Relaxt ben ik ook altijd Ik heb ook altijd heel veel moeite om in een rechte lij te lopen Zwalk altijd Heb je dat ?? Of ook nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:ik heb nooit alsk stoned ben dat dingen op zijn kop staan en afstand inschatten, wel voel ik me gewoon chiiill ren relax
nooit bang of psychose ofzo ?
Nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:21 schreef J_CDA het volgende:
Blowen is ook voor de kansloze medemens.
Met jouw kan ik praten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:21 schreef J_CDA het volgende:
Nee, daar is het CDA voor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:21 schreef J_CDA het volgende:
Dus je geeft toe dat je blowt...quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:21 schreef J_CDA het volgende:
brrrr, weer zon kapitalist.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:21 schreef J_CDA het volgende:
En wij vinden jou NOT DONE. bedankt voor je mening.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:27 schreef duckes het volgende:
Ik vind blowen ook NOT DONE
paddo's en coke. ook zo onschuldig voor sommigen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:33 schreef FreakerS het volgende:
TS....Klopt. En het is geen pretje. Je zal niet de eerste en niet de laatste zijn. Hoeveel vrienden er wel niet in een psychose zijn beland door die rotzooi, (en gebruik van andere middelen)!? Ik heb de tel werkelijk niet meer bijgehouden.
Ik blow zelf ook erg graagquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:31 schreef zoalshetis het volgende:
ik ken genoeg canabisrokers die in een gesloten inrichting hebben gezeten en soms af en toe weer komen. ik denk dat het thc-effect serieuze schade kan toebrengen bij sommigen.
ik blow zelf erg graag.
van thc krijg je slechts een tijdelijke hersenverdoving. niet zoals alcohol een hersenbeschadiging.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:36 schreef 1DIOOT het volgende:
Blowen kan op langer termijn idd psychoses veroorzaken, maar ook geheugenverlies (vooral het kortetermijn geheugen), en nog meer dingetjes. En het inschattingsvermogen is wel goed ofzow, alleen de actie die je moet uitvoeren (bijvoorbeeld op tijd remmen, terwijl je allang gezien hebt dat het rood is) gaan wat moeizamer tot slecht. En sja op gegeven moment sterven er wat hersencellen (welk deel van de hersens weet ik niet)
Ikzelf blow af en toe nog in het weekend 1 of 2 weg, en heb dan 3 dagen dat ik weinig kan onthouden, mja het effect en gevoel is toch altijd weer het genen waar je naartoe leeft. Mja
dat heeft iemand die drinkt ook. En ik drink niet
nou nee. ik denk dat het goed is dat mensen die drugs gebruiken de risico's kennen. het is idd zo dat een flinke groep zeer bevattelijk is voor de lange termijn effecten van druggebruik.quote:
Een jointje is heftiger dan een biertje.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:45 schreef duckes het volgende:
Als ik het verschil zie van een gozer die een biertje op hebt of 1 die een wietje gerookt heeft, zie je het verschil meteen duidelijk.
ik blow en drink en doe dat al jaren flink.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:45 schreef duckes het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de wereld eruit ziet over pakweg 50 jaar.
Nu lopen de wietgebruikers te verkondigen dat het roken van een wietje niet schadelijk is en dat een glas alcohol slechter is. Is dit omdat de wietgebruikers het jointje goedpraten of dat het helemaal niet zo slecht is? Waarom zijn er dan (ook bij alcohol) onderzoeken met een slechte uitkomst geproduceerd?
Dat schijnt dus niet helemaal zo te zijn, uit recent onderzoek (nee ik weet zo geen bron maar de reumatoloog kwam er mee aanzetten) blijkt dat TCH toch een stuk schadelijker is dan altijd gedacht werd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
van thc krijg je slechts een tijdelijke hersenverdoving. niet zoals alcohol een hersenbeschadiging.
thc is vet en 'kleeft' aan de oppervlakte van het hersenvlies. na beëindiging van het gebruik zal het vet langzaam oplossen tot het geheel weg is.
Ja na een goede joint ben je compleet van de wereldquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:47 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Een jointje is heftiger dan een biertje.
Is dit zo erg?
Mja, één jointje heeft stuk meer effect dan 1 glas bier. Je kan in principe met een jointje wel een leuke avond hebben, met 1 glas is het effect nihil. Niet niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:45 schreef duckes het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de wereld eruit ziet over pakweg 50 jaar.
Nu lopen de wietgebruikers te verkondigen dat het roken van een wietje niet schadelijk is en dat een glas alcohol slechter is. Is dit omdat de wietgebruikers het jointje goedpraten of dat het helemaal niet zo slecht is? Waarom zijn er dan (ook bij alcohol) onderzoeken met een slechte uitkomst geproduceerd?
Iedereen drinkt wel eens een biertje of iets met alcohol, maar niet iedereen rookt wel eens een wietje, is dit een nieuwe trend dan?
Ik zie mijn opa of vader niet aan een joint lurken hoor, ikzelf ook niet...
Ik heb het wel eens (lees 2x) geprobeerd. Bij beide keren had ik zoiets van, is dit het? Is dit wat de jeugd defineerd als fijn-geweldig? Nou geef mij dan maar een biertje. Niet omdat ik daar meer gevoel bij heb, of lekkerder vind, of dat de andere mensen er beter over denken, maar gewoon omdat als het bij 1 biertje blijft het beter is voor de medemens. Dit is vrij lastig uit te leggen.
Als ik het verschil zie van een gozer die een biertje op hebt of 1 die een wietje gerookt heeft, zie je het verschil meteen duidelijk.
Ik wil met deze reactie geen rel creeeren, maar gewoon een discussie starten tussen een bierman/vrouw en wiet gebruikers, want met mensen die wietjes roken blijkt alweer niet te praten te zijn, die houden steenvast vast dat het lekker relaxt is, nou prima no offence.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |