kijken wat ons moeke gaat toveren![]()
Ah 25% blowers hebben kans op wanen wietpscychose Heb je daar wat meer info overquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:03 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb 2 banen: doordeweeks werk ik als psycholoog. Weekend werk ik als psychiatrisch verpleegkundige.
psychose krijg je niet zomaar. Als er sprake is van meerdere stressoren en je hebt de aanleg tot pychiatrische stoornissen (kwetsbare persoonlijkheid) dan kan drugs (in dit geval wiet) een psychose triggeren.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:11 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ah 25% blowers hebben kans op wanen wietpscychose Heb je daar wat meer info over![]()
Ah heb je veel patienten die hier door een psychose hebben gehad Of door de lsd paddo,squote:Op zaterdag 23 september 2006 13:16 schreef Emel het volgende:
[..]
psychose krijg je niet zomaar. Als er sprake is van meerdere stressoren en je hebt de aanleg tot pychiatrische stoornissen (kwetsbare persoonlijkheid) dan kan drugs (in dit geval wiet) een psychose triggeren.
yep regelmatigquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ah heb je veel patienten die hier door een psychose hebben gehad Of door de lsd paddo,s
Lijkt me niet echt fijn De rest van je leven in een of andere bizare wereldquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:25 schreef Emel het volgende:
[..]
yep regelmatig
en als ze niet onmiddelijk met drugs kappen dan kan het chronisch worden.
geloof me dat wil je niet meemaken. Ik zie het bij mn patienten, echt vreselijk is het. Zeer beangstigendquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:32 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt fijn De rest van je leven in een of andere bizare wereld![]()
Doeiquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:32 schreef Emel het volgende:
ik ben weg, moet de trein halentot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |