bewijs danquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Boeit me niks, ik mocht hem openen.
Volgens je Lapo.
quote:
Ik had hem nog in mijn cachequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
wel vodka budget zooi van de lidl
ook goed? zit in een klein flesje 5.4 %
p.s jij mag een nieuwe maken als ik hem dichtgooi
kutquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[..]
Ik had hem nog in mijn cache![]()
Whehe.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:45 schreef Zwaffel het volgende:
mijne staat al centraalals we deze nou ff vol baggeren
dus hup hup f5 f5
Ja, nou.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
kut
sorrylaten we deze ff volmaken
check feedbackquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, nou.
Ik vind het niet eerlijk. [afbeelding]
Vanavond ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef Zwaffel het volgende:
gaan we nog neuken?
omgebouwd zijn?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Man ?
Iewl, wat moet een man in een lesbeau topic!
Waterbed ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:50 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nee
das te wiebeligals ik wil wiebelen neuk ik wel op mn bed
Nee, wel bi.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hoi!
ik ben niet lesbo. Noch homo
ben ik nu nog tof?
1.5 persoons dus?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een 1 persoon's superbed
Hm, je hebt een vriendje ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
you wish it was true
just straight
Neequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hoi!
ik ben niet lesbo. Noch homo
ben ik nu nog tof?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo ?
Moet ik je eerst doormidden hakken voordat je er op mag of zo dan ?
net adapterquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is dat ?
Werkt ie op batterijen ?
Tis ook de bedoeling dattie niet weglooptquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, lijkt me handig.
Loopt ie de deur uit, en dan zit ie nog vast
mannen lachen niet!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, lach ons maar weer uit hoor
Maar wij zullen als laatste lachen
Ik heb zo'n plaatje, en dan is die kop van die man de kop van beatrix, en die kop van die man is dan jan peter balkiequote:
boefje!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plaatje, en dan is die kop van die man de kop van beatrix, en die kop van die man is dan jan peter balkie
je geilt erop. Beken maar!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, mensen op msn die die dingen sturen zijn stout!
ja doe maar evenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik ff vragen voor je ?
meer voor mijquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jamaar, dan zitten we met zijn viertjes..
sue mequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die opmerking was best gemeen trouwens
leuk,en te oudquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:05 schreef Sebasser het volgende:
Ik weet trouwens niet eens hoe je er uit ziet, en trouwens ook niet hoe oud je bent
Ik ben net een watervalquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, moet je dat kunnen tijdens de seks dan ?
Of ben je heel nat dan
omdat je pik nu nog hard isquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
in je tas ?
Waarom berg je hem nou weer op dan
Nee, maar bejaarden kunnen stoer zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zou je dat lekker vinden? zo'n rimpel kut?
Bejaardenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, maar bejaarden kunnen stoer zijn.
Als ze op jongeren zeiken, en vervolgens zelf door rood gaan of zo
Sommige, of dat ze aangifte doen tegen iemand.quote:
pffff opschepper. Foto zien!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, echt wel.
Ik moest al achteruit gaan, anders sprong ie zo door het bureaublad heen!
nee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laat eens een foto zien trouwens![]()
crimineel!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige, of dat ze aangifte doen tegen iemand.
en dat ze dan vergeten zijn wat ze willen aangeven.
Ooit eens meegemaakt toen ik ook in een politiebureau was
bulten. Heb je ook nog zand nodig?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:13 schreef Sebasser het volgende:
Heb je nog pizza's ?
vraag maar aan kixassquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:13 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
bulten. Heb je ook nog zand nodig?heb nog 4 kuub
Nou zeg!quote:
enkel een bank? Sorry,das te simpelquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou zeg!
Ik deed aangifte van een gestolen fiets hoor!
Of val je op bad boys ?
Want dan heb ik een bank overvallen.
Nou, een zwembad beter dan ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
enkel een bank? Sorry,das te simpel
Het zwembad staat al te lang droog, en heeft nodig sex nodig.quote:
ach,is er tenminste iets wat hard isquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het zwembad staat al te lang droog, en heeft nodig sex nodig.
Het zwembad was in voor een trio zei ie.
Laten we chowowi ook mee doen ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ach,is er tenminste iets wat hard is
als ze nat isquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laten we chowowi ook mee doen ?
Oh, ok.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
als ze nat is
ik ben even mn fiets halen.
neuken jullie ff verder?
Hallo, jullie hebben de turbo er wel ingegooid zegquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:29 schreef Sebasser het volgende:
Keiharde lesbeausexs!
Neh, ze is even haar fiets halen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo, jullie hebben de turbo er wel ingegooid zeg![]()
Ze neemt dat spreekwoord van op een oude fiets moet je het leren dan wel heel erg serieusquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neh, ze is even haar fiets halen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze neemt dat spreekwoord van op een oude fiets moet je het leren dan wel heel erg serieus![]()
Daar waren Zwaffel en ik al 4 pagina's mee bezig, je kwam precies binnen in het hoogtepunt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:41 schreef Chowi het volgende:
Wtf, ik kom binnen en wordt gelijk verzocht tot nueckseks?
Ik time die dingen vrij goed, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar waren Zwaffel en ik al 4 pagina's mee bezig, je kwam precies binnen in het hoogtepunt.
kan jij geen profiel bekijken danquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen die in dit topic heeft gepost nog onder de 30 hoor.
Of jij moet al 30+ zijn..
omgquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan jij geen profiel bekijken dan![]()
Oil of Olaz doet wonderenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg
Weetje dat ik dat helemaal niet had verwacht?
Bwhehehe, dan heb ik liever seks.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*luistert Ba Cissoko uit Guinée op de concertzender nu
Dit was dus een hele verkeerde opmerking.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehehe, dan heb ik liever seks.
wellicht ben je dan in de war met mijn broer, want die is inderdaad stier, ik ben een leeuwquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:01 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe, ik kreeg opeens een plaatje van een film in me kop toen ik jou zag.
Ik zag je hoofd zo door een dichte deur beuken.
Net als zo'n stier.
Maar goed, ik heb wel vaker rare dingen
Ik ken heel je broer niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht ben je dan in de war met mijn broer, want die is inderdaad stier, ik ben een leeuw![]()
Ik geloof da'k Sebasser niet zo aardig vindtquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht ben je dan in de war met mijn broer, want die is inderdaad stier, ik ben een leeuw![]()
Die van mij of van jou ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dit was dus een hele verkeerde opmerking.
Zijn bijnaam is ook niet voor niets Sebagger!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dit was dus een hele verkeerde opmerking.
Nou zegquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik geloof da'k Sebasser niet zo aardig vindt
Mijn bijnaam is sebasserquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zijn bijnaam is ook niet voor niets Sebagger!!
Nou die lijkt wel wat op me, als we naast elkaar zien kan je dat wel duidelijk zien hoorquote:
Een dergelijke opmerking refereert impliciet naar het geciteerde tekst.quote:
Misschien eh, is sex wel iets vreselijks voor mij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een dergelijke opmerking refereert impliciet naar het geciteerde tekst.
Niet op ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:22 schreef Stroekie het volgende:
Zeg als jullie dit meningsverschil eens voor de Martinitoren gaan bijleggen en vrede sluiten![]()
wat een heerlijk vrolijk geluid komt er nu uit mijn boxjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*luistert Ba Cissoko uit Guinée op de concertzender nu
Nakend ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een heerlijk vrolijk geluid komt er nu uit mijn boxjes
zometeen ga ik nog huppelend door het huis lopen![]()
![]()
Ja hč? Ik zat ook al te wiebelen in m'n stoelquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een heerlijk vrolijk geluid komt er nu uit mijn boxjes
zometeen ga ik nog huppelend door het huis lopen![]()
![]()
Neeh, zoiets zou flauw zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee da's veel te gevaarlijk
zometeen lazert dan de een de ander er af
Oh ja jij zit natuurlijk nu met flaptop in een fauteuil, ik gewoon op een harde "keuken" stoel achter de desktop in de kastquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja hč? Ik zat ook al te wiebelen in m'n stoel
Huh ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb de laptop op een standaardje op m'n bureau. en ik zit in 'n lekkere mammamini stoel
Ik ben niet zo van de mannensex.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef Zwaffel het volgende:
hooooooooooooooooooooooooooooooooooijezus wat gaan jullie traag
Jaja, gewoon zo'n houten stoel met kussens erin die je nogal 'ns kan vinden in de mammamini. Best heel comfortabel. En veel steviger dan welke bureaustoel dan ook.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Huh ?
mammamini was toch die kringloopwinkel ?
Of was dat mamamino of zo ?
Wat voor stoel is het ?
ik welquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mannensex.
Hm, die stoelen zijn tof jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jaja, gewoon zo'n houten stoel met kussens erin. Best heel comfortabel. En veel steviger dan welke bureaustoel dan ook.
waarom? ik ga over minder dan een uur geile nuecksex hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:35 schreef Sebasser het volgende:
Kom morgen anders eens naar groningen zwaffeltje
Ja, kap eens met mij jaloers makenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
waarom? ik ga over minder dan een uur geile nuecksex hebben
En zo'n stoel met wielletjes werkt hier niet op vloerbedekking, en zo'n plaat eronder vindt ik dan weer verschikkelijk lelijk. Zo'n grote zwarte lederen bureaustoel is dan wel gaaf en mooi om achter een bureau in een aparte study te hebben staan. Maar helaas heeft mijn huisje daar niet de ruimte voorquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jaja, gewoon zo'n houten stoel met kussens erin. Best heel comfortabel. En veel steviger dan welke bureaustoel dan ook.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:35 schreef Sebasser het volgende:
En die mikeymojo werkt op netstroom, en ik weet toevallig dat als je zijn stroom onderbreekt dat zijn tijdelijke geheugen wordt gewist.
dus als je hem terug in plugt, dat ie dan niks meer doet![]()
*Kuch* we zijn dan wel niet christelijk, maar zo vloeken getuigt toch niet van manieren....quote:
hoezo? jij hebt je rechterhand tochquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, kap eens met mij jaloers maken
Gewoon die backups deletenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]hij heeft zichzelf gebackuped. Kutnerds van tegenwoordig
Jahquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
lekker is dat he? Sex met mannen
De rechterhand van de wet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hoezo? jij hebt je rechterhand toch
wie zei dat ik die had?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*Kuch* we zijn dan wel niet christelijk, maar zo vloeken getuigt toch niet van manieren....
Nee dat bleek welquote:
mensen verwachten zoveel van mequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik verwacht dat wel van je, Zwaffel.
*gewillig ondergaatquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat bleek wel![]()
die proberen wij je nu juist bij te brengen
Heus het is voor je eigen bestwil hoor![]()
't Is voor mij nog altijd wennen om als het ware 'hedonistisch' te mogen zijnquote:
goede sex is standaard bij mijquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar Goede Sex Is Dus Niet Te Verwachten ?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:41 schreef Sebasser het volgende:
Zwaffel, zodra je een voet in groningen zet eh.
Nou, dan ben je niet meer veilig
de mijne nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bij mijn fiets zit ook een standaard.
ik kan įllesquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kun je wel dansen met je verstuikte enkel ?
Doe je mee ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Iiiieee zwaffel, hetero, nee toch?![]()
Dat jij ze niet snapt of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het niet snapte.
Dat heb je vaak met vrouwen.
Denken denken,jij moet niet denkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het niet snapte.
Dat heb je vaak met vrouwen.
omg ga me niet zeggen dat je dat serieus nu pas ontdektquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee, dat vrouwen geen mannen snappen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat jij ze niet snapt of begrijp ik je nu verkeerd?!
dat kan ik wel,maar dat wķl ik nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bevredig mij eens heel goed dan, niet morgen, maar nu
Tsja, 't is dat ze van mannen houdt....quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:43 schreef Twisted_fok het volgende:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dat kan ik wel,maar dat wķl ik niet
Nee, het was een grapje die nu niet meer grappig is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
omg ga me niet zeggen dat je dat serieus nu pas ontdekt
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, het was een grapje die nu niet meer grappig is.
Awel, zoals ik al eerder zei.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]soms ben ik niet zo goed in het snappen van grapjes
ik blijf een vrouw he.
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]soms ben ik niet zo goed in het snappen van grapjes
ik blijf een vrouw he.
I agreequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehe, ik heb altijd ongelijk.
Want ik ben een man![]()
ik anders niet hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, dat vindt ik dan altijd weer zo'n typisch geval van jammer.
Nee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:50 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ik sinds mijn geboorte al 9 keer zwanger ben geweest, en al 40 verschillende soorten SOA's heb gehad?
Zwaffel tijd!quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Uit eigenbelang ben ik voor Zwaffel natuurlijk.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet.
Maar dat is niks vergeleken met die aids van mij hoor!
je houdt van SM?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:52 schreef Sebasser het volgende:
*klets*Pets*Flats*
Aids is tegenwoordig heel hip hoor.quote:
Liever mn leraar dan mn moederquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aids is tegenwoordig heel hip hoor.
Maar ik ben nog nooit geneukt door mijn leraar, en jij daarintegen wel.
Nee, ze stuurt het via de post.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Liever mn leraar dan mn moeder
komt ze nog koffie drinken?
*dr hond even roeptquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoals er geen man onder het masker zit is vrijwel alles goed.
keep it up!quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:53 schreef wonderer het volgende:
Hee! Niet zo snel!
Bhwehe, doe je ook mee ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:53 schreef wonderer het volgende:
Hee! Niet zo snel!
ooh dus ze komt nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ze stuurt het via de post.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Veel plezier, ik zie je straks wel weer terug.
ooh je helpt dr niet even? tsssquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik wil niet weten hoe en wanneer.
ik ga over een half u wel spelenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
écht niet? Anders had je nu iets lekkers om mee te spelen....
Begin niet zonder mij eh!quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik ga over een half u wel spelen
Ok, je krijgt ze over een uurtje vanzelf wel binnen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
bewijs maar dan.
foto's mogen naar mn mail.
Vertel nou maar wat het betekend danquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach af en toe wat jargon moet hier best kunnen![]()
je was well vergetenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dat wat jij dus zometeen van Sebasser via de mail gaat krijgen![]()
Dat zeg ik. Gammaquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:59 schreef Sebasser het volgende:
Oh, nu heb je het opeens aangepast.
Nu is het al wat duidelijker.
vertel je schoenmaat maarquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vertel nou maar wat het betekend dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |