mannen lachen niet!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, lach ons maar weer uit hoor
Maar wij zullen als laatste lachen
Ik heb zo'n plaatje, en dan is die kop van die man de kop van beatrix, en die kop van die man is dan jan peter balkiequote:
boefje!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plaatje, en dan is die kop van die man de kop van beatrix, en die kop van die man is dan jan peter balkie
je geilt erop. Beken maar!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, mensen op msn die die dingen sturen zijn stout!
ja doe maar evenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik ff vragen voor je ?
meer voor mijquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jamaar, dan zitten we met zijn viertjes..
sue mequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die opmerking was best gemeen trouwens
leuk,en te oudquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:05 schreef Sebasser het volgende:
Ik weet trouwens niet eens hoe je er uit ziet, en trouwens ook niet hoe oud je bent
Ik ben net een watervalquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, moet je dat kunnen tijdens de seks dan ?
Of ben je heel nat dan
omdat je pik nu nog hard isquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
in je tas ?
Waarom berg je hem nou weer op dan
Nee, maar bejaarden kunnen stoer zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zou je dat lekker vinden? zo'n rimpel kut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |